Huomenna filosofian sähköinen yo-koe ja olen kuumeessa
Hienoa. Tietenkin niin minun tuuriani. Kiva sitten päänsärkyisenä ja lääkittynä tuijottaa näyttöä vähintään se 3 tuntia. Koe tulee menemään huonosti, mutta ei se mitään kai. Muut menneet hyvin.
Kommentit (6)
Kannattaa hakea lääkärintodistus. Saatat saada pienen hyvityksen, jos pisteesi ovat ihan vähän seuraavan arvosanan rajan alla.
Jos osaat asiat, niin menee ehkä enemmän aikaa vastata, mutta kyllä sä suoriudut - jos vain haluaisit. Nyt kuulostaa, että et oikein aio edes yrittää ja koet jo etukäteen, että et onnistu.
Anteeksi ohis, mutta miksi niin monessa paikassa korostetaan tuota kokeen "sähköisyyttä"? :D Joo niihin on siirrytty, mutta ihan sama yo-koe se on kai kuitenkin, eri muodossa vain?
Mutta tsemppiä kokeeseen, toivottavasti menee hyvin sairastamisesta huolimatta! :)
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat asiat, niin menee ehkä enemmän aikaa vastata, mutta kyllä sä suoriudut - jos vain haluaisit. Nyt kuulostaa, että et oikein aio edes yrittää ja koet jo etukäteen, että et onnistu.
Totta kai aion yrittää ja mielestäni olen filosofiassa ihan hyvä, siksi kirjoitankin sen.
Hah hah, olipas helppo koe. Ainoa vaikeus oli hereillä pysyminen, kun en yöllä nukkunut.
Panadolia, ibuprofeenia ja jotain antihistamiinia, ja kyä se siitä.
Et ehk ole skarpeimmillasi, mutta jos olet lukenut kunnolla niin eipä tuolla niin väliä ole.