Kuinka monta kuppia kahvia otat kylässä?
Kommentit (17)
Yhden. Ottaisin mielelläni enemmänkin mutta kahvi alkaa pissattamaan ihan hirveästi joten sitten pitäisi ravata kyläpaikassa vessassa ja koen sen noloksi.
En juo kahvia, mutta teetä otan kupillisen. Jos on hyvää teetä (ei liptonin keltaista) niin otan toisenkin kupillisen, ja muistan kanssa kehua, että piti ottaa toinenkin kuppi kun oli niin hyvää.
Niin monta, kuin tarjotaan, en kehtaa kieltäytyä.
En harrasta kyläilyjä, mutta joskus on pakko.
Inhoan suomikurakahvia, joten yksi kupillinen ja paljon kermaa. Juon sen sitten melkein henkeä pidättämällä. Hyh.
Normaalisti 1-2. Riippuu toki myös siitä onko ne kahvikuppeja vai mukeja
2-3 tai jos on pitkä/mukava vierailu, silloin 4.
Minua epäilyttää ihmiset, jotka eivät ota kahvia kylässä ollenkaan.
Nämä Ei kiitos, otan vain lasin vettä, tai Voisin ottaa teetä tai Ei kiitos, en tarvitse mitään.
Minä otan aina kahvia jos tarjotaan ja tarjoan myös itse vieraille sitä. Ottavat sitten tai ovat ottamatta.
Yhden. Kyläilykahveilla kupit ovat yleensä niin idioottimaisen pieniä että koko tilanne lähinnä kiukuttaa. Kotona juon 4-5 desin mukillisia kerrallaan.
0-1. Mä juon vähän kahvia, ettei tule kofeiinivaivoja.
Mieluummin kotona sitten omassa rauhassa nautin hyvästä kahvista. Kylässä saa liian usein värjättyä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Minua epäilyttää ihmiset, jotka eivät ota kahvia kylässä ollenkaan.
Nämä Ei kiitos, otan vain lasin vettä, tai Voisin ottaa teetä tai Ei kiitos, en tarvitse mitään.
Minä otan aina kahvia jos tarjotaan ja tarjoan myös itse vieraille sitä. Ottavat sitten tai ovat ottamatta.
Ne ovat jotain terveysvegaaneja. Eivät laita myöskään voita leivän päälle eivätkä kermaa ruokaan.
Korkeintaan kaksi. Ja kermaa pitää olla, ei maitoa, kurria tai sokua.