SEISKA : Dannyn ja 51 vuotta nuoremman tango-Erikan lempi leiskui Rodoksella – paparazzikuva suutelusta!
Suomalainen viihdekenttä kohahti keväällä, kun Seiska uutisoi laulajalegenda Dannyn eli Ilkka Lipsasen, 74, löytäneen uuden rakkauden 51 vuotta nuoremmasta laulajasta Erika Vikmanista, 23. Kesällä Erika tuli tutuksi kaikelle kansalle, kun hänet kruunattiin tangokuningattareksi.
Parivaljakko on julkisuudessa kertonut olevansa vain hyviä ystäviä. Seiska päätti lähteä ottamaan suhteesta selvää, kun kävi ilmi, että Erikan oli matkustanut viime viikolla Dannyn seuraksi tämän keikkamatkalle Rodokselle.
Viihtyivät altaalla
Päivisin Danny ja Erika viihtyivät tiiviisti hotellinsa yhteydessä olevalla uima-allasklubilla.
Danny ja Erika eivät tyytyneet altaan reunalla vain auringonottoon, vaan intoutuivat myös hellimään toisiaan. Seiskan paparazzi oli valppaana, kun Erika nousi rantatuolissaan polvilleen Dannyn eteen ja moiskautti tämän suulle pusun.
Tänään ilmestyneestä Seiskasta löydät koko jutun paljastuskuvineen ja Dannyn kommentit suhdeväitteisiin!
Lähde: Seiska
Kommentit (392)
Saapahan eräs Axl olla rauhassa.. :DD
Joo annetaan palstailujoiden tai entisten koulukavereiden valita Vikmanille ja Dannylle sopiva kumppani. Tai perheiden. Tai Päivi Räsäsen.
Esim Afganistanissa on paljon parempi pariutumismalli.
Siellä ei anneta tunteille ja typeryydelle valtaa.
Erityisen tärkeää on kieltää kaikenlainen hauskanpito tai mieltä avartava kanssakäyminen epäsopivien kumppaneiden kanssa. Esin kumppanin rodun, sukupuolen tai iän tulee olla täsmälleen sama. Mitään poikkeuksia ei saa tietenkään sallia.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, onko Eerikan äiti tullut puolustelemaan suhdetta? Hänenä miettisin tarkasti, mikä mahtoi mennä kasvatuksessa pieleen, kun tyttärestä tulikin häikäilemätön pyrkyri.
Jaahas, se kateellinen koulukaveri taas aukoo päätään...
No en ole Eerikan äiti vaikka iältäni voisin olla. Täällä palstalla on vain niin järkyttävää ikärasismia, ilkeyttä, typeryyttä ja ahdasmielisyyttä.
Ikäänkuin elämä loppuisi 50-60- tai 70- vuotiaana. Ikään kuin tunteet, ihmissuhteet ja seksi olisi oikeutettua vain tietyn ikäisille ja niiden laatu riippuisi ryppyjen määrästä tai vartalon lihaksikkuudesta.
Vaikea uskoa että tällaista puhutaan vielä vuonna 2016 Suomessa jossa nainen on ollut jo vuosikymmeniä täysin vapaa nauttimaan seksistä ja valitsemaan kumppaninsa omien yksilöllisten mieltymystensä mukaan.
Hankkikaa elämä ! Ja niin paljon romantiikkaa, jännitystä, rahaa , menestystä ja seksiä ettei tarvitse koko ajan vertailla omaa surkeutta muiden tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, onko Eerikan äiti tullut puolustelemaan suhdetta? Hänenä miettisin tarkasti, mikä mahtoi mennä kasvatuksessa pieleen, kun tyttärestä tulikin häikäilemätön pyrkyri.
No en ole Eerikan äiti vaikka iältäni voisin olla. Täällä palstalla on vain niin järkyttävää ikärasismia, ilkeyttä, typeryyttä ja ahdasmielisyyttä.
Ikäänkuin elämä loppuisi 50-60- tai 70- vuotiaana. Ikään kuin tunteet, ihmissuhteet ja seksi olisi oikeutettua vain tietyn ikäisille ja niiden laatu riippuisi ryppyjen määrästä tai vartalon lihaksikkuudesta.
Vaikea uskoa että tällaista puhutaan vielä vuonna 2016 Suomessa jossa nainen on ollut jo vuosikymmeniä täysin vapaa nauttimaan seksistä ja valitsemaan kumppaninsa omien yksilöllisten mieltymystensä mukaan.
Hankkikaa elämä ! Ja niin paljon romantiikkaa, jännitystä, rahaa , menestystä ja seksiä ettei tarvitse koko ajan vertailla omaa surkeutta muiden tekemisiin.
Puhut nyt ihan eri asiasta. Ei täällä kukaan ole epäillyt ikäihmisten seksin tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt ihan eri asiasta. Ei täällä kukaan ole epäillyt ikäihmisten seksin tarvetta.
No nyt sitten tietysti valtuutetaan Päivi Räsänen tai Lempäälän ompeluseuran tädit valitsemaan Vikmanille sopivaa seurusteluseuraa. Omasta kylästä tietysti joku saman rotuinen, miespuolinen, täsmälleen samaikäinen tai max 12 kk vanhempi jonka rasvaprosentti ja äö ja ovat täsmälleen samat.
Suljetaan ne molemmat sitten paikallisen Esson baariin illaksi ja puhkotaan niiden kortsut niin lopputulos on sitten varmasti paitsi entisten koulukavereiden, myös näiden äitien mieleen.
Putoaa sitten Eerikaltakin turhat haaveet taiteilijaelämästä.
Kyllähän sitäpaitsi meidän Kukkamaaria ja luokan muut tytöt ovat tietysti parempia laulajiakin. Ja aivan varmasti kauniimpiakin.
Voi v...tu tämä suomalaista mielenmaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Danny ok, mutta tuo neiti nättinokka vaikuttaa siltä, joka tietää kyllä miten lypsää rahaa.
Iso D tykkää kun piukka 23-vee vähän lypsää. Kai sillä Dannyllä on vielä lypsettävää jäljellä?
Jotkut tykkää näköjään panna lapsia.
Antaa onnen kukoistaa..silloin kun sen aika on. Ei siinä sen kummempaa. Meillä on ihana presidentti Sauli. Hänelläkin Jenni vaimonsa kanssa 30 vuotta ikäero. Ja kuinka onnelliset ovatkaan.Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny ok, mutta tuo neiti nättinokka vaikuttaa siltä, joka tietää kyllä miten lypsää rahaa.
Iso D tykkää kun piukka 23-vee vähän lypsää. Kai sillä Dannyllä on vielä lypsettävää jäljellä?
Jotkut tykkää näköjään panna lapsia.
Mua hävettää että tallaista roskaa kirjoitetaan suomeksi. Vikman ja Danny ovat aikuisia ihmisiä ja Suomen lain edessä tasa-arvoisia ja vapaita tekemään toistensa kanssa ihan mitä heitä huvittaa kunhan kummankaan terveys ei kärsi.
Sen sijaan tällainen julkinen solvaaminen alkaa olla jo laittomuuden rajamailla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta kyyläystä ja kyttäystä. Palstalle kirjoittajat ovat vaan omaan tylsyyteensä tukehtuvia ahdasmielisiä juoruakkoja.
Mitä tämä ulkopuolisille kuuluu ?
Kaksi täysi-ikäistä taiteilijaihmistä viihtyy yhdessä. So what ???.
Dannyllä on varmaan paljon mielenkiintoista kerrottavaa ja tyttö on kaunis.
Kemiat saattavat kohdata tai sitten eivät.Itsekin saattaisin viihtyä Dannyn seurassa. Aika kuluisi varmaan nopeammin kuin jonkun baarista löytyvän keskivertojampan kanssa.
Eihän kaikki tyttöjen suhteet muutenkaan niin hirveän vakavia ole. Eikä niitä ole aina aloitettu jonkun 10- vuotisssuunnitelman pohjalta.
Hanki elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta kyyläystä ja kyttäystä. Palstalle kirjoittajat ovat vaan omaan tylsyyteensä tukehtuvia ahdasmielisiä juoruakkoja.
Mitä tämä ulkopuolisille kuuluu ?
Kaksi täysi-ikäistä taiteilijaihmistä viihtyy yhdessä. So what ???.
Dannyllä on varmaan paljon mielenkiintoista kerrottavaa ja tyttö on kaunis.
Kemiat saattavat kohdata tai sitten eivät.Itsekin saattaisin viihtyä Dannyn seurassa. Aika kuluisi varmaan nopeammin kuin jonkun baarista löytyvän keskivertojampan kanssa.
Eihän kaikki tyttöjen suhteet muutenkaan niin hirveän vakavia ole. Eikä niitä ole aina aloitettu jonkun 10- vuotisssuunnitelman pohjalta.Hanki elämä!
Minulla on elämä ja annan muidenkin elää.
Suomi on ainakin vielä vapaa maa. Malja sille !
Suomessa ja pohjoismaissa täysi-ikäiset vapaat ihmiset ovat vapaita rakastamaan toisiaan sukupuoleen, uskontoon, ikään tai rotuun katsomatta. Toisin kuin Venäjällä, Afganistanissa ja eräillä lähi-idän alueilla.
Toivottavasti saamme säilyttää tämän vapautemme tulevaisuudessa.
Danskun kulli keulii varmasti kovemmin kuin monen +40-vuotiaan pullamössömiehen kikuli. Nythän sillä on nuori kullin kiusaaja ja mulkku ottaa eteen varmasti vielä tanakammin. Seksuaalisesti aktiiviset ihmiset ovat muuten noin yleensä nuorekkaamman oloisia. Siis sellaiset, jotka saavat toteuttaa itseään seksin saralla. Ei mitään peruspönäkkää pökkimistä lauantaisin peiton alla 5 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, se kateellinen koulukaveri taas aukoo päätään... Täällä palstalla on vain niin järkyttävää ikärasismia, ilkeyttä, typeryyttä ja ahdasmielisyyttä.
Jos todellakin ilkesit tarkoittaa minua, jota Erika kiusasi, niin sinuna en kehtaisi moittia ketään ilkeydestä.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, se kateellinen koulukaveri taas aukoo päätään... Täällä palstalla on vain niin järkyttävää ikärasismia, ilkeyttä, typeryyttä ja ahdasmielisyyttä.
Jos todellakin ilkesit tarkoittaa minua, jota Erika kiusasi, niin sinuna en kehtaisi moittia ketään ilkeydestä.
Olisiko aika siirtyä elämässä eteenpäin ? Keskity omaan hyvinvointiisi ja onnellisuuteesi niin ei tarvitse vatvoa muiden elämää.
Vinkki: etsi ammatti jossa todella viihdyt ja saat lahjakkuutesi esiin. Menesty siinä.
Katkera ja kateellinen toisten kyttääminen ei tuo lisää onnea elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä ällötti noi kuvat, en vois kuvitella itse seurustelevani 50v vanhemman ukon kanssa...
Älä ny jauha paskaa. Tuota ei usko kukaan.
Kyllä mieli muuttuisi jos se ukko olisi superjulkkis tai todella rikas.
Jokainen nainen myy itsensä rahasta kun tarpeeksi tarjotaan. Se on fakta joka on tabu.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika siirtyä elämässä eteenpäin ? Keskity omaan hyvinvointiisi ja onnellisuuteesi niin ei tarvitse vatvoa muiden elämää.
Vinkki: etsi ammatti jossa todella viihdyt ja saat lahjakkuutesi esiin. Menesty siinä.
Katkera ja kateellinen toisten kyttääminen ei tuo lisää onnea elämääsi.
Kirjoitat niin ilkeästi ja kiusaajaa puolustellen että oikeasti olen aika varma että olet joko Erikan äiti, Erika itse tai joku hänen läheisensä. Tai sitten olet itse kiusaaja, etkä ymmärrä, miten jonkun ihmisen toiminta muutamia vuosia sitten voi hajottaa nuoren itsetunnon ja -luottamuksen täysin. Totta kai kiellät sen itse, mutta et voi väittää, etteikö tuo vaikuttaisi siltä. Minä olen löytänyt oman ammattini ja olen siinä hyvä, miksi kuvittelet että en olisi? Se, että luen tätä ketjua, kun kyseessä on nuoruuteni elämää sabotoinut henkilö, ei sano ettenkö olisi mennyt elämässäni eteenpäin, vaan pikemminkin kertoo inhimillisestä uteliaisuudesta.
Peke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä ällötti noi kuvat, en vois kuvitella itse seurustelevani 50v vanhemman ukon kanssa...
Älä ny jauha paskaa. Tuota ei usko kukaan.
Kyllä mieli muuttuisi jos se ukko olisi superjulkkis tai todella rikas.
Jokainen nainen myy itsensä rahasta kun tarpeeksi tarjotaan. Se on fakta joka on tabu.
Danny onkin oikea sikarikas superjulkkis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnitteli miten?
Omalla nettisivullaan.
Selailin tuota Dannyn uutishistoriaa ja samanlaista onnittelua ja huomioita ei ole saanut Susanna Heikki vaikka hänkin tuli D-tallista. Kuningattereksi kruunaamisen jälkeen ei ole ollut onnitteluja vuonna 2015.
Erikasta on ensimmäinen juttu jo
http://www.danny.fi/uutinen.phtml?id=511
23.09.2015
Erika Vikmannin uusi video katsottavissa
Rodoksella yleisön monipuolisuudellaan hurmannut Erika Vikman palasi iloisena Suomeen. " Matkani aikani debyyttisingleni julkaistiin ja juuri ennen Rodoksen matkaani kuvattu videokin saatiin nyt ulos", kertoi Erika lentokentällä
Erika esiintyi Dannyn ystävyysvierailun aikana Rodoksella laulaen upeita tangoja mutta yllätti yleisönsä osoittamalla, että monipuolisuudessa löytyy.
Mm. Jäätelökesän ja Silkkiä biisien lisäksi tuli aimo annos rokkia.
Debyyttisingleksi valikoitui klassikko "Etkö uskalla mua rakastaa"
joka on edesmenneen Erik Lindströmin sävellys ja Saukin sanoitus. Sovituksen kappaleeseen teki Antti Lipponen
Tässä linkki Etkö uskalla mua rakastaa, katselukertoja vain 8304. Laulaminen on keskinkertaista, sellaista kouluarvosana 8. Äänessä ei mitään erikoista eikä tunnistettavaa. Julkaistu syyskuussa 2015. Siinähän tuo keikistelee ja itseään esittelee.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera ja kateellinen toisten kyttääminen ei tuo lisää onnea elämääsi.Kirjoitat niin ilkeästi ja kiusaajaa puolustellen että oikeasti olen aika varma että olet joko Erikan äiti, Erika itse tai joku hänen läheisensä. Tai sitten olet itse kiusaaja, etkä ymmärrä, miten jonkun ihmisen toiminta muutamia vuosia sitten voi hajottaa nuoren itsetunnon ja -luottamuksen täysin. Totta kai kiellät sen itse, mutta et voi väittää, etteikö tuo vaikuttaisi siltä. Minä olen löytänyt oman ammattini ja olen siinä hyvä, miksi kuvittelet että en olisi? Se, että luen tätä ketjua, kun kyseessä on nuoruuteni elämää sabotoinut henkilö, ei sano ettenkö olisi mennyt elämässäni eteenpäin, vaan pikemminkin kertoo inhimillisestä uteliaisuudesta.
En tunne kyseisiä ihmisiä enkä edes kuuntele heidän musiikkiaan. Minua järkyttää ihmisten yllättävä ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus maassa jossa ihmisoikeuksia ja vapautta muuten puolustetaan. Tässä maassa tapahtuu paljon pahempiakin asioita kuin kahden eri-ikäisen ihmisen seurustelu.
Olen puolustanut kahden aikuisen vapaan ihmisen oikeutta viettää aikaansa keskenään ilman että heitä julkisesti keskustelupalstoilla teilataan tai heidän yksityiselämäänsä , henkilökohtaisia musiikkimieltymyksiään tai intiimejä ominaisuuksiaan törkeästi levitellään tai ruoditaan julkisuudessa.
Vikman vaikuttaa lahjakkaalta kauniilta ihmiseltä jolla voi olla lupaava pitkä taiteilijaura.
Ei ihme että nuori lahjakas laulaja viihtyy kokeneemman estraditaiteilijan seurassa.
Taiteilijat eivät kokemukseni mukaan ole aina kilttejä, eivät kulje ihmissuhteissaankaan tavanomaisia polkuja ja erottuvat varmasti usein niin taustverhosta kuin koulukavereistaankin hyvässä ja pahassa.
Se että joillakin on ollut koulussa ikäviä kokemuksia Vikmanista tai Dannysta ei oikeuta heidän intiimin yksityiselämänsä solvaamiseen tai urkkimiseen. Kostonhimo ei tee ketään onnellisemmaksi.