Olen tuikitavallinen lähihoitaja, mutta pukeudun yleensä ainoastaan merkkivaatteisiin.
Mulla on tällä hetkellä neljä chanelin laukkua, ja useita muita. Kysyttävää ?
Kommentit (81)
Mies tykkää lahjoa, ja ennen miehen tapaamista säästin rahaa ja panostin ylimääräiset lähinnä itseeni.
Ap
Minkä ikäinen olet ? Entä miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla se Chanel olalla kun se äijä työstää takaapäin?
Ei?
Ihan kiva, jos itse saat niistä merkkituotteiden omistamisesta jotain itsellesi, eli tulet onnelliseksi materian kautta. Itselläni on vähän erilaiset intressit elämässä, mutta kukin tyylillään.
Aivan okei. Itsekin pidän vaatteista ja ostan joskus tosi kalliita tai ostin, nyt just ei ole varaa sellaiseen.
no oijoij, nythän sä paljastit ettet olekaan mikään ihan tuikitavallinen vaan merkkitietoinen lähihoitaja!
Usein juuri ne, jotka pätee merkeillä on elämässään muuten vähemmän aikaansaavia ja ehkä hiukan yksinkertaisia, eli ei yllätä.
Kompensoit 30ylikiloa ja hassun näköistäkin rumaa olemustasi muuten😂
Kullalla on aina kalliit kengät
jottei tuntisi itseään halvaksi
kullalla on aina kalliit meikit
jotta tuntisi itsensä kalliiksi
uuu... kullalla on Chanelii
uuu... kullalla on Chanelii.
Eli aika geneerinen nuori lähäri.
Tuntuu olevan hyvin tavanomaista tiettyjen ammattien edustajien (nuorten) joukossa, että se pienikin palkka tuhlataan ylihinnoiteltuihin brändituotteisiin.
Lähärit, kampaajat, kosmetologit ymv.
Mitat on 162/53. Se siitä ylipainosta.
Miksi maksat merkeistä? Suurimmassa osassa vaatteita laatu, kestävyys tai käytännöllisyys ei oikeasti parane merkin myötä yhtään, eikä edes ulkonäkö, ellei pidä nimenomaan sitä merkkiä hyvännäköisenä verrattuna tavallisiin vaatteisiin. Hinta vain on monta satasta isompi. Lisäksi moni vastaantulija ei joko tajua kyseessä olevan merkkivaate, tai ei välitä, joten ei sillä oikein statustakaan nosta (no julkkikset nostavat, koska heidän pukeutumisestaan kirjoitetaan lehtiin, mutta sinun ei). Siis mikä siinä merkissä on maksamisen arvoista?
Suurin osa merkkituotteita käyttävistä (pl. oikeasti kalliit merkit, kuten Birkin) on alle keskitason tienaavia.
Miksi olet vain lähihoitaja, jos tähtäät elämässäsi laatuun?
Vierailija kirjoitti:
Usein juuri ne, jotka pätee merkeillä on elämässään muuten vähemmän aikaansaavia ja ehkä hiukan yksinkertaisia, eli ei yllätä.
En mä mitään päde ja mulla on oikein hyvä elämä. :) alkanut ärsyttää, kun usein saan kuulla ihmettelyä ja kummastelua miten on varaa pukeutua näin. En ole tehnyt vaatteista minkäänlaista numeroa aijemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat merkeistä? Suurimmassa osassa vaatteita laatu, kestävyys tai käytännöllisyys ei oikeasti parane merkin myötä yhtään, eikä edes ulkonäkö, ellei pidä nimenomaan sitä merkkiä hyvännäköisenä verrattuna tavallisiin vaatteisiin. Hinta vain on monta satasta isompi. Lisäksi moni vastaantulija ei joko tajua kyseessä olevan merkkivaate, tai ei välitä, joten ei sillä oikein statustakaan nosta (no julkkikset nostavat, koska heidän pukeutumisestaan kirjoitetaan lehtiin, mutta sinun ei). Siis mikä siinä merkissä on maksamisen arvoista?
Juurikin näyttävät hyvältä omaan silmään. Ei se kiinnosta, että on kallis. Ja tykkään pukeutua hyvin
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet vain lähihoitaja, jos tähtäät elämässäsi laatuun?
Täysin kutsumusammatti. Joku päivä saatan hakea sairaanhoitajaksi. Olisin voinut toki opiskella esim kauppatieteitä, mutta se ei kiinnosta.
Siis pukeudut niihin laukkuihin? No ei oo ihme, et porukat ihmettelee, ku lukee Chanel huuhaan päällä.
Miten on varaa ? Itse olen esimiesasemassa, eikä olisi varaa mihinkään chaneleihin..