Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä oikeasti äänestävät kokoomusniljakkeita?

Vierailija
29.09.2016 |

Itse olen korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, mutta ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta.

Ketkä niitä äänestävät? Kuitenkin kannatusprosentti on yllättävänkin korkea.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

No hei mä olen kerran äänestänyt 18-vuotiaana vihreitä. Aina yhtä hyvä vitsi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mäki oon.. ja Vasemmistoa kans. Monta kertaa.. kyllä nyt vanhempana hävettää, mutta nuorena sitä on niin naivi ja mustavaloinen ajatustensa kanssa. :D

Vierailija
42/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät äänestä vasemmistoänkyröitä, komukoita ja vihervassareita ym. turhakkeita, jotka eivät itse ole valmiit tekemään mitään, mutta osaavat kyllä viedä toisilta - tietenkin itselleen. Kiitos ja kumarrus. Menkää töihin ja lopettakaa toisilta kuppaaminen kaikenlaisiin syihin vedoten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

No hei mä olen kerran äänestänyt 18-vuotiaana vihreitä. Aina yhtä hyvä vitsi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

onko toi sun oma kuva? Oot hyvännäkönen!

Vierailija
44/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan samaa! Suomi kuitenkin työläisiä pullollaan niin miten tuo kannatusprosentti edes on mahdollinen?! Tiedän erään 19-vuotiaan tyhjäpää kaverini äänestäneen kokoomuksen ehdokasta, koska "Se näytti fiksulta." Eli jep, ehkä typerät wnb rikkaat nuoret? Ja sitten itketään opintotukien perään.

45/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Mäki oon.. ja Vasemmistoa kans. Monta kertaa.. kyllä nyt vanhempana hävettää, mutta nuorena sitä on niin naivi ja mustavaloinen ajatustensa kanssa. :D

Mä olin ihan harkitseva tuollaisissa asioissa yleensä, ihmettelen tosi suuresti mikä muhun meni. Kai jonkinlainen paniikki iski kun en tiennyt mitä äänestäisin ja tuli vaan valittua joku opettaja. En usko, että mulla oli edes sen syvällisempiä ajatuksia siinä, ei mun arvot kyllä vastanneet yhtään sitä mitä äänestin, mutta noooooohh jääkööt se yhdeksi vitsiksi menneisyyteen! 😂

Vierailija
46/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä kokoomusta, koska se kannattaa "pakolaisten" ottamista tänne loisimaan ja on siis yhtä paha kuin vihervasurit.

Vierailija
47/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En äänestä Kokoomusta, jotta se ajaisi tomerasti juuri minun etujani. Edunvalvonnasta huolehtii ammattiliittoni - ja tietysti minä itse. Kokoomusta äänestän sen arvojen takia. Ne vastaavat omia käsityksiäni ja ovat luettavissa puolueen sivuilta netissä.

Olet ymmärtänyt aivan väärin. Kokoomuksen arvot ovat ne, joiden viestintätoimisto arvelee seuraavissa vaaleissa tuovan eniten äänestäjiä. Eilen Sari Sairaanhoitajan asioiden ajaminen, huomenna jotakin muuta. Kuten kaikilla muillakin puolueilla nykyään.

Vierailija
48/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestelen Kokoomuksen sosiaalisiiven edustajia.

Vierailija
49/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. En äänestä Kokoomusta, jotta se ajaisi tomerasti juuri minun etujani. Edunvalvonnasta huolehtii ammattiliittoni - ja tietysti minä itse. Kokoomusta äänestän sen arvojen takia. Ne vastaavat omia käsityksiäni ja ovat luettavissa puolueen sivuilta netissä.

Olet ymmärtänyt aivan väärin. Kokoomuksen arvot ovat ne, joiden viestintätoimisto arvelee seuraavissa vaaleissa tuovan eniten äänestäjiä. Eilen Sari Sairaanhoitajan asioiden ajaminen, huomenna jotakin muuta. Kuten kaikilla muillakin puolueilla nykyään.

Todellisuudessa kokoomus ajaa rikkaimman 1%:n eliitin etia. Mainostoimiston avulla saadaan tyhmät äänestäjät äänestämään kookoomusta niin, että 1%:n etua päästään eduskunnassa ajamaan 20%:n painoarvolla. Hienostihan tuo on junailtu, mutta sääliksi käy nämä huijatut sarisairaanhoitajat.

Vierailija
50/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset, jotka luulevat kokoomuksen edustavan korkeaa moraalia ja oikeudenmukaisia oikeistolaisia arvoja.

Nuo ihmiset eivät suostu tai kykene näkemään mitä kokoomus on tänä päivänä, eli kulttuurimarxilainen Isänmaan petturi puolue, jonka arvot ovat samat kuin näiden vanhusten nuoruudessa olleella SKDL:llä.

Sitten tietenkin se nuorempi väki jonka ajatusmaailma on kulttuurimarxilainen.

Kukaan rehellinen ja selkärankainen ihminen ei voi antaa ääntään tällaiselle puolueelle.

Vierailija
51/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh...Vasemmiston äänestäminen kuuluu tommoseen teini/nuorisovaiheeseen. Silloin maailmankuva on vielä lapsellisen naiivi. Vanhemmiten ymmärtää, että maailma vaatii hiukan työtäkin toimiakseen. Jotkut ressukat eivät pääse eteenpäin nuoruusvaiheesta ja höpisevät liturgioitaan vielä keski-iässäkin. Säälittävää ja herättää myötähäpeää kuulijoissa. Mutta jäähän moni aikamiespojaksikin tai vanhaksipiiaksikin.

Vierailija
52/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, mutta ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta.

Ketkä niitä äänestävät? Kuitenkin kannatusprosentti on yllättävänkin korkea.

Itse olen korkeasti koulutettu ja riittävän hyväpalkkainen mutta 22 vuoden äänestysoikeuden aikana ei ole tullut toistaiseksi tullut mieleen äänestää kokoomusta. Tunsin yhden mutta nykyään hän on entinen ystäväni. Hänen ominaishajunsa oli paha.

Vierailija
53/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh...Vasemmiston äänestäminen kuuluu tommoseen teini/nuorisovaiheeseen. Silloin maailmankuva on vielä lapsellisen naiivi. Vanhemmiten ymmärtää, että maailma vaatii hiukan työtäkin toimiakseen. Jotkut ressukat eivät pääse eteenpäin nuoruusvaiheesta ja höpisevät liturgioitaan vielä keski-iässäkin. Säälittävää ja herättää myötähäpeää kuulijoissa. Mutta jäähän moni aikamiespojaksikin tai vanhaksipiiaksikin.

Näinhän se menee. Ja kun väestö vanhenee, nousee myös oikeistopuolueiden kannatus.

Vierailija
54/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät kommunistit tänne postailevat päivät pitkät kun oikeistolaiset ovat töissä.

Hoidan päivät pitkät sinun oikeistosysteemissäsi mielenterveytensä menettäneitä sisariasi ja veljiäsi ja lapsiasi töissä. On äärimmäisen surullista , ja myös paljastavaa, että oikeiston täytyy ruveta tässä keskustelussa iskemään vyön alle. Thank god en livenä ole kanssasi tekemisissä.

Vierailija
55/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät kommunistit tänne postailevat päivät pitkät kun oikeistolaiset ovat töissä.

Hoidan päivät pitkät sinun oikeistosysteemissäsi mielenterveytensä menettäneitä sisariasi ja veljiäsi ja lapsiasi töissä. On äärimmäisen surullista , ja myös paljastavaa, että oikeiston täytyy ruveta tässä keskustelussa iskemään vyön alle. Thank god en livenä ole kanssasi tekemisissä.

tunne on molemminpuoleinen.

Vierailija
56/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan päivät pitkät sinun oikeistosysteemissäsi mielenterveytensä menettäneitä sisariasi ja veljiäsi ja lapsiasi töissä. On äärimmäisen surullista , ja myös paljastavaa, että oikeiston täytyy ruveta tässä keskustelussa iskemään vyön alle. Thank god en livenä ole kanssasi tekemisissä.[/quote]tunne on molemminpuoleinen.[/quote]

Eipä se oikeistokaan ole turvassa mt-ongelmilta, tietysti ne sairaat sukulaiset voi unohtaa ja uskoa vaan lujasti 'oman onnensa seppä' ym oikeistojargoniin omalla kohdalla.

Vierailija
57/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta äänestävät ne, jotka ovat erittäin isänmaallisia, hehkuttavat veteraaneja ja Mannerheimia, palkkaavat halpatyövoimaa ulkomailta, toivovat matuista halpatyövoimareserviä, jota voi kyykyttää, sluibailevat veroista sen minkä ehtivät, vievät rahoja veroparatiiseihin.

Kokoomusta äänestävt ne, joiden mielestä yrittäminen on kaiken a ja o, pienyrittäjät ovat parasta mitä on, ja he edistävät politiikkaa, joka pistää pienyrittäjät ahtaalle, suosii suuryrityksiä, joiden osakkeita tietysti on omassa osakesalkussa, junailevat yksityisten suuryritysten ja -ketjujen palkkalistoille omaa väkeään, jolla on hankittuna politiikasta sellaista sisäpiiritietoutta, joka näitä yrityksiä hyödyttää. Kannattavat kv kauppasopimuksia, joka laittaa paitsi pienyritykset, myös kokonaiset valtiot ahtaalle suuryritysten suhteen. Tämä on vasta alkua.

Kokoomusta äänestävät ne, jotka pitävät kivasta, rauhallisesta asuinalueesta, jossa ei näy matuja, alkoholisteja, narkkareita eikä vetelehtiviä työttömiä. Vaikka he kannattavat maahanmuuttoa, vapaata alkoholipolitiikkaa ja vihaavat holhoamista ja maksavat veroja niin vähän kuin mahdollista, näiden heidän 'arvojensa' seuraamuksia he eivät halua nähdä, eikä heidän toki tarvitsekaan. Vokit, parantolat ja leipäjonot sysätään takuuvarmasti köyhempien alueille, niillähän on siellä itälähiöissä köyhyyden takia jo niin kovat hermot, et kyllä ne sen kestävät ja tulevat vielä kiltisti töihinkin mun alaiseksi, eikä maksa edes paljon.

Kokoomusta äänestävät ne, joiden unelma on Selänteen koti Anaheimissa. Vartioidulla, vauraalla alueella, omassa ihanassa kuplassa. Ei tarvitse välittää rikollisuudesta, huumeista, rasismista, prostituutiosta, kaikki 'se' on jossain köyhälässä. Eikä sinne tarvitse ikinä matkustaa. Sari Sairaanhoitaja ja Teppo Taksirenki - you can do it!

Vierailija
58/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedäpä vain politiikkasi johdolla julkinen sektori alas. Kun menetät pörssikeinottelussa voittamasi rahat ja kulissisi romahtavat ja masennut ja yrität itsemurhaa, en tule houkuttelemaan sinua elämän puolelle, koska julkisen sektorin työpaikkani on lopetettu. Ja hei, silloin sinulla itselläsi ei enää ole rahaa, jolla voisit ostaa yksityisesti elämään huokuttelupalvelusi. M40

Vierailija
59/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedäpä vain politiikkasi johdolla julkinen sektori alas. Kun menetät pörssikeinottelussa voittamasi rahat ja kulissisi romahtavat ja masennut ja yrität itsemurhaa, en tule houkuttelemaan sinua elämän puolelle, koska julkisen sektorin työpaikkani on lopetettu. Ja hei, silloin sinulla itselläsi ei enää ole rahaa, jolla voisit ostaa yksityisesti elämään huokuttelupalvelusi. M40

Luulisi, että tuossa iässä olisi jo vähän järkeä tullut päähän.

Vierailija
60/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otas nyt ne lääkkeet!

Ja totu siihen että elämä on jatkuvaa muutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän