Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tuikitavallinen lähihoitaja, mutta pukeudun yleensä ainoastaan merkkivaatteisiin.

Vierailija
26.09.2016 |

Mulla on tällä hetkellä neljä chanelin laukkua, ja useita muita. Kysyttävää ?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on varaa ? Itse olen esimiesasemassa, eikä olisi varaa mihinkään chaneleihin..

Vierailija
2/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää lahjoa, ja ennen miehen tapaamista säästin rahaa ja panostin ylimääräiset lähinnä itseeni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ? Entä miehesi?

Vierailija
4/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21, mies 28

Vierailija
5/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla se Chanel olalla kun se äijä työstää takaapäin?

Ei?

Vierailija
6/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, jos itse saat niistä merkkituotteiden omistamisesta jotain itsellesi, eli tulet onnelliseksi materian kautta. Itselläni on vähän erilaiset intressit elämässä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
7/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan okei. Itsekin pidän vaatteista ja ostan joskus tosi kalliita tai ostin, nyt just ei ole varaa sellaiseen. 

Vierailija
8/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oijoij, nythän sä paljastit ettet olekaan mikään ihan tuikitavallinen vaan merkkitietoinen lähihoitaja!

Vierailija
9/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juuri ne, jotka pätee merkeillä on elämässään muuten vähemmän aikaansaavia ja ehkä hiukan  yksinkertaisia, eli ei yllätä.

Vierailija
10/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoit 30ylikiloa ja hassun näköistäkin rumaa olemustasi muuten😂

Vierailija
11/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullalla on aina kalliit kengät

jottei tuntisi itseään halvaksi

kullalla on aina kalliit meikit

jotta tuntisi itsensä kalliiksi

uuu... kullalla on Chanelii

uuu... kullalla on Chanelii.

Vierailija
12/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika geneerinen nuori lähäri.

Tuntuu olevan hyvin tavanomaista tiettyjen ammattien edustajien (nuorten) joukossa, että se pienikin palkka tuhlataan ylihinnoiteltuihin brändituotteisiin.

Lähärit, kampaajat, kosmetologit ymv.

Vierailija
13/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 162/53. Se siitä ylipainosta.

Vierailija
14/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksat merkeistä? Suurimmassa osassa vaatteita laatu, kestävyys tai käytännöllisyys ei oikeasti parane merkin myötä yhtään, eikä edes ulkonäkö, ellei pidä nimenomaan sitä merkkiä hyvännäköisenä verrattuna tavallisiin vaatteisiin. Hinta vain on monta satasta isompi. Lisäksi moni vastaantulija ei joko tajua kyseessä olevan merkkivaate, tai ei välitä, joten ei sillä oikein statustakaan nosta (no julkkikset nostavat, koska heidän pukeutumisestaan kirjoitetaan lehtiin, mutta sinun ei). Siis mikä siinä merkissä on maksamisen arvoista?

Vierailija
15/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa merkkituotteita käyttävistä (pl. oikeasti kalliit merkit, kuten Birkin) on alle keskitason tienaavia.

Vierailija
16/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vain lähihoitaja, jos tähtäät elämässäsi laatuun?

Vierailija
17/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein juuri ne, jotka pätee merkeillä on elämässään muuten vähemmän aikaansaavia ja ehkä hiukan  yksinkertaisia, eli ei yllätä.

En mä mitään päde ja mulla on oikein hyvä elämä. :) alkanut ärsyttää, kun usein saan kuulla ihmettelyä ja kummastelua miten on varaa pukeutua näin. En ole tehnyt vaatteista minkäänlaista numeroa aijemmin.

Vierailija
18/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksat merkeistä? Suurimmassa osassa vaatteita laatu, kestävyys tai käytännöllisyys ei oikeasti parane merkin myötä yhtään, eikä edes ulkonäkö, ellei pidä nimenomaan sitä merkkiä hyvännäköisenä verrattuna tavallisiin vaatteisiin. Hinta vain on monta satasta isompi. Lisäksi moni vastaantulija ei joko tajua kyseessä olevan merkkivaate, tai ei välitä, joten ei sillä oikein statustakaan nosta (no julkkikset nostavat, koska heidän pukeutumisestaan kirjoitetaan lehtiin, mutta sinun ei). Siis mikä siinä merkissä on maksamisen arvoista?

Juurikin näyttävät hyvältä omaan silmään. Ei se kiinnosta, että on kallis. Ja tykkään pukeutua hyvin

Vierailija
19/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vain lähihoitaja, jos tähtäät elämässäsi laatuun?

Täysin kutsumusammatti. Joku päivä saatan hakea sairaanhoitajaksi. Olisin voinut toki opiskella esim kauppatieteitä, mutta se ei kiinnosta.

Vierailija
20/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukeudut niihin laukkuihin? No ei oo ihme, et porukat ihmettelee, ku lukee Chanel huuhaan päällä.