Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen elämä nykyään perseestä?

Vierailija
28.09.2016 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?

Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.

Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.

Oot vääräs. Jos ei seiso, niin se ei haittaa, jos osaat tehdä muuta sormilla ja kielellä ja sitoa ja ja… Parhaat tajunnan räjäyttävät orkut saatat saada naiselle silleen että sulla on itselläs housut jalassa ;) . Ja kyllä se on seksiä siinä missä panokin.

Vierailija
22/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.

Kaikessa muussa oot ihan helvetin väärässä, mutta komea pitää kyllä olla.

Tai itse asiassa ei tartte olla ees komea, jos oot ihan vitun hyvä sängyssä.

Pienikaluisilla ja kilteillä ei sitten ole mitään mahdollisuuksia naisiin.

Pienikaluisilla ei oikeen, mutta kilteillä kyllä. kiltti voi olla erittäin taitava sängyssä, koska se ei ole itsekäs.

Lohduton on sitten pienikaluisten maallinen vaellus ikuisessa yksinäisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.

Kyl teil äijil on rankkaa. onneks ette joudu vieläpä synnyttämään.

Ei ole pakko synnyttää, sin'ä itse päätät haluatko lapsia ja sen jälkeen miehellä ei ole sananvaltaa jos haluatkin tehdä abortin.

Mutta menkoista on pakko kärsiä koska kohtua ei saa leikkauttaa pois vaikka haluaisi. Kävisin mieluummin olemassa puoli vuotta intissä kuin kärsisin elämäni parhaat vuodet joka *******n kuukausi.

Vierailija
24/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.

Pienikaluisilla ja kilteillä ei sitten ole mitään mahdollisuuksia naisiin.

Pienikaluisilla ei oikeen, mutta kilteillä kyllä. kiltti voi olla erittäin taitava sängyssä, koska se ei ole itsekäs.

Itse olen kiltti, mutta en herätä naisissa mitään tunteita, niin en pääse näyttämään naiselle epäitsekkyyttäni sängyssä.

Vierailija
25/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun pitää sitä ensin "päästä" panemaan naista ns. Puoliväkisin, koska muuten et saa. Parasta sitten panna hyvin, koska muuten napsahtaa raiskaussyyte.

Vierailija
26/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo itse oma kohtalosi.

Sääntö 1: Määritä itse omat sääntösi. Lakkaa juoksemasta naisten pillin mukaan.

Sääntö 2: Älä anna rahojasi muille, älä varsinkaan naisille.

Sääntö 3: Käännä katseesi Suomen ulkopuolelle.

Vierailija
27/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.

Vierailija
28/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?

Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.

Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.

Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?

No yritäpä kertoa tuosta poliisille ja katso ottavatko he sinua tosissaan.

No eivät kai he ota kun asenne on tuo miehillä itsellään. Ensin pitää asenneilmaston muuttua ja tuollainen suhtautuminen ei taatusti auta.

Vierailija
29/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.

Ei ole pakko synnyttää, sin'ä itse päätät haluatko lapsia ja sen jälkeen miehellä ei ole sananvaltaa jos haluatkin tehdä abortin.

Mutta menkoista on pakko kärsiä koska kohtua ei saa leikkauttaa pois vaikka haluaisi. Kävisin mieluummin olemassa puoli vuotta intissä kuin kärsisin elämäni parhaat vuodet joka *******n kuukausi.

http://www.terve.fi/seksi/miehen-vaihdevuodet-eli-andropaussi Lue tästä niin viisastut sinäkin tänään.

Vierailija
30/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?

No yritäpä kertoa tuosta poliisille ja katso ottavatko he sinua tosissaan.

No eivät kai he ota kun asenne on tuo miehillä itsellään. Ensin pitää asenneilmaston muuttua ja tuollainen suhtautuminen ei taatusti auta.

No jos et muunlaista naista saa kuin sellaisen joka pieksee sua joka päivä, niin eikös silloin ole oikeastikin jo parempi olla yksin?

Vierailija
31/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö teidän av palstan lassukoiden pitää joku miitti? mennä bisselle porukalla ja surkutella elämää.

Joo! Tapaatte Zetorissa, ja pöytään kyltti että "vauva-palstan lassukat", että tunnistaa. Veikkaampa, että sinä iltana vois muutamakin nainen tulla oma-aloitteisesti vaihtamaan muutaman sanan ;)

Kyllä, se kyltti kieltämättä herättäisi monen naisen kiinnostuksen.

Vierailija
32/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Miessukupuoli on ansainnut kaikki kärsimyksensä.

He tämän maailman ovat pilanneet kymmenien vuosituhanten saatossa.

N24

Vierailija
33/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakki em. on subjektiivista tussuväen kotkotusta. Tutkimusten mukaan juuri naisten onnellisuus on vähentynyt absoluuttisesti mitattuna sekä suhteellisesti miehiin verrattuna näinä "tasa-arvon" aikoina.

http://www.nber.org/papers/w14969

Vierailija
34/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.

Aika harvalla menkat on tuollaiset ja niihin on saatavilla monenlaista helpotusta.

Vierailija
35/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.terve.fi/seksi/miehen-vaihdevuodet-eli-andropaussi Lue tästä niin viisastut sinäkin tänään.

Tiesin jo tuon. Pointtisi oli? Naisilla on menkat joka kuukausi naisesta riippuen 12-50 v. Siihen päälle mahdolliset raskaudet ja synnytykset ja kaiken kruunaa vaihdevuodet. Itse en aio olla raskaana enkä synnyttää, joten pääsen vähän helpommalla, mutta kaiken muun paskan vaihtaisin puoleen vuoteen intissä.

Vierailija
36/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö teidän av palstan lassukoiden pitää joku miitti? mennä bisselle porukalla ja surkutella elämää.

Joo! Tapaatte Zetorissa, ja pöytään kyltti että "vauva-palstan lassukat", että tunnistaa. Veikkaampa, että sinä iltana vois muutamakin nainen tulla oma-aloitteisesti vaihtamaan muutaman sanan ;)

Kyllä, se kyltti kieltämättä herättäisi monen naisen kiinnostuksen.

Tuskin se olis sitä hyvää kiinnostusta.

Vierailija
37/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaroskaahan tässä ollaan.

Vierailija
38/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti.

Miessukupuoli on ansainnut kaikki kärsimyksensä.

He tämän maailman ovat pilanneet kymmenien vuosituhanten saatossa.

N24

Niin, äitien kasvattamat pojat, naisia miellyttääkseen.

Vierailija
39/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä haluaisit, että tekisimme asian hyväksi? Emme perustaisi nykyistä runsasta 120 pörssiyhtiötä tai kaikki niitä startuppeja tai pieniä yrityksiä paikkakunnallasi jotka ihmisiä työllistävät ja joiden maksamilla veroilla sille Sari sairaanhoitajalle maksetaan palkkaa?

Vierailija
40/120 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä haluaisit, että tekisimme asian hyväksi? Emme perustaisi nykyistä runsasta 120 pörssiyhtiötä tai kaikki niitä startuppeja tai pieniä yrityksiä paikkakunnallasi jotka ihmisiä työllistävät ja joiden maksamilla veroilla sille Sari sairaanhoitajalle maksetaan palkkaa?

Minä ehdotan että miehiltä poistetaan asevelvollisuus ja naisille annetaan mahdollisuus kohdunpoistoon iästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi