Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
perunalaatikosta löytyi musta kuiva käkkärä jonka arvelen joskus olleen porkkana. se voi olla myös mustajuuri tai laiha bataatti. lehtiselleri se ei ole koska niistä ei tule muumioita kovin helposti.
tuo otsonoitu oliiviöljy -kokemus kiinnostaa!
Itse pyydettyä, fileoitua ja kylmäsavustettua lohta. Tätä ei nykypastanjauhajien tuhnujen jääkaapista löydy, liekö ovat koskaan kuulleetkaan.
Mustaherukkahyytelöä, tuttu toi tuliaisiksi
Englantilaisen ystäväni tekemää kurkkurelishiä itse kasvatetuista kurkuista, argentiinalaista karamellikastiketta (dulce de leche), coconut jam -purkki.
Limsakoneen erilaisia tiivisteitä ja paljon kreikkalaista jogurttia.
Kiva tehdä erilaisia makujogurtteja, kiitti paljon vinkistä hänelle joka antoi tuon jogurtti limsatiiviste vinkin (:
Ei ole varmaan monella pussitettuja perennansiemeniä. Itävyys säilyy viileässä parhaiten.
McDonalds ketsuppipullo.
https://www.allyouneedfresh.de/info/mc-donalds-original-recipe-tomato-k…
Ruokabanaaneja, seljankukkamehua, vaahterasiirappia.
Vierailija kirjoitti:
Limsakoneen erilaisia tiivisteitä ja paljon kreikkalaista jogurttia.
Kiva tehdä erilaisia makujogurtteja, kiitti paljon vinkistä hänelle joka antoi tuon jogurtti limsatiiviste vinkin (:
Miten tämä homma toimii? Mitä makuja esim?
Vajaa pullo Mega Deathia, tuubi Capsicamia sekä muutama purkki maailman parasta itse tehtyä kaneliomenahilloketta.
Vierailija kirjoitti:
Poppamiehen Nestemäinen valkosipuli
Täälläkin
Siemennestettä. Ollaan kinkyjä joo. :D
Italiasta tuotuja persikan kiviä.
Kuru fasulyea