Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vastuut seksihommissa?

Vierailija
26.09.2016 |

Mitä ne ovat?

Yleisimmin ainakin täältä saa käsityksen, että jos miehellä ei seiso niin miehellä on ongelma ja jos nainen ei kostu heti tai nauti/saa orgasmeja niin miehellä on ongelma kun ei osaa edes naistaan tyydyttää.

Lisäksi ne seksin "työt". 90%:sti miehen hommaa. Haluaisin nähdä sen naisen joka innostuu seksistä viidesti viikossa siten, että ratsastaa miehelle 15-20min yhdynnät miehen makaillessa alla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida pahemmin seksiä harrastella?

Vierailija
2/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin noinkin, jos mies edes yhdellä kerralla noista NUOLISI ja muilla kerroilla hieroisi mulle orkut siinä samalla johon menee minuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vastuulla on olla tulematta raskaaksi ja suojata itsensä seksitaudeilta, sydänsuruilta ja miehiltä jotka eivät tajua hyvästä seksistä/rakastelusta.

Vierailija
4/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kerrassaan surkea näkemys seksistä. En ymmärrä miksi niin monet eivät myönnä että eivät pidä seksistä. Se olisi niin paljon yksinketaisempaa. En tarkoita että olisivat aseksuaaleja. Tarkoitan vain että seksi ei kiinnosta. Luultavasti mikään muukaan ei kiinnosta. Ei mitään harrastuksia, ei intohimoa mihinkään, ei mitään. Töitä 8-16, yhdentekevää ruokaa, sohvalla makaamista nukkumaanmenoon asti. Päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Ei koskaan mihinkään, ei koskaan tehdä mitään. Ei kiinnosta, ei jaksa, ei viitsi.

Vierailija
6/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä kenenkään ole pakko harrastaa, etenkään jos pitää sitä noin rasittavana. Muista ilmoittaa panokaverille ennen hommiin ryhtymistä että tää on sitten sun duuni ja velvollisuus. Ihania seksihetkiä toivottaen!

Vierailija
7/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin noinkin, jos mies edes yhdellä kerralla noista NUOLISI ja muilla kerroilla hieroisi mulle orkut siinä samalla johon menee minuutti.

Ja varmaan hyväksyisit kun mies vastaisi monen naisen tapaan: mä en tykkää siitä, se on jotenkin likaista/sotkuista.

Vierailija
8/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole.

Naiset on monessa asiassa kuin lapset, mutta vaativat että saavat elää ilman holhoojaa. No, niinhän lapsetkin vihaisina vaativat. Miksi olemme antaneet naisille luvan etteivät tarvitse holhousta??

Vierailija
9/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan legitti pointti tuossa, että miksi se on nuka aina nainen joka on oikeassa. Miksi miehen pitää tehdä niin kuin nainen haluaa eikä toisin päin?

Vierailija
10/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole.

Naiset on monessa asiassa kuin lapset, mutta vaativat että saavat elää ilman holhoojaa. No, niinhän lapsetkin vihaisina vaativat. Miksi olemme antaneet naisille luvan etteivät tarvitse holhousta??

Kylläpä pikku poju nyt veti kunnon itkupotkuraivarit. Hys hys, mamma on tässä.

Vierailija
11/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan legitti pointti tuossa, että miksi se on nuka aina nainen joka on oikeassa. Miksi miehen pitää tehdä niin kuin nainen haluaa eikä toisin päin?

Legitti? LEGITTI?!

Vierailija
12/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että siksi kun naisia on vaikeampi houkutella seksiin ja miehille on suotu lahja, että kiihotumme lähes kaikesta ja kun tarpeeksi kauan nylpyttää niin orgasmi on väistämätön ilman sen kummempia temppujakin.

Olen silti mieluummin mies, vaikka osani hiukan raskaampi olisikin. Tosiaan tuo, että aina tulee seksin laadusta, toteutustavasta tai kumppanista riippumatta on valtava etu.

Vierailija
13/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ovat?

Yleisimmin ainakin täältä saa käsityksen, että jos miehellä ei seiso niin miehellä on ongelma ja jos nainen ei kostu heti tai nauti/saa orgasmeja niin miehellä on ongelma kun ei osaa edes naistaan tyydyttää.

Lisäksi ne seksin "työt". 90%:sti miehen hommaa. Haluaisin nähdä sen naisen joka innostuu seksistä viidesti viikossa siten, että ratsastaa miehelle 15-20min yhdynnät miehen makaillessa alla.

Ratsastaisin oikein mielelläni vartin, mutta mies tulee viidessä minuutissa..

Vierailija
14/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha ei pidä paikkaansa.

Naiset tekevät ties mitä miellyttääkseen miestä. Juuri oli se juttu anaalistakin. Vain pieni osa naisista kertoi nauttivansa siitä itse.

Vierailija
15/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ovat?

Ratsastaisin oikein mielelläni vartin, mutta mies tulee viidessä minuutissa..

No mitä sitten? Miksi et itse tule viidessä minuutissa? Eikai se miehen vika jos olet vaikeasti laukeava ja vaadit pitkää seksiä?

Toisin sanoin, miten sinun mielipiteesi/ominaisuutesi olisi tärkeämpi kuin miehen?

Vierailija
16/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta tollaset miehet jotka jättää naiselle vain statistin roolin.

Vierailija
17/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstaa lukiessa olen ymmärtänyt, mikä tuuri itsellä kävi aikoinaan: ensimmäinen poikaystävä, se jonka kanssa olin neljä pitkää vuotta silloin kauan sitten, oli Mies. Nuoresta iästään huolimatta hän oli Mies. Seksissä hän oli avoin, kannustava, sekä antava että vastaanottava. Minä opin, että seksi on kivaa, että siinä ei tarvitse hävetä mitään ja että itse nauttii kun toinenkin nauttii. 

Tämän jälkeen olen jo treffailuvaiheessa lempannut ne, joista on tullut itsekäs ja sovinistinen kuva. Vain kaksi sänkykumppania on olleet onnettomia ja itsekeskeisiä räpeltäjiä, jotka eivät osoittaneet mitään kykyä huomioida toista. Ainokaiseksi kerroiksi jäivät. 

Nyt olen ollut kahdeksan vuotta naimisissa miehen kanssa, jolle seksi on yhtä suuri nautinto kuin minullekin. Lucky me. 

Vierailija
18/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstaa lukiessa olen ymmärtänyt, mikä tuuri itsellä kävi aikoinaan: ensimmäinen poikaystävä, se jonka kanssa olin neljä pitkää vuotta silloin kauan sitten, oli Mies. Nuoresta iästään huolimatta hän oli Mies. Seksissä hän oli avoin, kannustava, sekä antava että vastaanottava. Minä opin, että seksi on kivaa, että siinä ei tarvitse hävetä mitään ja että itse nauttii kun toinenkin nauttii. 

Tämän jälkeen olen jo treffailuvaiheessa lempannut ne, joista on tullut itsekäs ja sovinistinen kuva. Vain kaksi sänkykumppania on olleet onnettomia ja itsekeskeisiä räpeltäjiä, jotka eivät osoittaneet mitään kykyä huomioida toista. Ainokaiseksi kerroiksi jäivät. 

Nyt olen ollut kahdeksan vuotta naimisissa miehen kanssa, jolle seksi on yhtä suuri nautinto kuin minullekin. Lucky me. 

Hyvin taas kierrelty itse kysymystä. Ei kysytty onko seksi nautinto vai ei, vaan sitä kenen on työt ja vastuut.

Vierailija
19/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legitti? LEGITTI?!

Mietin ihan samaa. Yritti kirjoittaja sitten käyttää jompaa kumpaa, legaalia tai legitiimiä, ei tuossa lauseessa silti olisi mitään järkeä. 

Vierailija
20/31 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periä maksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi