Kusipää pilasi lapseni ylioppilaskirjoitukset ja panostaa seksiin, vaikka olen kipeä
Tämmöstä perheonnea meillä taas. Koko perhe valvottu myöhään viime yönä, kun kusipään jankutuksesta ei meinannut tulla loppua. Ei voinut käsittää, miten ei saa seksiä, vaikka on ollut osallisena kodin siivoamisessa ja on muuten ollut ihan ok päivä! Eiks oo käsittämätöntä, ettei niillä referensseillä saa!
Mulla on lisäksi joku kipu ollut alavatsalla viime viikonlopun samasta aiheesta riitelyn jälkeen, josta lääkäri meinasi, että johtuu stressistä. Ei oikein tee seksiä mieli senkään takia.
Eikä kyllä ton ihmisen kanssa muutenkaan! Minä kun oon niin outo, ettei mua kiihota valittamalla ja painostamalla vonkaaminen. Kusipään mielestä käsittämätöntä sekin, että joutuu niin tekemään, kun asiaan ois helppo ratkaisu: antaisin vaan hänelle sitä seksiä!
Hirveen kiihottava ajatus, eikö? Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (98)
En osaa kommentoida muuten kuin sanomalla mitä minä just luin... Eli te tappelette seksistä niin että lapset ei saa nukuttua? Olet yhtä pässi kuin miehesi. Mielestäsi on miehen vika, että lapsen yo-kirjoitukset menee vikaan, mutta yhtä lailla vika on sinun. Minkä takia sinä et nyt sitten antanut pesää miehellesi? Mikä oli se syy?
Onko sinulla muita lapsia kuin tämä yo:ksi kirjoittava. Voisiko hän mennä johonkin sukulaisen luokse asumaan nyt täksi talveksi koska ette selvästikään pysty olemaan vastuullisia auikuisia perheessä jossa lapsi saisi tänä muutenkin stressaavana aikana olla rauhassa ja nukkua yönsä. Tuntuu ihan hirveältä kun vertaa siihen aikaan kun oma tyttäreni kirjoitti ja tuin häntä mieheni kanssa koko ajan niin paljon kuin mahdollista.
On vanhemman velvollisuus järjestää kotiolot sellaisiksi, että nuori saa yöllä nukkua rauhassa ja ettei lasten ylipäänsä tarvitse kuulla mitään aikuisten seksijuttuja.
Miksi pitää edes ottaa kotiinsa jotain uhkaavasti käyttäytyviä sekopäitä asumaan, jos taustat on kerran olleet tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Olin tuollaisessa liitossa. Mies vaati, painosti, vonkasi, murjotti, teki kaikkea (paitsi niitä kotitöitä) saadakseen sitä seksiään. Masennuin, muutuin täysin aseksuaaliksi ja lähdin. Nyt on erosta jo monta vuotta ja nautin yksinolosta ja seksittömyydestä. Paskiainen pilasi lopullisesti tärkeän osa-alueen elämästäni.
Minäkin olen uus-aseksuaali, kiitos miesten jotka kohtelivat kuin omaisuutenaan ja esinenään, aivan kuin olisin ollut joku rikkinäinen seksirobotti, josta oikean koodin syöttämällä kyllä kehkeytyisi toimiva laite.
Pitkään selibaatissa olleena sitä monesti ihmettelee, mikä siinä seksissä niin ihmeellistä on.
Aika yliarvostettua toimintaa.
Väittäisin että miehiltä se on vaan sellaista alistamisen ja kontrolloinnin halua.
He pystyisivät tyydyttämään itsensä omalla kädellään ja virtuaalihuorillaan.
Se ei riitä heille, vaan heidän täytyy säännöllisesti alistaa puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
En osaa kommentoida muuten kuin sanomalla mitä minä just luin... Eli te tappelette seksistä niin että lapset ei saa nukuttua? Olet yhtä pässi kuin miehesi. Mielestäsi on miehen vika, että lapsen yo-kirjoitukset menee vikaan, mutta yhtä lailla vika on sinun. Minkä takia sinä et nyt sitten antanut pesää miehellesi? Mikä oli se syy?
En ole ap.
Etkö sinä saatanan hullu tajua ettei kenenkään pidä antaa seksiä jos ei itse sitä halua.
Ei kenenkään pidä alistua toisen patjaksi.
Olet todella todella sairas päästäsi jos et tuota ymmärrä.
Mars hoitoon!
Ehkä tän takia sosiaalinen asema on periytyvää, kun vaikka lapsi miten yrittäisi, niin ei voi onnistua koska vanhemmat (tai toinen vanhempi) pilaavat sen. Miten voit olla noin säälittävä, ap?
Lasten ja itsesi takia, heivaa kusipää VÄLITTÖMÄSTI elämästäsi.
Lopeta lässyttäminen ja tekosyyt.
Ryhdistäydy ja ala toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eh...eroaisin? Älä tule tänne lässyttämään, jos et aio tehdä mitään tilanteellesi. Sä olet vastuussa omasta elämästäsi ja jos haluat viettää sen kusipään kanssa niin turpa kiinni ja kärsi. Toisaalta voit myös ottaa itseäsi niskasta kiinni ja erota, mutta sehän olis liian rohkeaa....
Kiitoss vinkistä, kas kun en itse ole tullut tuotaa ajatelleeksi!
Olen puhunut hänelle eroamisesta puolitoista vuotta lähes päivittäin ja tehnyt siirtoja, jotka edistäisivät asiaa, mutta kun hän ei missään tapauksessa halua erota! Se ei ole kuule helppoa, kun toinen tarraa kiinni ja kaikin mahdollisin tavoin sitoo ja uhkailee. Asunto on minun, en voi tästä lähteä kuin turvakotiin (kuten hänen eksänsä lopulta teki), mutta kun on nämä arkiasiatkin ja työt hoidettava, ei oikein ole henkisiä eikä ajallisia resursseja (kaiken tämän keskellä ja kipeänä) alkaa mitään suurta mylläkkää tekemään. Eksänsä kanssa tosiaan menivät sitten oikeuteen saakka ja hän sai tuomion lähestymiskiellon rikkomisesta ja vaikka mistä. Että semmonen tapaus. Tiedän, olen tyhmä, kun tommosen kanssa alunperinkään aloin olemaan, mutta mistä sitä vois ihmisestä heti tietää, jos se osaa hurmaavastikin käyttäytyä.
Suomeksi sanottuna siis olen niin väsynyt tästä pitkään jatkuneesta piinasta, etten tiedä mistä repisin voimat kaikkeen siihen, mitä itseni tästä irtirepiminen vaatii. Ja se tulee vaatimaan paljon. Kaikki muut keinot on jo käytetty.
Ymmärrän hyvin. Ei se eroaminen kaikille niin yksinkertaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis joutuuko teillä lapset kuuntelemaan jotain seksijankkausta? Yömyöhään riidellään niin ettei koululaiset saa nukuttua?
Mietipä nyt vähän millaisia vanhempia oikein olette ja tee ratkaisusi sen mukaan.
Semmosta kuuntelin minäkin nuoruuteni. Hirveää se oli. Ahdistavaa.
Seinät kuin paperia.
Se tunne. Se on kamal. Jos näin kaverina sanoisin, niin ota lapset ja lähde meneen.
Tuo ei ole aikuisille niin hirveää...koska itse päättää...lapset ei voi muuta kuin olla ja kuunnella ja alistua siihen.
Se on niin hirveetä kuunneltavaa.
Ja kin sanot, että Kusipää piti koko talon hereillä...niin voit ihan yhtä hyvin puhua itsestäsi.ihan samanlainen Kusipää olet. Mitä järkeä on olla tuollaisessa tilanteessa?
Nautit marttyyrin roolista. Tunnistan sen helposti. Itse et sitä näe, mutta itse mahdollistat sen kusipäosyyden.
Molemmat kn niin kääriä omalla tahollaan....mut oikeesti..eu teidän ole pakko jatkaa tuollaista typeryyttä.
Ja mikään pyhimys et todellakaan ole. Itsetunto sinulla on huono. Siihen kannattaisi panostaa. Katsvata itsellesi itsetunto seillä kotona.
Vaikka muualle olisit tien kuningas, niin mielikuva mikä lapsillesi sinusta on...se on se mikä kotona näkyy. Nössö.
Ero ja heti. Minulla oli kusipää ex-mies, mutta onneksi toinen nainen tuli ja vei mukanaan. Mieletön tuuri!!!!! Eli selvisin perhehelvetistä. Nyt vasta tajuan, kuinka ihanaa on olla ilman miestä. Aivan parasta. Kokeile, se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eh...eroaisin? Älä tule tänne lässyttämään, jos et aio tehdä mitään tilanteellesi. Sä olet vastuussa omasta elämästäsi ja jos haluat viettää sen kusipään kanssa niin turpa kiinni ja kärsi. Toisaalta voit myös ottaa itseäsi niskasta kiinni ja erota, mutta sehän olis liian rohkeaa....
Kiitoss vinkistä, kas kun en itse ole tullut tuotaa ajatelleeksi!
Olen puhunut hänelle eroamisesta puolitoista vuotta lähes päivittäin ja tehnyt siirtoja, jotka edistäisivät asiaa, mutta kun hän ei missään tapauksessa halua erota! Se ei ole kuule helppoa, kun toinen tarraa kiinni ja kaikin mahdollisin tavoin sitoo ja uhkailee. Asunto on minun, en voi tästä lähteä kuin turvakotiin (kuten hänen eksänsä lopulta teki), mutta kun on nämä arkiasiatkin ja työt hoidettava, ei oikein ole henkisiä eikä ajallisia resursseja (kaiken tämän keskellä ja kipeänä) alkaa mitään suurta mylläkkää tekemään. Eksänsä kanssa tosiaan menivät sitten oikeuteen saakka ja hän sai tuomion lähestymiskiellon rikkomisesta ja vaikka mistä. Että semmonen tapaus. Tiedän, olen tyhmä, kun tommosen kanssa alunperinkään aloin olemaan, mutta mistä sitä vois ihmisestä heti tietää, jos se osaa hurmaavastikin käyttäytyä.
Suomeksi sanottuna siis olen niin väsynyt tästä pitkään jatkuneesta piinasta, etten tiedä mistä repisin voimat kaikkeen siihen, mitä itseni tästä irtirepiminen vaatii. Ja se tulee vaatimaan paljon. Kaikki muut keinot on jo käytetty.
Ymmärrän hyvin. Ei se eroaminen kaikille niin yksinkertaista ole.
No eihän se olekaan helppoa. Mutta miksi olet siinä?
Toinen ei halua erota...niin?
MITÄ SINÄ HALUAT?Kenen elämää elät?
Kun lapsilta kysyt, että eroaisimmekin, niin he sanoo, että ei...se pelko ohjaa.
Mutta SINÄ olet vastuussa omassa elämässäsi.Suhde lapsiin säilyy kyllä isällä ja äidillä.
Loeta ruikuttaminen ja kertominen siirroista...PÄÄTÄ JA TOIMI.
ole rohkea ja ole utelias. Suojele lapsiasi. Se mitä kogan teidän aikuisten välillä tapahtuu...ei pitäisi olla lasten kuultavissa....mse paha. Onhan siellä hyvääkin.
Lasten itsetunto tulee siitä teidän suhteesta. Ja veikkaan, että he hankkiutuvat alkoholiin ja huonoihin suhteisiin, koska heillä itsetunto on sitä Kärsimysten kuuntelua. Ei ole heppoista. Voin kokemuksesta kertoa.
Toiki minulla kävi tuuri ja kouluttauduin, mutta se paha ole ja ahdistus mikä minua on seurannut...se on ollut paksu polku tallata. Soisin helpomman.Käytättekö alkoholia vai onko tuo kaikki selvinpäin?
Mutkumutkumutku. Saatko tuollaisesta kovatkin kiksit? Mitä useampi soppa sen taitavampi kokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
Etkö sinä saatanan hullu tajua ettei kenenkään pidä antaa seksiä jos ei itse sitä halua.
Miten niin ei? Aika helvetin vaikeaksi tekee elämän itselleen ja ennen kaikkea muille ympärillä oleville jos aina mennään vain minä minä minä -linjalla.
Jaa että mitä tekisit ? Lasun tekisin jos alaikäisiä kuulemassa.
Hakeutukaa hoitoon. Pyydä lapseltasi anteeksi ja auta häntä muuttamaan omilleen. Jos pelkkä kyrpämiehen kanssa oleminen on sulle tärkeämpää kuin lapsi, olet huono. Miksi edes lapsia hankit kun ei ole mitään annettavaa?
Sulla ei AP ole oikeutta tuhota lapsesi tulevaisuutta = koulumenestystä sairaalla suhteellasi. On se kumma, että nämä uhriutuja-naiset valitsevat AINA hullun miesystävän oman lapsensa edelle. Käsittämätöntä itsekkyyttä!!
Jos oikeasti haluat suhteesta pois, monenlaista sos. apua on saatavilla, suomessa kun asutaan! Tekosyyt nurkaan ja lastesi tulevaisuus ensisijalle.
Ota vastuu omasta elämästäsi ja lastesi elämästä! Sinä itse SALLIT sen kusipään olla elämässäsi ja häiritä sinun ja varsinkin lastesi elämää. Lapsesi ovat jo saaneet traumoja tuon miehen takia, on sinusta kiinni kuinka pahoja muo traumat tulevat olemaan. Lopeta selittäminen ja ota vastuu! Jos mies ei halua erota niin entä sitten? Ei ole kyse siitä mitä mies haluaa, vaan siitä mitä SINÄ haluat. Sinulla on helppo tilanne kun asutte sinun asunnossasi, eikä tarvitse alkaa tappelemaan siitä. Sano ukolle että haluat erotaja se tapahtuu nyt, piste. Jos hän alkaa jotain nillittää, sanot että emme ole enää yhdessä, ei ole minun asiani. Voi kyllä olla että et saa ukkoa ulos kuin häätämällä, joten paras aloittaa prosessi mahdollisimman nopeasti.
Ilmeisesti siten, että ap:n lapsella on syksyn yo-kirjoitukset meneillään. Ja ap:n äijän mielestä hänen oma seksinsaamisensa on tärkeämpää kuin lapsen levolliset yöunet ennen tärkeää koetta.