Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kusipää pilasi lapseni ylioppilaskirjoitukset ja panostaa seksiin, vaikka olen kipeä

Vierailija
26.09.2016 |

Tämmöstä perheonnea meillä taas. Koko perhe valvottu myöhään viime yönä, kun kusipään jankutuksesta ei meinannut tulla loppua. Ei voinut käsittää, miten ei saa seksiä, vaikka on ollut osallisena kodin siivoamisessa ja on muuten ollut ihan ok päivä! Eiks oo käsittämätöntä, ettei niillä referensseillä saa!
Mulla on lisäksi joku kipu ollut alavatsalla viime viikonlopun samasta aiheesta riitelyn jälkeen, josta lääkäri meinasi, että johtuu stressistä. Ei oikein tee seksiä mieli senkään takia.
Eikä kyllä ton ihmisen kanssa muutenkaan! Minä kun oon niin outo, ettei mua kiihota valittamalla ja painostamalla vonkaaminen. Kusipään mielestä käsittämätöntä sekin, että joutuu niin tekemään, kun asiaan ois helppo ratkaisu: antaisin vaan hänelle sitä seksiä!
Hirveen kiihottava ajatus, eikö? Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eh...eroaisin?  Älä tule tänne lässyttämään, jos et aio tehdä mitään tilanteellesi. Sä olet vastuussa omasta elämästäsi ja jos haluat viettää sen kusipään kanssa niin turpa kiinni ja kärsi. Toisaalta voit myös ottaa itseäsi niskasta kiinni ja erota, mutta sehän olis liian rohkeaa....

Vierailija
2/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Tee jotain asialle, jos olet onneton. Ja ensisijaisesti voit muuttaa itseäsi, et toista.

Vierailija
4/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joutuuko teillä lapset kuuntelemaan jotain seksijankkausta? Yömyöhään riidellään niin ettei koululaiset saa nukuttua?

Mietipä nyt vähän millaisia vanhempia oikein olette ja tee ratkaisusi sen mukaan.

Vierailija
5/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko lapset valvomaan ja kuulemaan kun isä yrittää pakottaa äidin seksiin? Mitä ihmettä?

Vierailija
6/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvän tähden. :O

Vierailija
7/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa ilkeitä vastauksia. Pitäisin pääni. Uskoisin itseeni. Seksi ei toimi noin kun mies sanoo, mutta jokin "hätä" miehelläkin on, enkä ole ihan varma oletko sinä se osoite joka miehelle hänen hätänsä ratkaisee. Tee miehelle sellainen palvelus, että kerrot sen miehelle selvästi ja suoraan. Tuo yöllinen papatus on oire siitä, että mies ajattelee sinun voivan ratkaista asiat hänelle ja hänen puolestaan. EHkä tekisitkin niin, jos osaisit, mutta kun et tiedä, mikä hänellä on, niin kerro miehelle, ettet voi auttaa.

Mies sitten joko eroaa, kriiseilee, etsii hetkeksi toisen, haluaa palata kainaloosi tai mitä tahansa, mutta ei ainakaan roiku sinussa ja luota, että sinua voi käyttää yökaudet omien murheiden availuun. Koska ei voi.

Vierailija
8/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylioppilaskirjoitukset liittyy tähän mitenkään??

Vierailija
9/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö tekisin? Jos tuo ois eka ja ainutkertainen tilanne, oisin vienyt miehen päivystykseen, että ottakaa joku aivokuva, käyttäytyy oudosti ja luonteenvastaisesti.

Jos on tuollainen aina, niinku veikkaan, niin mietinpä oikein huolella mitä tekisin. Hmm... seksiin painostamista, riitelyä, ettei muut perheenjäsenet saa nukuttua vaikka se ois tärkeää, mun kivuista ei välitetä... No juu. Kyllä mä eroaisin. Se omanarvontunto.

Vierailija
10/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eh...eroaisin?  Älä tule tänne lässyttämään, jos et aio tehdä mitään tilanteellesi. Sä olet vastuussa omasta elämästäsi ja jos haluat viettää sen kusipään kanssa niin turpa kiinni ja kärsi. Toisaalta voit myös ottaa itseäsi niskasta kiinni ja erota, mutta sehän olis liian rohkeaa....

Kiitoss vinkistä, kas kun en itse ole tullut tuotaa ajatelleeksi!

Olen puhunut hänelle eroamisesta puolitoista vuotta lähes päivittäin ja tehnyt siirtoja, jotka edistäisivät asiaa, mutta kun hän ei missään tapauksessa halua erota! Se ei ole kuule helppoa, kun toinen tarraa kiinni ja kaikin mahdollisin tavoin sitoo ja uhkailee. Asunto on minun, en voi tästä lähteä kuin turvakotiin (kuten hänen eksänsä lopulta teki), mutta kun on nämä arkiasiatkin ja työt hoidettava, ei oikein ole henkisiä eikä ajallisia resursseja (kaiken tämän keskellä ja kipeänä) alkaa mitään suurta mylläkkää tekemään. Eksänsä kanssa tosiaan menivät sitten oikeuteen saakka ja hän sai tuomion lähestymiskiellon rikkomisesta ja vaikka mistä. Että semmonen tapaus. Tiedän, olen tyhmä, kun tommosen kanssa alunperinkään aloin olemaan, mutta mistä sitä vois ihmisestä heti tietää, jos se osaa hurmaavastikin käyttäytyä.

Suomeksi sanottuna siis olen niin väsynyt tästä pitkään jatkuneesta piinasta, etten tiedä mistä repisin voimat kaikkeen siihen, mitä itseni tästä irtirepiminen vaatii. Ja se tulee vaatimaan paljon. Kaikki muut keinot on jo käytetty.

ap

Vierailija
11/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoss vinkistä, kas kun en itse ole tullut tuotaa ajatelleeksi!

Olen puhunut hänelle eroamisesta puolitoista vuotta lähes päivittäin ja tehnyt siirtoja, jotka edistäisivät asiaa, mutta kun hän ei missään tapauksessa halua erota! Se ei ole kuule helppoa, kun toinen tarraa kiinni ja kaikin mahdollisin tavoin sitoo ja uhkailee. Asunto on minun, en voi tästä lähteä kuin turvakotiin (kuten hänen eksänsä lopulta teki), mutta kun on nämä arkiasiatkin ja työt hoidettava, ei oikein ole henkisiä eikä ajallisia resursseja (kaiken tämän keskellä ja kipeänä) alkaa mitään suurta mylläkkää tekemään. Eksänsä kanssa tosiaan menivät sitten oikeuteen saakka ja hän sai tuomion lähestymiskiellon rikkomisesta ja vaikka mistä. Että semmonen tapaus. Tiedän, olen tyhmä, kun tommosen kanssa alunperinkään aloin olemaan, mutta mistä sitä vois ihmisestä heti tietää, jos se osaa hurmaavastikin käyttäytyä.

Suomeksi sanottuna siis olen niin väsynyt tästä pitkään jatkuneesta piinasta, etten tiedä mistä repisin voimat kaikkeen siihen, mitä itseni tästä irtirepiminen vaatii. Ja se tulee vaatimaan paljon. Kaikki muut keinot on jo käytetty.

ap

No lue toi mun vastaus, t. 7.

Jos annat miehelle toivoakaan, että voit auttaa häntä yhtään missään, niin mieshän takertuu siihen.

Vierailija
12/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asunto on sinun voit hakea myös oikeudelta yhteisasumisen purkamista ja saada miehen ulos asunnostasi.

Vierailija
13/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy siis kasvattaa jonkinlaista omaa henkistä munaa ja tavallaan säälimättömyyttä, ap. Siis koska rakastat moestä, et sääli häntä tippaakaan, mutta säälimättömyys ei ole sama kuin viha, vaan säälimättömyys on turvakeino laittaa rajoja miehen käyttäytymiselle. Persoonana hän ei ole sääliä vailla mutta tuo käytös on ja niin kauan kun sitä esiintyy niin... No mercy.

Tietenkin persoonan ja tekojen säälimisen eron löytäminen itsessä on se vaikea kohta.

7

Vierailija
14/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun ääliö olet? Miten voit olla noin tyhmä, että altistat lapsesikin tuolla aikuisiän sekoilulle?! Valoja päälle taas!

Vierailija
15/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitpa ilkeitä vastauksia. Pitäisin pääni. Uskoisin itseeni. Seksi ei toimi noin kun mies sanoo, mutta jokin "hätä" miehelläkin on, enkä ole ihan varma oletko sinä se osoite joka miehelle hänen hätänsä ratkaisee. Tee miehelle sellainen palvelus, että kerrot sen miehelle selvästi ja suoraan. Tuo yöllinen papatus on oire siitä, että mies ajattelee sinun voivan ratkaista asiat hänelle ja hänen puolestaan. EHkä tekisitkin niin, jos osaisit, mutta kun et tiedä, mikä hänellä on, niin kerro miehelle, ettet voi auttaa.

Mies sitten joko eroaa, kriiseilee, etsii hetkeksi toisen, haluaa palata kainaloosi tai mitä tahansa, mutta ei ainakaan roiku sinussa ja luota, että sinua voi käyttää yökaudet omien murheiden availuun. Koska ei voi.

Kiitos. Sanottu on suoraan ja selkeästi, että en voi auttaa ja tolla tyylillä minulta ei saa. Eikä ole saanut. Hankitty terapiaa suhteelle ja hänelle. On vakuuttunut, että olen hänen elämänsä nainen ja kaikki ratkeaisi, jos vaan seksiä olisi tarpeeksi. 

Tästä aiheesta riidellään lähes päivittäin. Se vie voimat. Lapseni joutuvat kuulemaan tätä. Tiedän, olen huono äiti, kun en pysty suojelemaan heitä tältä. 

Vierailija
16/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo lasten seksuaalista häirintää.

Vierailija
17/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parkaa..

Vierailija
18/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ap! Täällä eletään vaan kerran. Tähänkö haluat elämäsi käyttää? Tai mieti, että hyvä ystäväsi kertoisi sinulle tämän stoorin omanaan. Miten neuvoisit häntä? Voimia! Susta tulee vielä onnellinen, mutta sem eteen pitää tehdä nyt töitä <3

Vierailija
19/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet lapsinesi turvakotiin, saat sieltä apua ukon poistamiseen talosta ja elämästänne. Ei sinun tarvitse asiaa yksin jaksaa ja osata hoitaa, riittää kun menet ja viet lapsesi avun ääreen. Toimi. Ja muista pysyä ukosta kaukana vaikka mitä lupaa tai lirkuttaa.

Vierailija
20/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet miehen kanssa, jonka exäkin joutui turvakotiin? Kai on sentään tarpeeksi jännää nyt.