Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä oikeasti äänestävät kokoomusniljakkeita?

Vierailija
29.09.2016 |

Itse olen korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, mutta ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta.

Ketkä niitä äänestävät? Kuitenkin kannatusprosentti on yllättävänkin korkea.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät kommunistit tänne postailevat päivät pitkät kun oikeistolaiset ovat töissä.

Hoidan päivät pitkät sinun oikeistosysteemissäsi mielenterveytensä menettäneitä sisariasi ja veljiäsi ja lapsiasi töissä. On äärimmäisen surullista , ja myös paljastavaa, että oikeiston täytyy ruveta tässä keskustelussa iskemään vyön alle. Thank god en livenä ole kanssasi tekemisissä.

tunne on molemminpuoleinen.

Vedäpä vain politiikkasi johdolla julkinen sektori alas. Kun menetät pörssikeinottelussa voittamasi rahat ja kulissisi romahtavat ja masennut ja yrität itsemurhaa, en tule houkuttelemaan sinua elämän puolelle, koska julkisen sektorin työpaikkani on lopetettu. Ja hei, silloin sinulla itselläsi ei enää ole rahaa, jolla voisit ostaa yksityisesti elämään huokuttelupalvelusi. M40

Otas nyt ne lääkkeet!

Ja totu siihen että elämä on jatkuvaa muutosta.

Sanon saman mitä aiemminkin. On äärimmäisen surullista ja aivan yhtä paljastavaa että oikeiston tässä keskustelussa täytyy alkaa iskeä vyön alle. M40

Vierailija
62/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät kommunistit tänne postailevat päivät pitkät kun oikeistolaiset ovat töissä.

Hoidan päivät pitkät sinun oikeistosysteemissäsi mielenterveytensä menettäneitä sisariasi ja veljiäsi ja lapsiasi töissä. On äärimmäisen surullista , ja myös paljastavaa, että oikeiston täytyy ruveta tässä keskustelussa iskemään vyön alle. Thank god en livenä ole kanssasi tekemisissä.

tunne on molemminpuoleinen.

Vedäpä vain politiikkasi johdolla julkinen sektori alas. Kun menetät pörssikeinottelussa voittamasi rahat ja kulissisi romahtavat ja masennut ja yrität itsemurhaa, en tule houkuttelemaan sinua elämän puolelle, koska julkisen sektorin työpaikkani on lopetettu. Ja hei, silloin sinulla itselläsi ei enää ole rahaa, jolla voisit ostaa yksityisesti elämään huokuttelupalvelusi. M40

Otas nyt ne lääkkeet!

Ja totu siihen että elämä on jatkuvaa muutosta.

Sanon saman mitä aiemminkin. On äärimmäisen surullista ja aivan yhtä paljastavaa että oikeiston tässä keskustelussa täytyy alkaa iskeä vyön alle. M40

Aha.

Tyydy nyt kuitenkin vaan siihen mitä realiteetit ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole mitään eikä minkäänlaista oikeistosysteemiä.

Suomessa ei ole olemassa yhtään puoluetta, jonka arvot olisivat edes keskustalaisen politiikan tasolla, oikeistolaisista puolueista puhumattakaan.

Suomen poliittinen tila on kommunismi ja Suomi on kovaa vauhti matkalla täyteen totalitarismiin.

Vierailija
64/68 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas voi kysyä vanhan viisauden: Kumpi onkaan ahneempi. Se joka haluaa pitää itse ansaitsemansa rahat vai se joka haluaa saada toisen ansaitsemat rahat?

Minä äänestän kokoomusta koska en ymmärrä miksi kenenkään mielestä on oikein että työssäni ansaitsemistani rahoista yli puolet otetaan minulta pois. Lisäksi huvittavia nämä vasemmiston ka SDP:n äänestäjät kun mielellään tukevat rikasta eliittiä eli AY-järjestöjään vaikka nämä ovat tämän yhteiskunnan suurimpia roistoja.

Vierailija
65/68 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole onnistunut bongaamaan niljakkeita heidän listoiltaan.

Vierailija
66/68 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

No hei mä olen kerran äänestänyt 18-vuotiaana vihreitä. Aina yhtä hyvä vitsi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ja nyt äänestät kokoomusta, kun kuvittelet olevasi parempaa väkeä?

Vierailija
67/68 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas voi kysyä vanhan viisauden: Kumpi onkaan ahneempi. Se joka haluaa pitää itse ansaitsemansa rahat vai se joka haluaa saada toisen ansaitsemat rahat?

Minä äänestän kokoomusta koska en ymmärrä miksi kenenkään mielestä on oikein että työssäni ansaitsemistani rahoista yli puolet otetaan minulta pois. Lisäksi huvittavia nämä vasemmiston ka SDP:n äänestäjät kun mielellään tukevat rikasta eliittiä eli AY-järjestöjään vaikka nämä ovat tämän yhteiskunnan suurimpia roistoja.

Se kun nyt on aivan sama äänestätkö kommunista kokoomusta vai sosialistista sdp:tä.

Molemmat ovat kulttuurimarxistisia ja Saatanan asialla.

Vierailija
68/68 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole onnistunut bongaamaan niljakkeita heidän listoiltaan.

Hjallis, Stubb, Katainen, Wille Rydman, tekstiviesti - Ike, Jaana Pelkonen  ja Susanna Koski ja Elina Lepomäki nyt ekana tulee mieleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän