Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
Nyhtökauraa. Tofunkuoria inarisushia varten.
Mun miehen pää. Siis ruumis on siinä heti oven ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 4 litraa jotain sähköröökissä käytettävää nestettä, en muista nimeä. Mies röyhyttelee.
Mulla kans runsas 5 litraa :)
Vierailija kirjoitti:
Norjalaista kuivattua turskaa. Hyvää ja ahniinprotskupitoista snäckkiä! (Pussi on ollut avaamatta 2 vuotta)
Miksi säilytät kuivattua kalaa jääkaapissa?
Mun jääkaapissa ei oo kun porkkanoita, lehtikaalia, ja itsetehtyä guacamolea. Soijamaitokin löytyy, mut harvemmin tulee juotua sitä. Olen vegaani ja en oikein käytä jääkaapissa säilytettäviä tuotteita. Vihannekset ja hedelmät kypsyvät mukavasti huoneenlämmössä.
Vastasin koska uskon et harvemmilla oikeasti monipuolisesti syövillä on näin tyhjä jääkaappi😂
Surstömming purkki😵 Ukon kaveri oli jostain tuonut😂
Vierailija kirjoitti:
Glucagen-kynä.
Niin meilläkin ja varmaan aika monella muullakin diabeetikkoperheellä.
Muutama perhonen preparointia odottamassa
Vierailija kirjoitti:
Limoncelloa.
Mullakin
Vierailija kirjoitti:
Sitten minä arvaan, että teillä löytyy jääkaapistanne aika paljon ostettua vettä !
Eli teillä on leikkeleitä, joihin teolisuus on pumpannut vettä ja laittanut sinne detroosit ym mömmöt, jotta niissä atria ym tuotteissa pysyy vesi sisällä. Ja ne leikkeleet on täynnä aromianeita, koska eihän vesi maistu miltään.
Minulla on jäkiksessä ihan LUOMU BROSCIUTTO kinkkua, josta on vesi poistettu lihakuivaamossa, eli en maksa vedestä, eikä auto kuljeta vettä.
BROSCIUTTO... just.
Kärhön siemeniä kylmäkäsittelyssä, 12 eri lajiketta chilejä (omaa satoa), erilaisia itse keitettyjä salsoja ja tulisia kastikkeita, suklaakirsikkahilloa (kirsikat omia).
Vierailija kirjoitti:
Kynsilakkaa ja itse tehtyä halvaa.
Ei kynsilakkaa jääkaappiin! Vuosi 1998 soittaa ja haluaa virheellisen tietonsa takaisin. Se kynsilakka ei säily sen paremmin siellä, sen pitää antaa lämmetä ennen levitystä (mikä on hankalaa) ja jos sen pullon kierteissä on vähääkään lakkaa, sen lakan myrkyt haihtuu siellä ruokiin. Ja jos kierteissä on lakkaa tai korkki huonolaatuinen hapero, se kuivahtaa missä tahansa olosuhteissa. Eli pidetään ne kierteet puhtaina, ei osteta huonolaatuisia lakkoja, ja käytetään ne lakat ajallaan eikä mietitä niiden hilloamista.
T. Kynsiharrastaja
Kaksi pakettia nyhtökauraa, yhden söin jo! :)
A-hepatiittirokote ja hollantilaisia vohveleita.
Glucagen-kynä.