Onko miehen elämä nykyään perseestä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.
Kaikessa muussa oot ihan helvetin väärässä, mutta komea pitää kyllä olla.
Tai itse asiassa ei tartte olla ees komea, jos oot ihan vitun hyvä sängyssä.
Pienikaluisilla ja kilteillä ei sitten ole mitään mahdollisuuksia naisiin.
Pienikaluisilla ei oikeen, mutta kilteillä kyllä. kiltti voi olla erittäin taitava sängyssä, koska se ei ole itsekäs.
Mutkun kiltti mies ei pääse sinne sänkyyn, kun ei ole sitä kemiaa.
Jos sinä tietäisit naisista jotain, niin tietäisit, että kemia ei ole mikään avaruudesta tipahtava asia. Kemiaa pystyy tuomaan siihen hetkeen ja kohtaamiseen jos haluaa, sitä pystyy virittämään ja rakentamaan.. Oletko ikinä miettinyt, että miksi joillakin miehillä on sitä kemiaa monen naisen kanssa? Ne miehet osaavat rakentaa sitä kemiaa hetkeen, ei se kellekään itsestään tupsahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.
Sitä itse vertahan tulee siis joku kaks ruokalusikallista monen päivän aikana. Mut onhan se paljon, jos ei koskaan ole paperihaavaa kummempaa saanut.
Ihme miesvihaketju muutenkin. Heillä on ihan valideja pointteja, muttaku pitää nyt taas päästä vänkäämään että meillä naisilla kaikki on niin paljon pahemmin!
Tämä viesti oli jo nolo. Ymmärrän ettei sinulla koskaan ole ollut tyttöystävää ja olisit sitä kautta tutustunut kuukautisiin mutta mitä ihmettä sinä teit biologian tunneilla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.
Aika harvalla menkat on tuollaiset ja niihin on saatavilla monenlaista helpotusta.
Mikä mahtaa olla se helpotus? En ole sama kirjoittaja kuin edellä, mutta kuukautiseni ovat aina olleet runsaat ja 50 täytettyäni anelin jo itkien kohdunpoistoa, mutta eipä suostuta tekemään vieläkään.
Yks on hormoonikierukka.
Niin, jos haluaa sekoittaa hormonitoimintansa ja muuttua itkuiseksi ja haluttomaksi. Ihan kokemuksesta puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.
Kyl teil äijil on rankkaa. onneks ette joudu vieläpä synnyttämään.
Mutta on siinä se hyväpuoli, kun ei anneta mulukkua, niin ei tartte teiänkään :)
Ei mun elämä ainakaan ole perseestä, paitsi ajoittain. Mut sekään ei johdu yksiselitteisesti siitä että olen mies. Johtuisko siitä että elämäni ei pyöri naisten ympärillä? Jos elämä on pskaa vain sukupuolen vuoksi niin kannattaa miettiä elämäänsä uutta sisältöä. Tämä on luonnollisesti vain oma näkemykseni asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla menkat on tuollaiset ja niihin on saatavilla monenlaista helpotusta.
Mikä mahtaa olla se helpotus? En ole sama kirjoittaja kuin edellä, mutta kuukautiseni ovat aina olleet runsaat ja 50 täytettyäni anelin jo itkien kohdunpoistoa, mutta eipä suostuta tekemään vieläkään.
En ole lääkäri, mutta olen tietoinen, että ehkäisypillereitä ja kierukoita ja mitä niitä nyt onkaan olemassa, käytetään helpottamaan kuukautisia. Jos sinulle ei mikään sovi, niin olet pienessä vähemmistössä jolla on noin kivuliaat menkat.
Sinun mielestäsi hormonaalisen ehkäisyn aiheuttama haluttomuus on poikkeuksellista ja harvinaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.
Kaikessa muussa oot ihan helvetin väärässä, mutta komea pitää kyllä olla.
Tai itse asiassa ei tartte olla ees komea, jos oot ihan vitun hyvä sängyssä.
Pienikaluisilla ja kilteillä ei sitten ole mitään mahdollisuuksia naisiin.
Pienikaluisilla ei oikeen, mutta kilteillä kyllä. kiltti voi olla erittäin taitava sängyssä, koska se ei ole itsekäs.
Mutkun kiltti mies ei pääse sinne sänkyyn, kun ei ole sitä kemiaa.
Jos sinä tietäisit naisista jotain, niin tietäisit, että kemia ei ole mikään avaruudesta tipahtava asia. Kemiaa pystyy tuomaan siihen hetkeen ja kohtaamiseen jos haluaa, sitä pystyy virittämään ja rakentamaan.. Oletko ikinä miettinyt, että miksi joillakin miehillä on sitä kemiaa monen naisen kanssa? Ne miehet osaavat rakentaa sitä kemiaa hetkeen, ei se kellekään itsestään tupsahda.
Tuo on kyllä ihan puhtaasti naisten tilanne. Jos miehelle ajattelee, niin ei se seiso jos ei ole mielenkiintoa. Monille miehille taas käy mikätahansa kaksjalkanen, eikä kaikki etes välitä niistä jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä itse vertahan tulee siis joku kaks ruokalusikallista monen päivän aikana. Mut onhan se paljon, jos ei koskaan ole paperihaavaa kummempaa saanut.
Ihme miesvihaketju muutenkin. Heillä on ihan valideja pointteja, muttaku pitää nyt taas päästä vänkäämään että meillä naisilla kaikki on niin paljon pahemmin!
Tarkistappa tietosi. Kuukautisvuodon määrä yhdellä kerralla on lähes desilitra, osalla naisia enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö teidän av palstan lassukoiden pitää joku miitti? mennä bisselle porukalla ja surkutella elämää.
Joo! Tapaatte Zetorissa, ja pöytään kyltti että "vauva-palstan lassukat", että tunnistaa. Veikkaampa, että sinä iltana vois muutamakin nainen tulla oma-aloitteisesti vaihtamaan muutaman sanan ;)
Joo, kerran kävin, ennestään oli pöydässä naisia ja vielä ulkopuolinenkin kävi kysymässä että lähettäiskö meille vai teille. T. tunturin juurelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?
Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.
Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.
Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?
Niihän sitä luulis, mutta vain miesten tekemänä. Pitäishän henkinen väkivaltakin, jota kaikki naiset harrastavat, olla, mutta ei ole. Naisen oikeus on käyttää seksiä vallan välineenä, ja käydä hoitamassa omat tarpeet "ulkona". Noin niinkun lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?
Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.
Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.
Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?
Niihän sitä luulis, mutta vain miesten tekemänä. Pitäishän henkinen väkivaltakin, jota kaikki naiset harrastavat, olla, mutta ei ole. Naisen oikeus on käyttää seksiä vallan välineenä, ja käydä hoitamassa omat tarpeet "ulkona". Noin niinkun lain mukaan.
Mielestäsi kaikki naiset harrastavat henkistä väkivaltaa. Ei ihme, että tuolla asenteella et koskaan saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vääräs. Jos ei seiso, niin se ei haittaa, jos osaat tehdä muuta sormilla ja kielellä ja sitoa ja ja… Parhaat tajunnan räjäyttävät orkut saatat saada naiselle silleen että sulla on itselläs housut jalassa ;) . Ja kyllä se on seksiä siinä missä panokin.
Olet oikeassa, oikea nainen ei anna mitään miehelle, kun ei tarvitse. Seksiä voi käyttää ainoastaan vallan kasvattamiseen. Ai, niin mutta niinhän kaikki naiset jo tekevätkin. Toisaalta koira on parempi kuin sika.
Huvittavia nämä "keskustelut".
Toisiaan vihaavat kokoontuvat ajoittain trollailemaan ja jankuttamaan.
Silti, mitenköhän tuo aloitus sai luulemaan, että kysymys oli esitetty miehille? Näyttää olevan vähemmistössä miesvastaajat.
T: Jo vastannut mies.
Vierailija kirjoitti:
Kakki em. on subjektiivista tussuväen kotkotusta. Tutkimusten mukaan juuri naisten onnellisuus on vähentynyt absoluuttisesti mitattuna sekä suhteellisesti miehiin verrattuna näinä "tasa-arvon" aikoina.
Kannattaa kiittää feministejä. Suomalaiset naiset on mailman huonoimpia, ihan itse keksimillään resepteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi kaikki naiset harrastavat henkistä väkivaltaa. Ei ihme, että tuolla asenteella et koskaan saa naista.
Duoda duoda, Olenko väittänyt että haluan naista? Aina pimperoa saa, jos haluaa. Rima on vain nyt niin korkealla että siitä ei yli kukaan pääse. Sitä minä vain, että moni muukin mies on nyt alkanut nostamaan sitä rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.
Ei ole pakko synnyttää, sin'ä itse päätät haluatko lapsia ja sen jälkeen miehellä ei ole sananvaltaa jos haluatkin tehdä abortin.
Mutta menkoista on pakko kärsiä koska kohtua ei saa leikkauttaa pois vaikka haluaisi. Kävisin mieluummin olemassa puoli vuotta intissä kuin kärsisin elämäni parhaat vuodet joka *******n kuukausi.
Ajattelepa, vielä sekin kärsimys että nainen joutuu kitumaan monta vuotta pitenpään kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko synnyttää, sin'ä itse päätät haluatko lapsia ja sen jälkeen miehellä ei ole sananvaltaa jos haluatkin tehdä abortin.
Mutta menkoista on pakko kärsiä koska kohtua ei saa leikkauttaa pois vaikka haluaisi. Kävisin mieluummin olemassa puoli vuotta intissä kuin kärsisin elämäni parhaat vuodet joka *******n kuukausi.
Ajattelepa, vielä sekin kärsimys että nainen joutuu kitumaan monta vuotta pitenpään kuin mies.
Sekin on jonkun muun syy kuin miehen itsensä? Kyllähän niillä omilla elintavoilla voi asiaan vaikuttaa. Tiedätkö että naisten elinikä lähtee laskuun koska naiset elävät nykyään epäterveellisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä haluaisit, että tekisimme asian hyväksi? Emme perustaisi nykyistä runsasta 120 pörssiyhtiötä tai kaikki niitä startuppeja tai pieniä yrityksiä paikkakunnallasi jotka ihmisiä työllistävät ja joiden maksamilla veroilla sille Sari sairaanhoitajalle maksetaan palkkaa?
Minä ehdotan että miehiltä poistetaan asevelvollisuus ja naisille annetaan mahdollisuus kohdunpoistoon iästä riippumatta.
Mitä ihmettä? Ei miehillä vaan yhteiskunnan kustannuksella poistettavia osia ole. Ei ilman tukea tai sen kanssa. Syntyvyys muutenkin on alhaisempaa kuin ikinä. Niin kuin naisetn terveydenhotokustannukset ei jo muutenkin olisi 50% miehiä suuremmat.
Miehellä ei myös ole osia jotka eivät pysy koossa ilman tukea, niin kuin naisten tissit.
Mäkin haluan näitä naistukia. Niinkun idiootti oon maksanut työnteollani elämäni.Mistä näitä naistukia voi hakea ja ne tuet on siis ilmeisesti miljoonia? Täytyykö pillua vilauttaa jossain tiskillä,vähän kun viivakoodina,vai miten asia etenee? Jee,voinkin heti huomenna irtisanoa itseni ja alkaa nostamaan tätä ruhtinaallista naistukea!! Harmittaa vaan ettei kukaan ei aiemmin ole mulle tästä kertonut:).