30v ihminen puhuu samat asiat moneen kertaan
Pitääkö huolestua? Selittää useaan kertaan samat tarinat. Kaikillahan noin käy yksittäisiä kertoja, mutta tämä on jatkuvaa. Jos näkee jotain ihmistä kerran viikossa, kertoo sille aina samat jutut mitkä on viime aikoina pyörineet mielessä. Voiko tuollainen johtua stressistä? Hänellä on sosiaalisia kontakteja vain kourallinen, joten tuskin siitäkään johtuu että menisi sekaisin kenelle kymmenistä kavereista on jo kertonut mitäkin.
Kommentit (12)
Taitaa olla enemmänkin niitä ihmisiä joilla pyörii joku sama juttu. Montako kertaa tarkalleen, kaksi, kolme, vai kymmenen. Ehkei muista kenelle jo kertoi? Entä jos sanoo että "kerrot jo tiistaina tuon, muistan". Kommentoiko kukaan, onko kaikki hiljaa ainoastaan, etsiikö tukea, ymmärtäjää vai toistaako silti vaikka muut kommentoivat kivasti. Etsiikö lisää näkökulmia asiaan. Alkoholi, kofeiini, lääke, kiire? Onko joillakin vain se tapa että puhuu samoista aiheista. Liikaa piikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vetää huumeita tai alkoholisti
Entä jos se on tavis, mutta sama ohjelmisto päässä. TV?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän kasvissyöjä tai vegaani?
Lihansyöjä tosiaan jauhaa samaa paskaa toistuvasti, kasvissyöjä e, kun hänellä ei kerry kolesteroliplakkeja aivoihin.
Hyvä huomio, Pasi
Olen tuollainen ihminen, joka kertoo asiat moneen kertaan. En vaan muista, mitä olen kertonut ja mitä en. Taustalla uupumus, mutta olen tainnut olla tuollainen aina. Jos olen kovin rasittunut niin tätä käy enemmän eikä jää asiat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjä tosiaan jauhaa samaa paskaa toistuvasti, kasvissyöjä e, kun hänellä ei kerry kolesteroliplakkeja aivoihin.
Hyvä huomio, Pasi
Itse elin 10v kasvissyöjänä, melkein vegaanina ja viimeiset vuodet puheeni oli todella paljon toistoa kun aivot olivat niin ravintoaineiden puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
B-12?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-12?
Tämän ja eläin proteiinin puute
Ei ole vegaani eikä käytä päihteitä muuta kuin saunakaljan. Ap
Seuraa tilannetta ja kysy hältä