Pitkä vai lyhyt nenä?
Pitkä nenä:
https://3.bp.blogspot.com/-ffkdjHjUhAg/V-i2UbjcO8I/AAAAAAAAIpE/20gDP78T…
Lyhyt nenä:
https://3.bp.blogspot.com/-sJ-xsA2wrF0/V-i2VtlXKkI/AAAAAAAAIpI/hjkwp4Fw…
Kumpi kivempi?
Kuvien naiset ulkomaalaisia julkkiksia. Unohtakaa kaikki, mitä olette naisista kuulleet. Oli joukossa sitten suosikkisi tai inhokkisi, tämä keskustelu koskee neniä.
Tosiaankin neniä. Älä anna myöskään kampausten jne liikaa häiritä, vaikka katsoisittekin kuinka nenä sopii kokonaisuuteen.
Kommentit (41)
Aatelisnaisen nenä ei ole mikään satulanöpö ikinä se on alemman luokan merkki
kiinnostaa kirjoitti:
Pakko kysyä että kuinka pitkä nenänne on? En nimittäin tiedä onko nenäni pitkä vai ei
Mulla on 5cm ja pari millii päälle.
Pieni nenä on lapsen omainen (kellään vauvalla tai lapsella ei ole isoa nenää) ja iso nenä on aikuismainen, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan vou mennä nenän lyhennykseen, jos ei alkuperäinen kelpaa. Ne maksavat tosin omaisuuden.
Tai nenän pidennykseen. Tai sitten vaan olla tyytyväinen siihen, mikä luonnostaan itsellään on. Tällaiset nenän muokkaus operaatiot ovat turhamaisia ja pinnallisia, jos siinä nenässä ei oo oikeesti jotain terveydellistä haittaa, esim. ilma ei kulje kunnolla sierainten lävitse tms.
Kalssisen kauniissa kasvoissa on nenä aika pitkäkin . Mona Lisaa maalatessaan mestari kyllä tiesi mitä teki, eikä ainakaan maalannyt satulamallista töpselinenää:)!
Vierailija kirjoitti:
kiinnostaa kirjoitti:
Pakko kysyä että kuinka pitkä nenänne on? En nimittäin tiedä onko nenäni pitkä vai ei
Mulla aika samat mitat. pidätkö omaasi pitkänä?
Diana lla maailman kauneimmalla naisella ei ollut pieni nenä ....
Tämä on nyt sitä samaa stereotypia keskustelua kuin että naisella pitää olla pitkä tukka, isot tissit, suuret silmät, isot huulet, pienet jalat jne. Kuka jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan vou mennä nenän lyhennykseen, jos ei alkuperäinen kelpaa. Ne maksavat tosin omaisuuden.
Tai nenän pidennykseen. Tai sitten vaan olla tyytyväinen siihen, mikä luonnostaan itsellään on. Tällaiset nenän muokkaus operaatiot ovat turhamaisia ja pinnallisia, jos siinä nenässä ei oo oikeesti jotain terveydellistä haittaa, esim. ilma ei kulje kunnolla sierainten lävitse tms.
Paitsi kauneuskirurgien mielestä, he tahkovat hyvin rahaa sillä, että saadaan luotua ihmisiin tällaisia epävarmuuksia ja itseinhoa, jotta painuvat turhista syistä heidän vastaanotolleen.
Miks aina naisia ollaan arvioimassa ulkonäköjen perusteella, mutta miehiä ei? Miks te naiset alistutte tähän?
Aloittajalla on liian pitkä nenä se tunkeutuu jopa toisten naisten neniin kiinni keskustellessaan:)! Sulla on liian pitkä kyllä.
Kun luette nenäkirurgian historiaa, sieltä selvennee teille, että milloin minkäkinlainen nenä on ollut notettuna jalustalle, ihailtuna. Eli neniinkin, kuten vaikka naisen rintoihin on eri aikakausina liittynyt erilaisia ihanteita. Nyt pinnalla oleva pienempi nenä on ihan tarkoituksella muovattu kauneuskirurgien toimesta trendiksi, koska sitä on helpointa tehdä. Heidän on työssään helpompi ottaa nenästä pois rustoa, kuin lisätä siihen implatteja. Työnlopputulos ja asiakastyytyväisyys on täten parempi ja kirurgi pääsee helpoimmalla, ku asiakkaat ei ole haastamassa häntä oikeuteen pieleen menneistä leikkauksista.
Jenkeissä kirurgeja tapetaan eniten juuri nenäleikkausten johdosta ja miessukupuolen toimesta. Leikkauksiin tyytymättömät miehet saattavat käydä siellä ihan murhaamassa tai tappamassa kirurginsa. Ja tämä ei oo vitsi.
https://i.ytimg.com/vi/q8kJI0yPR-E/maxresdefault.jpg
onko tässä mielestänne pitkä normi vai pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinnostaa kirjoitti:
Mulla aika samat mitat. pidätkö omaasi pitkänä?
En varsinaisesti pitkänä, mutta hieman pitkähkönä kyllä.
Nenä kasvaa iän myötä ja siksi olen ihan tyytyväinen pieneen nenääni.
Kauhein nenä naisella on sellainen alaspäin valuva ja pitkähkö nenä ja isot sieraimet. Vielä jos on sellainen jakoviiva nenänpäässä niin yök.
Miehellä pieni nöpönenä on kauhein.
Mun nenä on 4 cm. Yläosassa on ihan pienenpieni "aateliskyhmy" ja kärjestä nousee ihan hieman. Sieraimet pienet. Onko tällainen nenä pieni? Silmien etäisyys toisistaan hieman yli 3 cm.
Vierailija kirjoitti:
Kauhein nenä naisella on sellainen alaspäin valuva ja pitkähkö nenä ja isot sieraimet. Vielä jos on sellainen jakoviiva nenänpäässä niin yök.
Miehellä pieni nöpönenä on kauhein.
Juu tuollainen valuva "kaksoisnenä" on ikävä ja hyvin epäviehättävä.
Tässä taas tapahtuu tällainen patriarkaattinen naista sortava ongelma, naisia ollaan taas arvioimassa ulkonäön kautta!!!! Naisia taas objektisoidaan.. Tämä ei ole oikein, lopettakaa heti!!!!