Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on budi?

Vierailija
26.09.2016 |

Poikani sanoi pitävänsä budista, mitä on budi?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannabiksesta tykkää. Tosi moni tuon ikäinen käyttää, harvempi vain vanhemmillensa siitä kertoo.

Vierailija
22/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö poikani siis kannabista?

Olisiko parempi, että juo viinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kannabis on laitonta kaikille toistaiseksi :/

Vierailija
24/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lyhyempi nimitys budipildingille. Katot vaan ettei sen lihakset kasva ihan liikaa.

Vierailija
25/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sinänsä pilven polttelussa ole mitään vikaa, harmittaa vain tuo laittomuus. En haluaisi että poika joutuisi vaikeuksiin poliisin kanssa..

Vierailija
26/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on kyllä maineeseensa nähden aika vaatimaton päihde. Ei siitä tule kovinkaan kummoisia oloja. Kannabiksen käyttäjille suosittelen MDMA:ta; se on sellaista kuin kannabiksen pitäisi olla.

Vierailija
27/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani polttelee siis pilveä...täytyy ottaa puhuttelu

Asiasta olisi pitänyt puhua jo ennen kuin pojasta tuli narkkari. Alaikäisten huumeongelmat ovat aina vanhempien syytä, joten katso peiliin ja puhuttele siellä näkyvää henkilöä. Mitä olet tehnyt väärin?

Vierailija
28/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö poikani siis kannabista?

Voihan se vaan pitää siitä, niin kuin sanoi.

Vierailija
29/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuorena poltellut pilveä myös, mutta en ole kuullut nimestä "budi" me kutsuttiin sitä eri nimillä mm pilvi ruoho ym. Siksi tuo nimi vieras, tämä selvensi paljon! Nuo kokaiinin, viinan ehdottelijat ei ollut kovin järkeviä..

Vierailija
30/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sinänsä pilven polttelussa ole mitään vikaa, harmittaa vain tuo laittomuus. En haluaisi että poika joutuisi vaikeuksiin poliisin kanssa..

Aika tyhmä saa olla, jos kannabiksen käytöstä jää kiinni. Eikä polisia tosiasiassa kiinnosta käyttäjien touhut juuri yhtään, lähinnä myyjiä ja kasvattajia jahtaavat.

Olen itse jäänyt poliiseilla kiinni vauhdeissakin, eikä siitäkään mitään toimenpiteitä seurannut.

Vierailija
31/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta olisi pitänyt puhua jo ennen kuin pojasta tuli narkkari. Alaikäisten huumeongelmat ovat aina vanhempien syytä, joten katso peiliin ja puhuttele siellä näkyvää henkilöä. Mitä olet tehnyt väärin?

Tuo viesti ei ollut kirjoittamani, ja en usko että pienestä pilven polttelusta tulee narkkaritouhuja

Vierailija
32/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, ennen olen lukenut lähinnä poliisien virkaintoisuudesta jahdata pössyttelijöitä

Vierailija
33/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on kyllä maineeseensa nähden aika vaatimaton päihde. Ei siitä tule kovinkaan kummoisia oloja. Kannabiksen käyttäjille suosittelen MDMA:ta; se on sellaista kuin kannabiksen pitäisi olla.

Sehän on kovan luokan huume, annan mielummin poikani poltella kukkaa

Vierailija
34/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happy Pizza sisältää kukkaa

Kanapizza.

Vierailija
35/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, muksus seuraavat 10vuotta tulee olemaan päämäärätöntä haahuilua, vähintään ryyppäämistä ja pilvenpolttoa ellei kovempiakin ainakin kokeile, työttömyyttä ja satunnaisia pätkätöitä, riitaisia ihmissuhteuta, hidasta ajatuksen juoksua ja puhetta, olemus löystyy ja mitään ei ikinä muista. ei koulutusta, ei terveellisiä elämäntapoja vaan valvottuja öitä, Mystisiä mustelmia, ug räppäreiden keikkoja ja sotkuinen vuokrakämppä. Mutta jotkut sitte reilu parikymppisinä havahtuu et elämäs voi vielä tehdä jotain järkevääkin. Osa kuolee sit kovempii aineisiin tai velkojen takia. "Kannabis on ihan ok. pitäis laillistaa."

Vierailija
36/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viesti ei ollut kirjoittamani, ja en usko että pienestä pilven polttelusta tulee narkkaritouhuja

Sun uskomuksilla ei ole ihan hirveästi painoarvoa, jos et kerran edes tiedä mitä budi on. Ja ihanasti vähättelet poikasi huumeongelmia viittaamalla hänen käyttöönsä pienenä poltteluna. Hetki sitten et tiennyt hänen edes käyttävän huumeita, mutta nyt tiedät polttelun olevan vain "pientä". 

Vierailija
37/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kovan luokan huume, annan mielummin poikani poltella kukkaa

Lainsäädännöllä on hyvin vähän tekemistä päihteen haitallisuuden kanssa. Alkoholi on ainoa laillinen huume, mistä huomaa kuinka mielivaltaiseksi lainsäädäntö voi pahimmillaan mennä. Jos luokittelu tehtäisiin lääketieteellisin perustein, alkoholi olisi paljon kovempi huume kuin MDMA, LSD, kannabis, taikasienet, opiaatit tai vaikka khat.

Vierailija
38/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo poika vaikuta miltään nistiltä, ja mistä voin tietää mitä budi on jos en ole vuosikausiin perehtynyt kannabistermeihin?

Vierailija
39/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nuorena poltellut pilveä myös, mutta en ole kuullut nimestä "budi" me kutsuttiin sitä eri nimillä mm pilvi ruoho ym. Siksi tuo nimi vieras, tämä selvensi paljon! Nuo kokaiinin, viinan ehdottelijat ei ollut kovin järkeviä..

Tässä on sama ero kuin mummoni sanoi, ettei nuoruudessaan puhuttu armeijasta (army) vaan sotaväestä.

Vierailija
40/75 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, en kannata muiden huumeiden laillistamista