Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen olla hyvin rakastunut, vaikkei olisi yhtään mustasukkainen?

Vierailija
26.09.2016 |

Sanoo ettei tunne yhtään mustasukkaisuutta.
Ihan hienoa, mutta suhteen huumavaiheessa kuulostaa omaan korvaani oudolta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Vierailija
2/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin mustasukkainen? Minua parempaa toinen ei mistään löydä ja tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienesti mustasukkainen oon, jos existään puhuu, mut jos läppää heittää jollekin vaik mun kuullen, en yhtään.

Vierailija
4/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt usein samaa, että rakastanko miestäni, koska en ole ollenkaan mustasukkainen.

Vierailija
5/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siinä rakastumisen alkuhuumassahan sitä on kaikkein vähiten mustasukkainen! Kun tietää että ollaan ihan toistemme lumoissa, niin eihän siinä ole mitään pelkoa että se toinen silloin ketään toista katselisi. Muutenkin vietetään kaikki aika yhdessä kiehnäten, eikä nähdä muita kuin se toinen, niin mistä siinä nyt tulisi mustasukkaiseksi?

Vierailija
6/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon vähän mustasukkainen, mutta toinen osapuoli tosiaan ei yhtään.

ap

Vierailija
7/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut mustasukkainen miehestä.

Hyvä itsetunto ehkä? Ja minusta olisi kauhean ahdistavaa olla mustasukkaisen ihmisen kanssa, en varmaan jaksaisi sellaista suhdetta ollenkaan.

Vierailija
8/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko varma että tarkoitatte mustasukkaisuudella samaa asiaa. jos hän tarkoittaa, ettei ole huolissaan että olisit jonkun toisen kanssa, ja sinä tarkoitat, että tuntuisiko se pahalta jos tekisit jotain ´romanttista/fyysistä/seksuaalista toisen kanssa.

Vierailija
9/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just siinä rakastumisen alkuhuumassahan sitä on kaikkein vähiten mustasukkainen! Kun tietää että ollaan ihan toistemme lumoissa, niin eihän siinä ole mitään pelkoa että se toinen silloin ketään toista katselisi. Muutenkin vietetään kaikki aika yhdessä kiehnäten, eikä nähdä muita kuin se toinen, niin mistä siinä nyt tulisi mustasukkaiseksi?

Niin no ehkä, me vaan ei vietetä läheskään kaikkea aikaa yhdessä. Toki sitten kiehnäten se aika kun ollaan :)

Taidan olla mustasukkaisin tuosta ajasta juuri, en niinkään muusta.

ap

Vierailija
10/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastaa todellakin olematta mustis!

Itse olen mustasukkainen ja se ei johdu rakkaudesta eikä edes miehestä vaan se kumpuaa omasta epävarmuudesta.

Vierailija
11/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudestakin voi parantua, mutta tervettä mustasukkaisuutta ei ole.

Itse en jäisi enää suhteeseen jossa olisi merkkiäkään mustasukkaisuudesta, mutta teininä erehdyin pitämään mustasukkaisuutta merkkinä rakkaudesta, vaikka kaikenlainen mustasukkaisuus merkitsee vain huonoa itsetuntoa ja ongelmia tai todella pahoja ongelmia.

Vierailija
12/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut mustasukkainen miehestä.

Hyvä itsetunto ehkä? Ja minusta olisi kauhean ahdistavaa olla mustasukkaisen ihmisen kanssa, en varmaan jaksaisi sellaista suhdetta ollenkaan.

Ehkä näin :). ja minulla tietyt menneisyyden haamut painaa, etten osaa ihan 100% luottaa vaikka haluankin.

Itse en ole ikinä elänyt kauhean mustasukkaisessa ihmissuhteessa, olen aina saanut vapaasti liikkua ja matkustaa jne.

Toisella ei ole ihan samoin vaan ollut hyvinkin epäilevä ja mustasukkainen puoliso.

En halua olla liian mustasukkainen, jota en kai olekaan, ja tiedän että tämä helpottaa, mutta alku on vähän hankalaa.

ap

Vierailija
13/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jäisi enää suhteeseen jossa olisi merkkiäkään mustasukkaisuudesta, mutta teininä erehdyin pitämään mustasukkaisuutta merkkinä rakkaudesta, vaikka kaikenlainen mustasukkaisuus merkitsee vain huonoa itsetuntoa ja ongelmia tai todella pahoja ongelmia.

Kyllä on tervettä mustasukkaisuutta, joka on aiheellista esim. toisen suudellessa vierasta tai flirttailemalla oikein kunnolla vieraalle.

Ei ole kyse huonosta itsetunnosta tuolloin, vaan ihan normaalista reaktiosta.

Vierailija
14/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä näkökulmasta :).

Ehkä pitäisi itsekin ajatella aikuisesti, omaa epävarmuuttahan tuo mustasukkaisuus on ja se vaan kun toinen ei oo yhtään...

Ei tosin tiedä munkaan olevan, kun enhän mä sitä viitsi näyttää :)

ap

Vierailija
15/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tervettä mustasukkaisuutta, joka on aiheellista esim. toisen suudellessa vierasta tai flirttailemalla oikein kunnolla vieraalle.

Mitää tälläistä ei ole, eikä ole ollut.

ap

Vierailija
16/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossakaan ole välttämättä kyse mustasukkaisuudesta, vaan kiukustumisesta siitä, että puoliso ei noudata yhdessä sovittuja sääntöjä. Jos ollaan sovittu, että koskettelu ja flirttailu käydään vain oman puolison kesken, siihen pitää voida luottaa. Minulle tuollainen olisi suunnilleen saman arvoinen suuttumiskysymys, kuin jos mies on luvannut vaikka lähteä viemään mut lentokentälle, ja onkin vetänyt kännit, tai on minulta salaa mennyt tilaamaan itselleen moottoripyörän meidän yhteisillä rahoilla. Suutun siitä, että lupauksia ei pidetä, tai että minua ei kunnioiteta, vaan valehdellaan ja salataan asioita.

Vierailija
17/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta jos ei piiruakaan mustasukkainen.

Sairaalloisuus sitten taas turhaa.

Vierailija
18/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei, mutta ainakin salarakasta voi rakastaa kovastikin olematta mustasukkainen, koska mustasukkaisuus ei ole tuossa tapauksessa oikeutettu / perusteltua.

Vierailija
19/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht tuore seurustelusuhde. Mies ei ole yhtään mustasukkainen, ei tosin ole syytäkään. Itse olen hieman "karvat pystyssä" välillä, tai mieleen tulee ihmeellisiä ajatuksia satunnaisesti. Minua on aina ennen petetty, ehkä tämä johtuu siitä. Ihanaa kuitenkin, kun viimein tuntuu siltä, että oikeasti luotettava mies on löytynyt :)

Vierailija
20/53 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suht tuore seurustelusuhde. Mies ei ole yhtään mustasukkainen, ei tosin ole syytäkään. Itse olen hieman "karvat pystyssä" välillä, tai mieleen tulee ihmeellisiä ajatuksia satunnaisesti. Minua on aina ennen petetty, ehkä tämä johtuu siitä. Ihanaa kuitenkin, kun viimein tuntuu siltä, että oikeasti luotettava mies on löytynyt :)

No just niin!

Mua ei ole petetty mutta meidän suhteen alku oli vaikea ja epävarma. Siksi en osaa luottaa 100%. Ketään muita ei ole eikä ole ollut kuvioissa, olen vain epävarma rakastaako just mua ja haluaako olla just mun kanssa, kun ei kuitenkaan olla jatkuvasti yhdessä.

Tämmöiset tyhmät ajatukset tekee mustikseksi ja kun toinen ei oo yhtään, niin tyhmänä siitäkin voi vettää omia tyhmiä johtopäätöksiä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän