Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 10 euroa rahaa käytettäväksi ennen perjantain palkkapäivää, ja sillä pitäisi

Vierailija
28.09.2016 |

ostaa tamponeja (menkat alkoi just "sopivasti") + huomisen ruuat itselleni. Lähden kohta kauppaan, neuvotko mitä ostan että mahtuu tuohon kymppiin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä nyt vaan osta mitään tampaxeja tai ob:ita, samaa tavaraa saa puolet halvemmalla kun ostaa esim. pirkka tai rainbow. Myös lidlissä alle vitosen maksava siempre-merkkinen paketti, jossa on 80 tamponia?! Itellä riittää sellainen moneksi kuukaudeksi

Vierailija
22/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Koska huomenna on mentävä töihin, en pärjää ilman tamponeja. Kotona ollessa menisi varmaan ilmankin. Täytyykin hankkia tuo kuukuppi jatkossa, niin tulee säästöä.

Syömisten suhteen taidan tehdä niin, että valmistan tänään ison satsin jotain, jota voin syödä huomenna sekä lounaaksi että illalla kotona.

Ja sille yhdelle vastaajalle.. en sanonut, ettenkö pärjäisi, hyvin pärjään, mutta minulla ei ole pottuja eikä kastiketta jääkaapissa niinkuin sinulla. Siksipä kyselinkin kauppavinkkejä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä nyt vaan osta mitään tampaxeja tai ob:ita, samaa tavaraa saa puolet halvemmalla kun ostaa esim. pirkka tai rainbow. Myös lidlissä alle vitosen maksava siempre-merkkinen paketti, jossa on 80 tamponia?! Itellä riittää sellainen moneksi kuukaudeksi

Kiitos tästäkin vinkistä. Tampaxia tosiaan ostanut aiemmin, mutta kalleimmasta päästähän se on. ap

Vierailija
24/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais suunnitella rahankäyttöään

Samaa mieltä, ainakin itse varmistan että mulla on aina tamponeja kaapissa.

En mitenkään voi tajuta tätä uusavuttomuutta ja "ei ole rahaa tamponeihin tms" vinkumista .

Kun rahaa tulee, osta niitä tamponeja tarpeeksi! Ja ruokaa kaappeihin! Jessus sentään että sieppaa.

Itsekin olen köyhä, mutta juuri siksi suunnittelen rahankäytön tarkkaan.

Pari päivää elää makaronilla. P-kele!

Vierailija
25/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin vinkistä. Tampaxia tosiaan ostanut aiemmin, mutta kalleimmasta päästähän se on. ap

Raimbow'n tamponit ovat paljon edullisempia kuin tampaxit, alle 3e/pkt. Samaa tavaraa PIrkka-tamponien kanssa.

Vierailija
26/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-supermarketista saa 5 kg pottuja 2 €:lla, ja K-citystä 4 kg lanttuja 3 €:lla, samoin 4 kg porkkanoita 3 €:lla. Menee kyllä koko kymppi, mutta siinähän riittää koko viikoksi, 13 kg yhteensä.

T. Lidl-mies.

Ja porkkanaako ajattelit käytettävän tamponin asemasta?

No ainaski lantusta vois kovertaa kuukupin.

Vierailija
27/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raimbow'n tamponit ovat paljon edullisempia kuin tampaxit, alle 3e/pkt. Samaa tavaraa PIrkka-tamponien kanssa.

Noissa missään halpamerkissä ei vain taida olla mitään super plus -imukykyä, kun minulla ainakaan nuo rainbowit pahimpina päivinä eivät oikein riitä?

Vierailija
28/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvin pärjää. Vaikka ostaisit kalleimmat tamppoonit (5 €, voi ostaa halvempaakin) hernepussin (1 €) ja jauhelihaa. Jää säästöönkin.

Fatalji

Vierailija
29/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-supermarketista saa 5 kg pottuja 2 €:lla, ja K-citystä 4 kg lanttuja 3 €:lla, samoin 4 kg porkkanoita 3 €:lla. Menee kyllä koko kymppi, mutta siinähän riittää koko viikoksi, 13 kg yhteensä.

T. Lidl-mies.

Ja porkkanaako ajattelit käytettävän tamponin asemasta?

Asemesta, ystäväin.

Vierailija
30/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa missään halpamerkissä ei vain taida olla mitään super plus -imukykyä, kun minulla ainakaan nuo rainbowit pahimpina päivinä eivät oikein riitä?

Et sitten voi laittaa rätin sisälle vaikka talouspaperia imukyvyn parantamiseksi?

Vierailija
31/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilonpilaaja- kirjoitti:

Vinkki: Osta niistä perjantain palkkarahoista itselles kuukuppi. Säästät monta euroa pitkässä juoksussa.

Toinen vinkki: 5 eurolla saa vaikka mitä.  Itse tekisin varmaan  lihamakaronilaatikon ilman munamaitoa. Tai nakkeja ja muussia esimerkiksi? Jos olet kasvissyöjä niin suosi kauden kasviksia. Joku sipuli-porkkana-paprika -systeemi esim. riisin / nuudelin /perunan kanssa on kans helppo ja yksinkertanen.

Vinkki: Kaikki eivät koe kuukuppia mielekkääksi. Siitä syystä he eivät halua sitä käyttää. Siihen ei vaikuta se, että sinun subjektiivinen mielipide kuukupista on aivan ylivertainen kapistus.

Vierailija
32/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan pahimpina päivinä buranaa ja vaihdan useammin.  Superin ja Super plussan välillä ei ole mitenkään kauhea ero.

Vierailija
33/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais suunnitella rahankäyttöään

Samaa mieltä, ainakin itse varmistan että mulla on aina tamponeja kaapissa.

En mitenkään voi tajuta tätä uusavuttomuutta ja "ei ole rahaa tamponeihin tms" vinkumista .

Kun rahaa tulee, osta niitä tamponeja tarpeeksi! Ja ruokaa kaappeihin! Jessus sentään että sieppaa.

Itsekin olen köyhä, mutta juuri siksi suunnittelen rahankäytön tarkkaan.

Pari päivää elää makaronilla. P-kele!

Vierailija
34/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkan tultua hanki kuukuppi. Tarvitko välttämättä tamponeita? Ts. onko menoja ennen pe? Jos oot vain kotona pärjännet ilmankin? Suihkuttelet joka wc-käynnillä.

Onko tämän kirjoittaja nainen?

On. Meinasin tosiaan, että jos ei oo menoja ja rahaa ei ole enempää ja ruokaa ei kaapeissa oo, niin ite ostaisin mieluummin enemmän ruokaa kuin näkisin nälkää ja noh, sit ois vähän verisempiä ne pari päivää... Kotona ollessa ei mulla olis niin väliksi, vaikkei siteitä olisikaan hätätilassa. Ei ennen vanhaankaan ollut siteitä eikä tamponeita. Silloin tungettiin rättejä housuun ja nytkin voi laittaa, vaikka talouspaperia tai leikellä joku huono tyynyliina, t-paita tms. Kotona vaikka pyyhe sänkyyn, sohvalle ja tuolille, missä istuu. Alkkareita voi vaihtaa usein, kun ne verestyy. Pesussa lähtee sit kyllä. Mut toki meitä on erilaisia ja hienommat leidit ostaa pulassakin tamponeita ja näkee vaikka nälkää sit.

Aika niukat kuukautiset jos jollain talouspaperin palalla pärjää, mutta hyvähän se on. Kadehdin :)

Vierailija
35/35 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tosiaan hyvä ja halpa ja ne tamponitkin voi olla sitä halvinta kun pistää siteen lisäsuojaksi.

Itsellänikin oli viikko sitten ennen palkkaa vain 20 e käytössä, nyt on 500 e ja viikon päästä uusi palkka.

Tilanteet kun muuttuu ja rahaa voi mennä, jolloin sitä ei ole tuhlattavaksi ennen seuraavaa liksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi