Onko miehen elämä nykyään perseestä?
Kommentit (120)
Jos pistäisitte lassukat vaikka miekkarin pystyyn torille.
Henry voi tulla puhumaan kirkonportaille.
Ottakaa jokainen pillit mukaan.
Puhaltakaa kaikki yhdessä pilliin.
Pistäkää peli poikki.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti.
Miessukupuoli on ansainnut kaikki kärsimyksensä.
He tämän maailman ovat pilanneet kymmenien vuosituhanten saatossa.
N24
Heitä tietokoneesi/kännykkäsi ja muu teknologia jorpakkoon ja lähde afrikan sähköttömään ja vedettömään savimajaan elelemään, niin opit arvostamaan miesten saavutuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.
No mitä haluaisit, että tekisimme asian hyväksi? Emme perustaisi nykyistä runsasta 120 pörssiyhtiötä tai kaikki niitä startuppeja tai pieniä yrityksiä paikkakunnallasi jotka ihmisiä työllistävät ja joiden maksamilla veroilla sille Sari sairaanhoitajalle maksetaan palkkaa?
Minä ehdotan että miehiltä poistetaan asevelvollisuus ja naisille annetaan mahdollisuus kohdunpoistoon iästä riippumatta.
Jos maata nyt yleensä on tarpeen puolustaa ja rajoja vartioida niin jokin Norjan malli varmaan olisi se tasa-arvoinen malli. Kohdunpoistot ja kaikki muukin yleinen terveydenhoito maksetaan aivan ylivoimaisesti miesten henkilöverotuksesta tai miesten perustamien yhtiöiden verotuksesta.
Jos et millään halua lapsia niin koita olla siitä kyrvästä erossa, jooko? Onko ihan liian vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?
Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.
Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.
Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?
No yritäpä kertoa tuosta poliisille ja katso ottavatko he sinua tosissaan.
Ja poliiseista suurin osa on:
a) miehiä
b) naisia?
Mutta byhyy paha matriarkaatti, tyhmien naisten vika silti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa miehet vuotaa runsaasti verta kuusi päivää joka kuukausi alkaen 11-vuotiaasta ja päättyen 55-vuotiaaksi. Se on vasta herkkua se.
No mitä haluaisit, että tekisimme asian hyväksi? Emme perustaisi nykyistä runsasta 120 pörssiyhtiötä tai kaikki niitä startuppeja tai pieniä yrityksiä paikkakunnallasi jotka ihmisiä työllistävät ja joiden maksamilla veroilla sille Sari sairaanhoitajalle maksetaan palkkaa?
Minä ehdotan että miehiltä poistetaan asevelvollisuus ja naisille annetaan mahdollisuus kohdunpoistoon iästä riippumatta.
Jos maata nyt yleensä on tarpeen puolustaa ja rajoja vartioida niin jokin Norjan malli varmaan olisi se tasa-arvoinen malli. Kohdunpoistot ja kaikki muukin yleinen terveydenhoito maksetaan aivan ylivoimaisesti miesten henkilöverotuksesta tai miesten perustamien yhtiöiden verotuksesta.
Jos et millään halua lapsia niin koita olla siitä kyrvästä erossa, jooko? Onko ihan liian vaikeaa?
Voin vallan mainiosti olla erossa kyrvästä, kiitos vain. Kyse olikin menkoista. Ne liittyy kohtuun jos et tiennyt. Ja ikäni puolesta en voi kohtuani poistattaa. Jos miehet rutisee armeista, minä rutisen tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rehellisesti sanottuna tunnen itseni sylkykupiksi. Miksi minulle on asetettu kaikki vastuu naisen menojen maksamisesta ja miksi minun edustamaani sukupuolta saa demonisoida ja esineellistää ihan vapaasti? Miksi seksi on kiinni siitä että saan penikseni seisomaan? Miksi minun pitää toimistossa ajaa partani mutta naisten ei tarvitse ajella säärikarvojaan?
Minut oletetaan pystymään ottaa naiselta lyöntejä ja läpsyjä avokämmenellä vastaan ilman takaisin lyömistä, minun pitää myös kestää vuoden rääkki organisaatiossa nimeltään armeija, missä opetellaan ihmisen tappamista vankilan uhalla.
Miehen elämä on helvetin epäreilua, naiset ovat niin vaativia ja heillä oletetaan aina olevan oikeus valittaa kaikesta mikä ei heitä tyydytä.
Saatan olla väärässä mutta eikös väkivalta ole vähän niinkuin lailla kielletty tai jotain?
No yritäpä kertoa tuosta poliisille ja katso ottavatko he sinua tosissaan.
Ja poliiseista suurin osa on:
a) miehiä
b) naisia?
Mutta byhyy paha matriarkaatti, tyhmien naisten vika silti!
Minusta on aivan käsittämätöntä että jos on esim. uutinen naisesta joka on käyttänyt teinipoikaa hyväkseen niin miehet kuorossa huutaa "jokainen teinipoika unelmoi tuosta", "olisinpa itsekin nuorena päässyt kokemaan" yms. kommentteja. Ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vallan mainiosti olla erossa kyrvästä, kiitos vain. Kyse olikin menkoista. Ne liittyy kohtuun jos et tiennyt. Ja ikäni puolesta en voi kohtuani poistattaa. Jos miehet rutisee armeista, minä rutisen tuosta.
Joo, ymmärrät varmaan, että yksi on biologinen asia ja toinen lakisääteinen ja kuulemma pirullisen patriarkaatin tekosia. Naisilla nyt vaan sattuu olemaan kohtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrät varmaan, että yksi on biologinen asia ja toinen lakisääteinen ja kuulemma pirullisen patriarkaatin tekosia. Naisilla nyt vaan sattuu olemaan kohtu.
Ei sillä ole mitään merkitystä että se on biologinen asia. Te miehet ette oikeasti ymmärrä kuinka helpolla te pääsette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pelkkä kohtu, vaan Pyhä Vulva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.
Kyl teil äijil on rankkaa. onneks ette joudu vieläpä synnyttämään.
Oisit vaan kiitollinen että "joudut" synnyttämään, olet syntynyt ohituskaista jalkojen välissä. Sillä voi tienata helvetisti rahaa, saada valtiolta miljoonittain tukia ja saada muut ihmiset kiinnostumaan susta.
Mitä tukia voin saada? Oonko turhaan maksanut vuokran joka kuukausi? Entä sähkö, vesi, ruoka, saanko niihinkin jotain naistukea?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Naiset liian vaativia eikä kelpaa tällainen peruskiltti mies. Pitäisi olla komea, rikas ja jännä paska niin kyllä alkaisi naisia kiinnostamaan.
Et sinä kiltti ole. Oma syysi että elämäsi on mitä on.
Uikuti-uikuti-uikuuu-tiii, kiltiksi itsensä tunteva mies uikuttaa.
Uliuliuliuuu.
Uhuu.
Ennen oli miehet rautaa, hiio-hoi. Nykyisin "miehet" ulisevat Vauva-palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä ahtaammalle joutuvat koko ajan. Ja pisteenä iin päälle kasvava elinikä jatkaa kurjuutta.
Kyl teil äijil on rankkaa. onneks ette joudu vieläpä synnyttämään.
Oisit vaan kiitollinen että "joudut" synnyttämään, olet syntynyt ohituskaista jalkojen välissä. Sillä voi tienata helvetisti rahaa, saada valtiolta miljoonittain tukia ja saada muut ihmiset kiinnostumaan susta.
Mitä tukia voin saada? Oonko turhaan maksanut vuokran joka kuukausi? Entä sähkö, vesi, ruoka, saanko niihinkin jotain naistukea?
Saa. Lompakkoloisimalla siltä - tietenkin - paremmin tienaavalta mieheltä, koska "yhteiset rahat."
Ei minusta! Elän tavallista , suht` vaatimatonta elämää. En haaveile tähtösistä, rikkauksista jne. ylellisyyksistä.
Mottoni onkin:" Pidä tavoitteesi ja resurssisi tasapainossa!".
Kun on niin monesta asiasta kiinnostunut ja kokeilunhaluinen, niin pitkälle pötkii.
PS. Näyttää hieman koomiselta palata aloittajan aiheeseen noiden jankkausten jölkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä että se on biologinen asia. Te miehet ette oikeasti ymmärrä kuinka helpolla te pääsette.
Jaa. Vulva kuin vulva kelpaa miehille aina, pieni kalu ei koskaan kenellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Uikuti-uikuti-uikuuu-tiii, kiltiksi itsensä tunteva mies uikuttaa.
Uliuliuliuuu.
Uhuu.
Ennen oli miehet rautaa, hiio-hoi. Nykyisin "miehet" ulisevat Vauva-palstalla...
Ohis mutta sama taitaa koskea naisiakin :D
Kyllä ainakin tämmösen tylsän luuserimiehen elämä on. Ehkä sitten ei ois, jos ois rikas ja komea yms.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti.
Miessukupuoli on ansainnut kaikki kärsimyksensä.
He tämän maailman ovat pilanneet kymmenien vuosituhanten saatossa.
N24
On tuokin kommentti vailla järkeä kirjoitettu. Tuskin sinuakaan olisi, ellei mies-sukupuoli olisi tehnyt osuuttaan tulevaisuuden rakentelussa.
Kannattaa pitää mielessä !
Vierailija kirjoitti:
Sitä itse vertahan tulee siis joku kaks ruokalusikallista monen päivän aikana. Mut onhan se paljon, jos ei koskaan ole paperihaavaa kummempaa saanut.
Ihme miesvihaketju muutenkin. Heillä on ihan valideja pointteja, muttaku pitää nyt taas päästä vänkäämään että meillä naisilla kaikki on niin paljon pahemmin!
Minä en ole syyllinen siihen mitä miehet tekivät yli tuhat vuotta sitten.