Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kusipää pilasi lapseni ylioppilaskirjoitukset ja panostaa seksiin, vaikka olen kipeä

Vierailija
26.09.2016 |

Tämmöstä perheonnea meillä taas. Koko perhe valvottu myöhään viime yönä, kun kusipään jankutuksesta ei meinannut tulla loppua. Ei voinut käsittää, miten ei saa seksiä, vaikka on ollut osallisena kodin siivoamisessa ja on muuten ollut ihan ok päivä! Eiks oo käsittämätöntä, ettei niillä referensseillä saa!
Mulla on lisäksi joku kipu ollut alavatsalla viime viikonlopun samasta aiheesta riitelyn jälkeen, josta lääkäri meinasi, että johtuu stressistä. Ei oikein tee seksiä mieli senkään takia.
Eikä kyllä ton ihmisen kanssa muutenkaan! Minä kun oon niin outo, ettei mua kiihota valittamalla ja painostamalla vonkaaminen. Kusipään mielestä käsittämätöntä sekin, että joutuu niin tekemään, kun asiaan ois helppo ratkaisu: antaisin vaan hänelle sitä seksiä!
Hirveen kiihottava ajatus, eikö? Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan vihan määrä on tuttu omasta erostani (olin sen kohde). Mies toki kuulostaa yksinkertaiselta typerykseltä, mutta jää epäselväksi, onko mies tehnyt mitään todella väärää. Siksi minulle syntyy (mahdollisesti väärä) tunne, että tässä jutussa on toinenkin puoli: Mies on vuosia jatkuneen vihan ja erouhkailujen jälkeen pysyvästi hädissään, eikä näe itsellään muuta arvoa kuin aloittajan palvelijana ja vihan kohteena. Aloittaja tarvitsee jonkun, jota lyödä, ja joka jakaa tottelevaisesti kotityöt ja vuoteen. Kiitokseksi mies kuulee olevansa kusipää ja aiheuttaneensa aloittajan kaikki vaikeudet, minkä hän myös uskoo. Viimeistään siinä vaiheessa on syytä katsoa peiliin, kun tekee mieli potkaista nukkuvaa miestä. 

Vierailija
82/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kommentoida muuten kuin sanomalla mitä minä just luin... Eli te tappelette seksistä niin että lapset ei saa nukuttua? Olet yhtä pässi kuin miehesi. Mielestäsi on miehen vika, että lapsen yo-kirjoitukset menee vikaan, mutta yhtä lailla vika on sinun. Minkä takia sinä et nyt sitten antanut pesää miehellesi? Mikä oli se syy?

En ole ap.

Etkö sinä saatanan hullu tajua ettei kenenkään pidä antaa seksiä jos ei itse sitä halua.

Miten niin ei? Aika helvetin vaikeaksi tekee elämän itselleen ja ennen kaikkea muille ympärillä oleville jos aina mennään vain minä minä minä -linjalla.

Siis mitä? Ai miksi kenenkään ei pidä antaa seksiä jos ei halua? Sun mielestäkö seksiä pitäisi antaa vaikka ei haluaisi? Tiesitkö että jokaisella ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen. Seksiä ei ole pakko harrastaa jos ei tahdo. Eli olen sitä mieltä että tällä minä minä minä -linjalla elämä muuttuu sitävastoin helvetin helpoksi niin itselle kuin varsinkin muille. Voi elellä rauhassa kun ei tarvitse aina tehdä kaikkea mistä tulee vain mielipahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan vihan määrä on tuttu omasta erostani (olin sen kohde). Mies toki kuulostaa yksinkertaiselta typerykseltä, mutta jää epäselväksi, onko mies tehnyt mitään todella väärää. Siksi minulle syntyy (mahdollisesti väärä) tunne, että tässä jutussa on toinenkin puoli: Mies on vuosia jatkuneen vihan ja erouhkailujen jälkeen pysyvästi hädissään, eikä näe itsellään muuta arvoa kuin aloittajan palvelijana ja vihan kohteena. Aloittaja tarvitsee jonkun, jota lyödä, ja joka jakaa tottelevaisesti kotityöt ja vuoteen. Kiitokseksi mies kuulee olevansa kusipää ja aiheuttaneensa aloittajan kaikki vaikeudet, minkä hän myös uskoo. Viimeistään siinä vaiheessa on syytä katsoa peiliin, kun tekee mieli potkaista nukkuvaa miestä. 

Ennemminkin niin, että aloittaja tarvitsee rinnallee aikuisen miehen, joka kykenee elämään halujensa ja himojensa kanssa piinaamatta niilä toisia ihmisiä. Seksin vaatiminen yökaudet jankuttamalla on jo melko lähellä henkistä väkivaltaa ja sikälikin väärin, eikä semmoinen taida edes kiihottaa ketään?? Ja sellaisen toimimattoman käytöksen toistaminen pakkomielteisesti uudestaan ja uudestaan on piinaavaa ja omiaan aiheuttamaan monenlaisia vaikeuksia kaikkien osapuolten elämään.

Eikö tuossa tilanteessa miehelle tule mieleen, että joku toinen voisi olla sopivampi (lue halukkaampi) kumppani ja hän itsekin olisi eron kannalla? Ihmettelen, ellei näin olisi. Miksi ihmeessä hän pysyisi suhteessa, jossa tarvitsee kokoajan vongata??

Vierailija
84/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selitellyt itsellesi kaikki syyt ettet voi erota, joten kärsi ja jatka suhteessasi. Olet kuin ystäväni joka on ulissut kauheaa parisuhdettaan jo viisi vuotta, mutta ei kuitenkaan halua erota. Ensin oli sitku, nyt on jo mutku.

OLET LÄHEISRIIPPUVAINEN JA OMALLA KÄYTÖKSELLÄSI MAHDOLLISTAT SEN MITEN PUOLISOSI SINUA KOHTELEE!! SEN LISÄKSI ETTÄ PILAAT OMAN ELÄMÄSI, NIIN TEET SAMAA OMILLE LAPSILLESI!!!

Vierailija
85/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.laki24.fi/pepe-avioero-tuomioistuin/

Yhteiselämän päättäminen

Vierailija
86/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eh...eroaisin?  Älä tule tänne lässyttämään, jos et aio tehdä mitään tilanteellesi. Sä olet vastuussa omasta elämästäsi ja jos haluat viettää sen kusipään kanssa niin turpa kiinni ja kärsi. Toisaalta voit myös ottaa itseäsi niskasta kiinni ja erota, mutta sehän olis liian rohkeaa....

Kiitoss vinkistä, kas kun en itse ole tullut tuotaa ajatelleeksi!

Olen puhunut hänelle eroamisesta puolitoista vuotta lähes päivittäin ja tehnyt siirtoja, jotka edistäisivät asiaa, mutta kun hän ei missään tapauksessa halua erota! Se ei ole kuule helppoa, kun toinen tarraa kiinni ja kaikin mahdollisin tavoin sitoo ja uhkailee. Asunto on minun, en voi tästä lähteä kuin turvakotiin (kuten hänen eksänsä lopulta teki), mutta kun on nämä arkiasiatkin ja työt hoidettava, ei oikein ole henkisiä eikä ajallisia resursseja (kaiken tämän keskellä ja kipeänä) alkaa mitään suurta mylläkkää tekemään. Eksänsä kanssa tosiaan menivät sitten oikeuteen saakka ja hän sai tuomion lähestymiskiellon rikkomisesta ja vaikka mistä. Että semmonen tapaus. Tiedän, olen tyhmä, kun tommosen kanssa alunperinkään aloin olemaan, mutta mistä sitä vois ihmisestä heti tietää, jos se osaa hurmaavastikin käyttäytyä.

Suomeksi sanottuna siis olen niin väsynyt tästä pitkään jatkuneesta piinasta, etten tiedä mistä repisin voimat kaikkeen siihen, mitä itseni tästä irtirepiminen vaatii. Ja se tulee vaatimaan paljon. Kaikki muut keinot on jo käytetty.

ap

Et sinä tarvi sen miehen lupaa eroon. Se on just niin helppoa, kuin että kerrot miehellä että hommaa ittes helvettiin kuukauden sisään ja lähdet itse vaikka sinne turvakotiin. Jos mies ei lähde määräaikaan mennessä niin poliisit hakee.

Mitä kitiset täällä, jos et kuitenkaan halua muutosta. Mies ei tuosta muutu miksikään, kusipää on aina kusipää.

Vierailija
87/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisikin noin, niin onko se ihan pakko yöllä jankata seksistä niin että lapset ei saa nukuttua?!

Vierailija
88/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se eroaminen helppoa ole kellekään ja silti ihmiset eroaa tämän tästä. Ap:lla sentään oma asunto ettei tarvitse siitä huolehtia. Turha selitellä mitään, jos suhde jatkuu, on ap ainoa syypää lapsensa kärsimyksiin.

Vierailija
89/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei petä.

Sinänsä pisteet provosta 5/5, mutta että elää kuusi sivua, ei ne kaikki viestit voi olla ap:n tekemiä.

Vierailija
90/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Muistin juuri miksi olin jo kerran lopettanut av-palstan seuraamisen. Näistä tulee vain niin saatanan paha mieli, että joku tieten tahtoen elää tuollaisessa parisuhteessa ja valittaa siitä. Ei usko mitään, mitä kukaan sanoo. Miksi vaivautuu edes kirjoittamaan tänne?

Vierailija
91/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sie sitä rönttöstäs pihtaat?

Vierailija
92/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppivat kotoa miten parisuhteessa eletään. Tuollaistako sinä haluat opettaa lapsillesi? Sairasta jos lapset joutuvat kuuntelemaan teidän riitelyänne. Mene lapsen asemaan ja mieti miltä se mahtaa heistä tuntua? Kokemuksesta voin sanoa että todella ahdistavalta. Se on sama kuin vanhemmat olisivat kännissä kotona. Minä olen oireillut nyt vasta vanhempana niistä riidoista mitä sain kuunnella kotona. Parisuhde laukaisi häiriöt vuosia myöhemmin.

Vierailija
93/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olet aivoton nainen ja huono äiti. Sorry vaan, pakko sanoa näin ilkeästi,että ymmärtisit. Laita nyt se ruikuttava "mies"hittoon sieltä asunnostasi. Nosta pääsi ja ala naiseksi ja äidiksi. Ryhtiä!

Vierailija
94/98 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kommentoida muuten kuin sanomalla mitä minä just luin... Eli te tappelette seksistä niin että lapset ei saa nukuttua? Olet yhtä pässi kuin miehesi. Mielestäsi on miehen vika, että lapsen yo-kirjoitukset menee vikaan, mutta yhtä lailla vika on sinun. Minkä takia sinä et nyt sitten antanut pesää miehellesi? Mikä oli se syy?

En ole ap.

Etkö sinä saatanan hullu tajua ettei kenenkään pidä antaa seksiä jos ei itse sitä halua.

Miten niin ei? Aika helvetin vaikeaksi tekee elämän itselleen ja ennen kaikkea muille ympärillä oleville jos aina mennään vain minä minä minä -linjalla.

Siis mitä? Ai miksi kenenkään ei pidä antaa seksiä jos ei halua? Sun mielestäkö seksiä pitäisi antaa vaikka ei haluaisi? Tiesitkö että jokaisella ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen. Seksiä ei ole pakko harrastaa jos ei tahdo. Eli olen sitä mieltä että tällä minä minä minä -linjalla elämä muuttuu sitävastoin helvetin helpoksi niin itselle kuin varsinkin muille. Voi elellä rauhassa kun ei tarvitse aina tehdä kaikkea mistä tulee vain mielipahaa.

Juu, voi elellä todella rauhassa yksin kahden kissansa kanssa. Ei siinä mitään.

Vierailija
95/98 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikaa runkkarit, niin säästytte paljoilta huolilta tai otat sellaisen miehen joka panee, eikä siivoa. Ei kai se mikään ihme ole, jos ei joku essu mies sytytä.

Vierailija
96/98 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi laukaista stressin. Toimii ainakin miehillä. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
97/98 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma is back!

Vierailija
98/98 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja eroa. Vuosien jälkeen kun se lopulta tapahtuu, tulet kuitenkin vain miettimään etten miksen tehnyt sitä jo silloin ajat sitten. Miehesi on manipuloiva.