Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen elämä nykyään perseestä?

Vierailija
28.09.2016 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.

Kyl teil äijil on rankkaa. onneks ette joudu vieläpä synnyttämään.

Ei ole pakko synnyttää, sin'ä itse päätät haluatko lapsia ja sen jälkeen miehellä ei ole sananvaltaa jos haluatkin tehdä abortin.

Mutta menkoista on pakko kärsiä koska kohtua ei saa leikkauttaa pois vaikka haluaisi. Kävisin mieluummin olemassa puoli vuotta intissä kuin kärsisin elämäni parhaat vuodet joka *******n kuukausi.

Ajattelepa, vielä sekin kärsimys että nainen joutuu kitumaan monta vuotta pitenpään kuin mies.

Sekin on jonkun muun syy kuin miehen itsensä? Kyllähän niillä omilla elintavoilla voi asiaan vaikuttaa. Tiedätkö että naisten elinikä lähtee laskuun koska naiset elävät nykyään epäterveellisemmin?

Seksinpuutteeseenhan ne miehet kuolee. Tietenki se on oma vika että kyllästyvät paskoihin naisiin.

Vierailija
102/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perseestä. Mukavaa on.

T. yksin asuva, viimeisestä vakavammasta suhteesta pari vuotta, eikä erityisempää tarvetta juosta pillun perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?

Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.

Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.

Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?

Niihän sitä luulis, mutta vain miesten tekemänä.  Pitäishän henkinen väkivaltakin, jota kaikki naiset harrastavat, olla, mutta ei ole.  Naisen oikeus on käyttää seksiä vallan välineenä, ja käydä hoitamassa omat tarpeet "ulkona".   Noin niinkun lain mukaan.

Mielestäsi kaikki naiset harrastavat henkistä väkivaltaa. Ei ihme, että tuolla asenteella et koskaan saa naista.

Sinä ainakin juuri harrastit, vaikka todennäköisesti pidätkin itseäsi poikkeuksellisena, kuten muutkin meistä.

muija

Vierailija
104/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole perseestä. Mukavaa on.

T. yksin asuva, viimeisestä vakavammasta suhteesta pari vuotta, eikä erityisempää tarvetta juosta pillun perässä.

Niin myös täällä, eikä ole mitään valittamista.

Oikeastaan on sanottava, että jos jättää yhden pikkuseikan syrjään niin muuten nyt on elämäni parasta aikaa.

Ei ole ex-vaimoa yrittämässä alistaa valtansa alle eikä muutakaan ulkoista jarrua tekemään elämästä kurjaa.

On vain yksi ongelma: kuinka tuhlata ulkomainen eläkkeeni.

Sen ongelman kanssa pitää vaan yrittää elää !

Vierailija
105/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.

No mitä haluaisit, että tekisimme asian hyväksi? Emme perustaisi nykyistä runsasta 120 pörssiyhtiötä tai kaikki niitä startuppeja tai pieniä yrityksiä paikkakunnallasi jotka ihmisiä työllistävät ja joiden maksamilla veroilla sille Sari sairaanhoitajalle maksetaan palkkaa?

Minä ehdotan että miehiltä poistetaan asevelvollisuus ja naisille annetaan mahdollisuus kohdunpoistoon iästä riippumatta.

Mitä ihmettä? Ei miehillä vaan yhteiskunnan kustannuksella poistettavia osia ole. Ei ilman tukea tai sen kanssa. Syntyvyys muutenkin on alhaisempaa kuin ikinä. Niin kuin naisetn terveydenhotokustannukset ei jo muutenkin olisi 50% miehiä suuremmat.

Miehellä ei myös ole osia jotka eivät pysy koossa ilman tukea, niin kuin naisten tissit.

Joo, tissit pärskähtää palasiksi ilman tukea. Miten tuo kommentti muuten edes liitty mihinkään? Ei valtio kustanna naisille rintsikoita.

Vierailija
106/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.

Oisit vaan kiitollinen että "joudut" synnyttämään, olet syntynyt ohituskaista jalkojen välissä. Sillä voi tienata helvetisti rahaa, saada valtiolta miljoonittain tukia ja saada muut ihmiset kiinnostumaan susta. 

Mitä tukia voin saada? Oonko turhaan maksanut vuokran joka kuukausi? Entä sähkö, vesi, ruoka, saanko niihinkin jotain naistukea?

Mäkin haluan näitä naistukia. Niinkun idiootti oon maksanut työnteollani elämäni.Mistä näitä naistukia voi hakea ja ne tuet on siis ilmeisesti miljoonia? Täytyykö pillua vilauttaa jossain tiskillä,vähän kun viivakoodina,vai miten asia etenee? Jee,voinkin heti huomenna irtisanoa itseni ja alkaa nostamaan tätä ruhtinaallista naistukea!! Harmittaa vaan ettei kukaan ei aiemmin ole mulle tästä kertonut:).

Palstan miesasiamiehet käyvät aina heittämässä jonkun järjettömän väitteen ja kun heiltä kysytään perusteluja niin he häviävät koko keskusteluta ja aloittavat uuden.

Vierailija
107/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet maksaa naisen elämisen. Ettekö te ymmärä.

Vierailija
108/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet maksaa naisen elämisen. Ettekö te ymmärä.

Enpä oikein. Itse minä laskuni olen tähän asti maksanut.

Vierailija
109/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.

Kaikessa muussa oot ihan helvetin väärässä, mutta komea pitää kyllä olla.

Tai itse asiassa ei tartte olla ees komea, jos oot ihan vitun hyvä sängyssä.

Pienikaluisilla ja kilteillä ei sitten ole mitään mahdollisuuksia naisiin.

Pienikaluisilla ei oikeen, mutta kilteillä kyllä. kiltti voi olla erittäin taitava sängyssä, koska se ei ole itsekäs.

Lohduton on sitten pienikaluisten maallinen vaellus ikuisessa yksinäisyydessä.

Se on sitten käsitöiden paikka.

Vierailija
110/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa onko miesten elämä nykyään perseestä. Mitä se oli vaikka 30-luvulla? Töitä tehtiin, maksettiin talot ja perheen ruuat. Vaimo oli kotona ja hoiti kodin ja lapset. Moniko mies päätyi naimisiin vain siksi, että saattoi raskaaksi naapurin tyttelin? Sotaan joutuivat ja moni jäi sinne.

Nykyään mies käy töissä, mutta niin käy lähes jokainen nainenkin ja osallistuu siten perheen elättämiseen ja miehen stressi maksamisesta pienenee. Moni mies nykyään osallistuu lasten kasvattamiseen eri tavalla kuin ennen muinoin jolloin taas naisen vastuu kasvatuksesta ja hoidosta pienenee. Jo aikoinaan miehet kävivät armeijan, kuten nytkin näinä päivinä.

Onhan tuossa moni asia muuttunut vuosien vuosien saatossa. Jotkin asiat menneet parempaan, kuten väkivalta naisen suorittamana. Nykyään on vaikka mitä tukiryhmiä ja muuta. Ei varmaan menty 30-luvulla vertaistukiryhmään kun nainen veti avarilla.. No tuskin moni nykyäänkään menee, mutta mahdollisuus siihen kuitenkin.

Nykyään naiset vaativat enemmän ja enemmän. Tuskin miesten vaatimukset ovat vuosien aikana samoin kasvaneet naisia kohtaan kuin naisten vaatimukset? Moni nainen vaatii mieheltä hyvän koulutuksen, työn ja palkan, huumorintajun, aloitteiden tekemiset, isot kalut ja valtavat rakastajan taidot. Moniko mies odottaa kireää reikää ja aina valmista himokasta rakastajaa? Älkää vastatko..

Pienikaluisille sanoisin, että on meitä jotka sellaisen ottaisi jos vaan muuten synkkaa ja on turvallista olla suhteessa henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
111/120 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu ihan missä päin maailmaa elää. Suomi voi olla miehelle maailman rankin mesta ellei ole kovin nykyaikainen. Sekoaisin täällä luultavasti, jos olisin Lähi-Idästä koska miehen asema on niin valtavan erilainen.

Vierailija
112/120 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Support Your local feminist, Ugly and hairy women need Love Too.

-KungFutse-

Vierailija
113/120 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että eihän tää miehen elämä herkkua ole, en itse tosin allekirjoita näitä syitä mitä täällä on nähty.

Vaan syynä irtoseksin puute.

Mies voi olla yhtä komea ku Teppo Numminen tai Mikko Leppilampi eikä silti oo mikään läpihuutojuttu että sais irtoseksiä kun on viikonloppulomalla ulkomailla.

Nainen voi olla vaikka Mervi Tapolan tai Jenni Kokanderin näkönen ja sille tulee hirveenä viestejä gigoloilta että Uuh I want to fuck you tonight

Vierailija
114/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies ja kauhean masentavaa se kun ei vaan ole ystäviä... eikä kumppania. Ei mitään. Jos olis nainen niin treffipyyntöjä ja miehiä tulisi pelkästään nettiin kun laittas ilmotuksen mutta toistepäin homma ei toimi.

Mulla tämä johtuu siitä isolta osin että oon ujo ja ahdistunut ja me hiljaiset jäädään äänekkäiden narsistien jalkoihin. Kännitutut on aina sellaisia että selvin päin ei edes moikata.

Vierailija
115/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin istun himassa odottamassa huomista. Silloin kun on inspistä tai jotain leffoja ym katsottavaa niin harrastukset on parasta, muutoin on aika ankeeta.

Vierailija
116/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämä on aina ollut vaikeampaa kuin naisen.

Vierailija
117/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Ei mun elämä ainakaan ole perseestä, paitsi ajoittain. Mut sekään ei johdu yksiselitteisesti siitä että olen mies. Johtuisko siitä että elämäni ei pyöri naisten ympärillä? Jos elämä on pskaa vain sukupuolen vuoksi niin kannattaa miettiä elämäänsä uutta sisältöä. Tämä on luonnollisesti vain oma näkemykseni asiaan.

Moni mies kaipaa toisen läheisyyttä ja naisen kosketusta eikä ole erakko vaikka sinä olisit. Harvinaisen pieni elämänkatsomus sulla. Naisilla on valta miehistä ja rikkaat miehet vie hyvät naiset. Yksinäisiä naisia on paljon vähemmän eikä se ole ihme koska naiselle riittää aina miehiä pommittamassa viestiä treffipalveluissa. Naisia on vähemmän niissä tarjolla ja vastauksia ei viesteihin saa koska tavismies hukkuu kilpailuun

Vierailija
118/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transfobista sanoa, ettei miehet synnytä.

Vierailija
119/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö teidän av palstan lassukoiden pitää joku miitti? mennä bisselle porukalla ja surkutella elämää.

Huvittavan outo ilmiö miten tätä päänaukomista sun muuta paskaa on aina kommenteissa jos mies avautuu ikävästä elämästä ja yksinäisyydestä tai kertoo jostain murheista. Naisten aloituksia ja avautumisia asioista täällä on kokoajan a niissä tsempataan eikä vaan wittuilla ja ilkeillä. Monella lienee todella paha olla kun pitää anonyyminä itseään purkaa. Sitten naiset ihmettelee miksi miehet ei puhu ja sulkeutuu. Itse täällä ajatte kokoajan asiaa sulkeutumisen puolesta

Vierailija
120/120 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kilttis. Leivot, siivoat, hierot hartiat ja virkkaat pirttihirmulle villasukkia talvea varten. Sitten varmaan on. Testot nollissa: niskaan sattuu, muna ei seiso, uni ei tule ja jokainen pieni haavakin on kuin kirveellä olisi lyöty. Alat nostella rautaa, syömään lihaa ja kasviksia, käyt kamppailuhallilla sparraamassa jätkien kanssa ja alat elää miehen elämää. Sitten ei masenna. Ruoka maistuu, uni tulee, hartiat ei särje ja Gullichseni nousee kuin mesimäyrä vedestä kevään auringossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi