Jäätiin ilman perjantaijuomia, kun miehen tilillä ei ollut katetta ja mulla ei ollut lompakkoa mukana
Kyllä v*tuttaa ja kovaa. Tässäkään asiassa ei voinu sitten äijään luottaa.
Kommentit (19)
Se on alkkikselle kova paikka, mutta kyllä te selviätte.
Maksukorttipellet eivät tiedä onko tilillä rahaa vai ei. Käteismies on eri mies. Hän on parasta A-ryhmää.
Aina pitää olla edellisen (illan) viikonlopun palautuspulloja sen verran paljon mukana, että pystyy edes yhden kossupullon hankkimaan.
On se säälittävää menoa joillain. Viinastako se sun elämänhalusi ja viikonloppusi tarkoitus kokonaan on kiinni. Voi reppanaa. Ja miehes alkkis kelapummi niinku sinäkin.
millaisilla juopoilla ei ole yhtään viinaa kotona?
Varmaan ampuisin jonkun jos mun ukko tekisi tuollaista!
Miten niin ei ollut katetta? Kyllä mulla on aina katetta, sitähänvarten se tili on olemassa että siellä pidetään rahaa?
Tervetuloa vaan rohkeasti vuoteen 2024. Kortit saa kännykkään. Sitten ne on aina mukana.
Kannattaa juoda vettä ja kuvitella se vodkaksi. Riidellä sitten osaa kuka tahansa ja ilta on kuitattu.
Minä aina lähtiessä tarkistan että lompakko on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Se on alkkikselle kova paikka, mutta kyllä te selviätte.
Pakostihan sitä selviää kun ei ole enää lisää alkoholia juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Amatööreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amatööreillä.
Ei pysty kotona pitämään, kun juodaan aina niin kauan kun juomia riittää. ap
Itse olisin pyyhkässy jollain luottokortilla. Minulla niitä on 4 kpl. Tv. Oikea töissä käyvä elämään kyllästynyt ja rapajuoppo. Olet valinnut huonon miehen. M38
Vierailija kirjoitti:
Maksukorttipellet eivät tiedä onko tilillä rahaa vai ei. Käteismies on eri mies. Hän on parasta A-ryhmää.
No tämä. Aina pitää olla gangsta-käärö sileitä kakskymppisiä taskussa, josta voi sitten vedellä seteliä pöytään kun jotain haluaa.
Ymmärrän. Mutta miksi et itse varmistanut että pätäkkää on taskussa. Ennakointi ja kertaus on opiskelujen äiti, älä ikinä luota muihin ihmisiin 100%