SEISKA : Dannyn ja 51 vuotta nuoremman tango-Erikan lempi leiskui Rodoksella – paparazzikuva suutelusta!
Suomalainen viihdekenttä kohahti keväällä, kun Seiska uutisoi laulajalegenda Dannyn eli Ilkka Lipsasen, 74, löytäneen uuden rakkauden 51 vuotta nuoremmasta laulajasta Erika Vikmanista, 23. Kesällä Erika tuli tutuksi kaikelle kansalle, kun hänet kruunattiin tangokuningattareksi.
Parivaljakko on julkisuudessa kertonut olevansa vain hyviä ystäviä. Seiska päätti lähteä ottamaan suhteesta selvää, kun kävi ilmi, että Erikan oli matkustanut viime viikolla Dannyn seuraksi tämän keikkamatkalle Rodokselle.
Viihtyivät altaalla
Päivisin Danny ja Erika viihtyivät tiiviisti hotellinsa yhteydessä olevalla uima-allasklubilla.
Danny ja Erika eivät tyytyneet altaan reunalla vain auringonottoon, vaan intoutuivat myös hellimään toisiaan. Seiskan paparazzi oli valppaana, kun Erika nousi rantatuolissaan polvilleen Dannyn eteen ja moiskautti tämän suulle pusun.
Tänään ilmestyneestä Seiskasta löydät koko jutun paljastuskuvineen ja Dannyn kommentit suhdeväitteisiin!
Lähde: Seiska
Kommentit (392)
Ikä ei tee kenestäkään rumaa tai irstasta. Ajatukset voivat rumentaa ihmistä (suurin osa vastaajista). Surullista, että on moni teistä nuorista luulee seksielämän päättyvän kuin seinään, keski-iässä? Rakastelu ei ole rumaa vaan se on kahden ihmisen välinen henkilökohtainen rakkaudenosoitus, joka kuuluu yhtä lailla yli 70-vuotiaiden kuin nuortenkin parisuhteisiin. Toisten ihmisten rakkauselämän ruotiminen rumin sanankääntein ei kerro mistään muusta kuin ihmisen itsensä onnettomasta sisäisestä maailmasta.
Joo, joo...mutta eikös kaikella ole rajansa? Onko se nyt ihan OK, että vanha käpy paaksaa puolivuosisataa nuorempia likkoja?
Vierailija kirjoitti:
Erika muistuttaa todella paljon Armi Aavikkoa.
Minä en näe yhdennäköisyyttä. Saaran kasvot ovat leveää mallia kuten Liisa Lipsasella. En itse olisi halunnut matkustella tuon ikäisenä vanhuksen kanssa, vaikka kyse olisi pelkästä ystävyydestä ja.matkat maksetaan. Ymmärrän, jos on töissä avustajana.Naurattaa vieläkin tuo rasvausjuttu.
Meillä on ikäeroa 27 vuotta. Ainoa ero on, että ei päästä sen takia lehtiin kun ei olla julkkiksia. Kyllä näitä suhteita on vaikka kuinka, eikä ole kiinni rahasta (vaimolla on paljon enemmän) tai siitä että minä olisin joku laulaja. Ja muutenkin, ihan sama mitä muut ajattelevat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika muistuttaa todella paljon Armi Aavikkoa.
Minä en näe yhdennäköisyyttä. Saaran kasvot ovat leveää mallia kuten Liisa Lipsasella. En itse olisi halunnut matkustella tuon ikäisenä vanhuksen kanssa, vaikka kyse olisi pelkästä ystävyydestä ja.matkat maksetaan. Ymmärrän, jos on töissä avustajana.Naurattaa vieläkin tuo rasvausjuttu.
Kukas tämä Saara on, ja miten liittyy asiaan?
M57 kirjoitti:
Meillä on ikäeroa 27 vuotta. Ainoa ero on, että ei päästä sen takia lehtiin kun ei olla julkkiksia. Kyllä näitä suhteita on vaikka kuinka, eikä ole kiinni rahasta (vaimolla on paljon enemmän) tai siitä että minä olisin joku laulaja. Ja muutenkin, ihan sama mitä muut ajattelevat!
No ei ole "vaikka kuinka". Mä en tiedä yhtäkään paria jolla ois yli 20 vuotta ikäeroa ja ystäväpiirini on laaja. Asun Helsingissä.
M57 kirjoitti:
Ja sekös sinua harmittaa. Toisaalta kertoo kyllä ihan kaiken suhteen syistä ja motiiveista jossa ikäeroa on sukupolven verran.
M57 kirjoitti:
Ja sit sä heräsit. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tämä pariskunta kommentoi, sitä hassummalta vaikuttavat.
No niinpä. Mikseivät vaan voi rehdisti myöntää ja asia on sillä selvä kun ei kerran tuo selittelykään oikein suju. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista eikä kumpikaan puhu totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla Dennyllä ei ole mitään lihaksia?
Tunnetko montakin 74 vuotiasta bodaria?
http://www.afbf.asia/news_view.php?news=26
Onhan noita. Tässä Japanin mestaruuskisat, jossa kärki viisikko 75 - 79 vuotiaita.
Onhan noita toki jokunen, kun koko maailman bodarit läpi käydään. Sen sijaan löytyy varmasti useampikin satamiljoonaa Dannyn ikäistä papparaista, joilla vieläkin vähemmän lihaksia kuin Dannylla.
Sitäpaitsi kysymyshän kuuluikin että tunnetko sinä itse montakin kyseisen ikäistä bodaria?
Ei kai sitä mikään bodaaja tarvi olla omistaakseen normaalit lihakset kun aikuinen mies kuitenkin kyseessä
Tuo on lopputulos kun ei ikinä ole harrastanut liikuntaa. Näkeehän sen nuoruuskuvistakin että ei kroppaa ole rasitettu.
Vierailija kirjoitti:
Noh ihan hauskat leopardi-pöksyt Dannylla :D :D Tirsk. Pitäähän sitä yrittää olla nuorekas.
Varsinainen rantaleijona, mitä nyt turkki on vaan vähän harva ja kammattu kaljun päälle..
Vierailija kirjoitti:
Ja näin voi päästä vaarin naavapalleja imemällä vaikka kuningattareksi.
*huutonaurua* naavapallit, ei juma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=ilkka+lipsanen&client=ms-android-samsung…
Ihan kuin tytär ja isä :D samat ilmeet
Jos se muuten ihan oikeasti onkin Dannyn tytär? On niissä vähän samaa näköä. Samanlainen homma kuin Spedellä ja Maria Drockilalla?
Siinä tapauksessa olis aika paha tilanne, kun pussailivat tuolla altaalla jne.
Ja suhteesta tulisi entistäkin hmmmm.. mielenkiintoisempi.
Juuri ilmestyneen Dannyn uuden levyllä biisi "Tytöstä kasvoi nainen"
IsoDeen opissa?
Siinä kuvassa, missä tämä Erika levittää aurinkorasvaa Dannyyn (Dannyn lippis päässä) on tämän ilme kyllä sellainen että siitä päätellen ei rasvan levitys oikein hotsittaisi. En tiedä, mulle tuli kuvista sellainen tunne että paparazzi ei ollut sattumalta paikalla vaan toinen "suhteen" osapuoli oli siitä hyvinkin tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kuvassa, missä tämä Erika levittää aurinkorasvaa Dannyyn (Dannyn lippis päässä) on tämän ilme kyllä sellainen että siitä päätellen ei rasvan levitys oikein hotsittaisi. En tiedä, mulle tuli kuvista sellainen tunne että paparazzi ei ollut sattumalta paikalla vaan toinen "suhteen" osapuoli oli siitä hyvinkin tietoinen.
Eli tylleröinen saattaakin höynäyttää vanhusta ihan kunnolla..?
Tuo nainen on ihan tavallisen näköinen eikä mikään kaunis niin sellaset saa vain vanhoja miehiä.Meitä kauniita naisia katsoo nuoret miehetkin vaikka ikää on :) Ei tarvita tekotukkaa,ripsiä,kynsiä tai turbohuulia kun kauneus saatiin geeneissä
Terveisin,kaunis nelikymppinen nainen
Ihan normi touhua.Tyttöset pitää vanhaa ukkoa elättäjänä että saavat rahaa mutta vkonlopuksi tulee oma poikakaveri joka ei tiedä mitään.
Mistä muuten rahat vaatteisiin ja hiuksiin
Rumalla ei oo vara valita,totta.
Tätä keissiä on verrattu monessa yhteydessä Armin ja Dannyn suhteeseen. Itse näen kyllä asian hieman toisin. Armin ja Dannyn suhteessa Danny vei nuorta tyttöä kuin litran mittaa, mutta minusta tuntuu että tässä Erikan ja Dannyn tapauksessa homma meneekin toisinpäin, eli nuori Erika käyttää vanhusta vaan härskisti hyväkseen, eikä Danny edes tajua sitä, vaan kuvittelee, että se 40 vuoden takainen charmi on edelleenkin voimissaan.
Ei tuo ole normaalia! Miten joku nuori nainen voi koskeakaan tuollaiseen irstaaseen vanhaan ukkoon!!! Yäk!!! Joskus Alanyan sankarit-ohjelmassakin Danny yritti Maisa Torppaa saada seurakseen hotellille! Vanha ukkö, joka luulee kai olevansa joku sexmachine, hah hah!