Onko miehen elämä nykyään perseestä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.
Kyl teil äijil on rankkaa. onneks ette joudu vieläpä synnyttämään.
Oisit vaan kiitollinen että "joudut" synnyttämään, olet syntynyt ohituskaista jalkojen välissä. Sillä voi tienata helvetisti rahaa, saada valtiolta miljoonittain tukia ja saada muut ihmiset kiinnostumaan susta.
Mitä tukia voin saada? Oonko turhaan maksanut vuokran joka kuukausi? Entä sähkö, vesi, ruoka, saanko niihinkin jotain naistukea?
Saa. Lompakkoloisimalla siltä - tietenkin - paremmin tienaavalta mieheltä, koska "yhteiset rahat."
Ei mulla ole miestä enkä aio ottaakaan. Kuka siis maksaa mun menot? Aiemmassa viestissä puhuttiin tuista jota saa valtiolta. Mitä ne on?
Ei ole. Ennen kun asuin etelässä, aina joku paska akka roikku kaulassa, nyt asiat hyvin. Pahimillaan niitä oli montaki samaan aikaan. Asun nyt tunturin juurella, eikä ole pakko koskea yhteenkään paskiaiseen.
Joo - pohjamuta mies ei pääse edes sensuurista lävitse.
Good Bye
Kyllä se siltä vaikuttaa. Joko panee persläpeä tai sitten ruikuttaa, kun vaimo ei anna persläpeä. Siinä se miehen elämä nykyään yksinkertaistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ennen kun asuin etelässä, aina joku paska akka roikku kaulassa, nyt asiat hyvin. Pahimillaan niitä oli montaki samaan aikaan. Asun nyt tunturin juurella, eikä ole pakko koskea yhteenkään paskiaiseen.
Sinä vaikutat mukavalta, kohteliaalta ja tasapainoiselta. Onhan terapeuttisi samaa mieltä kuin minä?
Yksi hyvä puoli seuraavassa sodassa on. Silloin tapetaan vain naisia ja lapsia. Katsokaa vaikka Syyrian sotaa, siellä usa ja venäjä kaikkien muiden maiden hyväksynnällä tekee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä puoli seuraavassa sodassa on. Silloin tapetaan vain naisia ja lapsia. Katsokaa vaikka Syyrian sotaa, siellä usa ja venäjä kaikkien muiden maiden hyväksynnällä tekee sitä.
Veikkaan, että olet omasta mielestäsi kiltti mies. Kiltti mies, joka haaveilee, että tulisipa sota ja tappaisi äitini, siskoni, serkkuni, muut sukulais- ja tuttavanaiseni. Niinpä niin. En suotta ole opettanut kummitytölleni, että on varovainen, jos joku netissä esittäytyy kiltiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.
Kyllä on katkeraa tilitystä. Nämä luonnevikaiset eivät koskaan nää itsessään mitään vikaa. Oma elämäni ei mielestäni ole perseestä. Ihmiset eivät vaikuta elämänlaatuuni. Olet se, kuka valitset olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat mukavalta, kohteliaalta ja tasapainoiselta. Onhan terapeuttisi samaa mieltä kuin minä?
Nii, minä veikkonen olenki. Turistille ku valehtellee tarpeheksi, niin se antaa antaa net perustarpehet. En ole semmosta terapeettiä vielä maistellu, lieneekö etes syötävää.
Minin elämä on hienoa, vaikka olen nätti ja kiltti mies. Minussa ei ole mitään jännää. Silti nainen on löytynyt. Ei kannata mennä laumauskomusten mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.
Aika harvalla menkat on tuollaiset ja niihin on saatavilla monenlaista helpotusta.
Mikä mahtaa olla se helpotus? En ole sama kirjoittaja kuin edellä, mutta kuukautiseni ovat aina olleet runsaat ja 50 täytettyäni anelin jo itkien kohdunpoistoa, mutta eipä suostuta tekemään vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Minin elämä on hienoa, vaikka olen nätti ja kiltti mies. Minussa ei ole mitään jännää. Silti nainen on löytynyt. Ei kannata mennä laumauskomusten mukana.
No jopas puhelin teki omia sanojaan. Minin= minun nätti= nörtti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.
Kaikessa muussa oot ihan helvetin väärässä, mutta komea pitää kyllä olla.
Tai itse asiassa ei tartte olla ees komea, jos oot ihan vitun hyvä sängyssä.
Pienikaluisilla ja kilteillä ei sitten ole mitään mahdollisuuksia naisiin.
Pienikaluisilla ei oikeen, mutta kilteillä kyllä. kiltti voi olla erittäin taitava sängyssä, koska se ei ole itsekäs.
Mutkun kiltti mies ei pääse sinne sänkyyn, kun ei ole sitä kemiaa.
Kyllä se itsesäälissä kieriskelevä mies on sitten himottava otus....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.
Aika harvalla menkat on tuollaiset ja niihin on saatavilla monenlaista helpotusta.
Mikä mahtaa olla se helpotus? En ole sama kirjoittaja kuin edellä, mutta kuukautiseni ovat aina olleet runsaat ja 50 täytettyäni anelin jo itkien kohdunpoistoa, mutta eipä suostuta tekemään vieläkään.
Yks on hormoonikierukka.
On toki, monenkin miehen. Mutta ei läheskään kaikkien. Jos esimerkiksi haaveilee jonkin kansainvälisen yrityksen pääjohtajan paikasta, mutta peruskoulunkin on läpäissyt vain opettajien säälistä, niin varmasti elämä on aika perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lääkäri, mutta olen tietoinen, että ehkäisypillereitä ja kierukoita ja mitä niitä nyt onkaan olemassa, käytetään helpottamaan kuukautisia. Jos sinulle ei mikään sovi, niin olet pienessä vähemmistössä jolla on noin kivuliaat menkat.
Miehenäkin häiritsee tuo lompakkoiloisimisjankuttaja.
Minusta miesten asema on vaikeutunut jonkin verran mutta on tämä vielä ihan mukavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on katkeraa tilitystä. Nämä luonnevikaiset eivät koskaan nää itsessään mitään vikaa. Oma elämäni ei mielestäni ole perseestä. Ihmiset eivät vaikuta elämänlaatuuni. Olet se, kuka valitset olevasi.
Eisunkahan se miesten vika ole , jos sulla onki luonnevika. Kaikki naiset luulevat että pillukortilla saa tehä mitä tahansa, mutta se alakaa pikkuhilijaa olla pakan huonoin kortti. Miehet on alkanhet pellaamahan naisten säännöllä, vaikka ei se kaikkien mielestä ole reilua.
Sanotaan nyt näin suoraan: Jos jäät ilman, on sun ihan tarkoituskin jäädä ilman. En näe sun ilmanjäämisessäsi mitään ongelmaa.
T: Luontoäiti