Ketkä oikeasti äänestävät kokoomusniljakkeita?
Itse olen korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, mutta ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta.
Ketkä niitä äänestävät? Kuitenkin kannatusprosentti on yllättävänkin korkea.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D kommunistit täällä avautuu tuskissaan. Hei me äänesteään Kokoomusta jatkossakin, äänestäkää te mitä haluatte.
Jep, jos ei äänestä Kokoomusta, niin täytyy olla kommunisti. Annoitkin juuri hyvän esimerkin tyypillisestä Kokoomuksen äänestäjästä.
No okei.. saatat sä persukin olla.
Ne jotka sanoo että hyvinvointiyhteiskuntaan ei ole varaa
En tiedä noista ns. ääniharavista, mutta paikallistasolla kokoomuksen poliitikot ovat usein ne järkevimmän oloiset tyypit. Heitä on helppo äänestää, jos kokoomuksen ajamat asiat eivät kosketa itseä pahemmin ja samalta paikkakunnalta löytyy henkilö, joka jutellessa vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Nämä kytkökset monikansallisiin yrityksiin tulevat esiin aina sellaisina aikoina, kun vaalit eivät ole päällä. Ja vaalien allakin ihmisten muisti kestää sen pari viikkoa ja sitten on uudet asiat jo otsikoissa.
Niljakkeet, heh! Voi voi kun Kokoomusviha sitten hallitsee elämääsi...
Minä olen aina äänestänyt ja tulen aina äänestämään Kokoomusta.
Paras puolue -siksi. Huolimatta muutamasta huonosta viime aikojen johtajastaan.
Suomi olisi kaamea yliverotettu holhousvaltio ilman fiksua oikeistolaista vastavoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi olisi kaamea yliverotettu holhousvaltio ilman fiksua oikeistolaista vastavoimaa.
En ole itse koskaan äänestänyt kokoomusta, mutta mielestäni tuot tässä esiin erittäin tärkeän pointin, nimittäin poliittisen järjestelmän tasapainon. Itse olen sitä mieltä, että nyt on liian pitkään tehty vuosi vuodelta härskimpää oikeistopolitiikkaa ilman riittävää vastavoimaa. Kokoomus on päässyt valtakaudellaan pisteeseen, jossa se voi kansan luottamusta nauttien täysin avoimesti ajaa häviävän pienen porukan etua. Tällä hetkellä kaivattaisiinkin mielestäni kipeästi fiksua vastavoimaa nimenomaan nykyisenkaltaiselle oikeistopolitiikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi olisi kaamea yliverotettu holhousvaltio ilman fiksua oikeistolaista vastavoimaa.En ole itse koskaan äänestänyt kokoomusta, mutta mielestäni tuot tässä esiin erittäin tärkeän pointin, nimittäin poliittisen järjestelmän tasapainon. Itse olen sitä mieltä, että nyt on liian pitkään tehty vuosi vuodelta härskimpää oikeistopolitiikkaa ilman riittävää vastavoimaa. Kokoomus on päässyt valtakaudellaan pisteeseen, jossa se voi kansan luottamusta nauttien täysin avoimesti ajaa häviävän pienen porukan etua. Tällä hetkellä kaivattaisiinkin mielestäni kipeästi fiksua vastavoimaa nimenomaan nykyisenkaltaiselle oikeistopolitiikalle.
Suomessa ei ole vielä koskaan tehty oikeistopolitiikkaa. Suomi on sosialistinen maa ja näyttää olevan sitä valitettavasti tulevaisuudessakin. Ja jälki on sen mukaista.
Sairaanhoitajat. Siis ne (alle) kolmen tonnin duunarit, joille kokoomus on aikanaan luvannut palkankorotuksia ja jotka kuvittelevat puolueen ajavan heidän etuaan. Vaalien jälkeen kahvihuoneessa yllätytään aina siitä, kuinka veroja ja maksuja korotetaan ja jää entistä vähemmän käteen... kuulisitte nykyisen ulinan lomapäivien ja -rahojen leikkauksesta...!
Lähihoitajasiskoni äänestää kokoomusta. Meinasin kuolla nauruun. Itse olen yliopistokoulutettu ns. kovalta alalta, enkä ikinä äänestäisi kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi olisi kaamea yliverotettu holhousvaltio ilman fiksua oikeistolaista vastavoimaa.En ole itse koskaan äänestänyt kokoomusta, mutta mielestäni tuot tässä esiin erittäin tärkeän pointin, nimittäin poliittisen järjestelmän tasapainon. Itse olen sitä mieltä, että nyt on liian pitkään tehty vuosi vuodelta härskimpää oikeistopolitiikkaa ilman riittävää vastavoimaa. Kokoomus on päässyt valtakaudellaan pisteeseen, jossa se voi kansan luottamusta nauttien täysin avoimesti ajaa häviävän pienen porukan etua. Tällä hetkellä kaivattaisiinkin mielestäni kipeästi fiksua vastavoimaa nimenomaan nykyisenkaltaiselle oikeistopolitiikalle.
Fiksua keskustelua ilman haukkumista.... lienen väärällä palstalla.
Itse olen sitä mieltä että vasta viime 10-15 vuoden aikana on saatu jonkin verran purettua vasemmiston aikaansaamaa liiallista tasapäistämistä.
Vasemmisto ja ay-liike eivät pysy mukana maailman muuttuessa -über jne.
Menneinä vuosikymmeninä rikastuminen ei ollut sallittua, sitä paheksuttiin. Nyt enää ei.
Peukutuksista päätellen AV:n Demokraattiset Naiset ry on koolla. Jokaisella on edistyksellinen tietokone edessä, ja nyt taistellaan rauhan ja sosialismin puolesta.
Työttömät kommunistit tänne postailevat päivät pitkät kun oikeistolaiset ovat töissä.
Jaahas....on jokapaivaisen tai vahintaan jokapuoliviikkoisen kokoomusaloituksen aika. Ei tieda itkeako vai nauraa, kun puoluetta pidetaan edelleen vauvapalstan alymyston mielessa jonain kivenkovana oikeistopuolueena vaikka kadenjalki ja todellisuus on kaikkea muuta kuin. Mites tama yksi neropatti joka kertoi viimeisen vuosikymmenen aikana tehdyn kovaa oikeistopolitiikkaa.....siitakos se mm. jatkuva julkisen sektorin ja verorasitteen kasvu kertookin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole vielä koskaan tehty oikeistopolitiikkaa. Suomi on sosialistinen maa ja näyttää olevan sitä valitettavasti tulevaisuudessakin. Ja jälki on sen mukaista.
Perustele.
Sellaiset David Brent-tyyppiset pikkupomot, esimiehet ja keskijohto, joille on onnistuttu uskottelemaan, että he ovat sitä ylempää luokkaa ja että Kokoomus ajaa heidän etuaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset David Brent-tyyppiset pikkupomot, esimiehet ja keskijohto, joille on onnistuttu uskottelemaan, että he ovat sitä ylempää luokkaa ja että Kokoomus ajaa heidän etuaan.
Melkoinen ylemmyydentunne huokuu kommentissasi. Ihan kuin et usko että ihmiset tietäisivät itse missä mennään ja mitä tulevaisuudelta halutaan.
No hei mä olen kerran äänestänyt 18-vuotiaana vihreitä. Aina yhtä hyvä vitsi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Olen ssairaanhoitaja, Kannatan kokoomusta. Hienot aatteet ja työväenpuolue.
Saatiin se 500 lisää palkkaa Kataisen ansiosta. Hienoa!
No nykyisistä hallituspuolueista Kokoomus on ainoa jotenkinkaan normaali... En silti äänestä heitä vaan Vihreitä.
Äänestän aina sitä puoluetta joka ajaa politiikkaa jota kannatan. Kokoomus on lähimpänä sitä mitä kannatan. Vasemmistopuolueet lupaavat vaikka mitä ja houkuttelevat äänestäjiä valheilla. Harmi, että monet ovat niin sinisilmäisiä uskoakseen näihin.