Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän oikein käyn salilla ja yritän pysyä kunnossa kun ketään ei kiinnosta

Vierailija
25.09.2016 |

Ihan sama vaikka olisin satakiloinen läskikasa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on vissiin asenne, ei ulkonäkö. Sanoiko miehesi sulle että jotain muuttuu jos rupeat treenaamaan, vai miksi olet niin katkera?

Vierailija
42/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä etsit miehiä? Käytkö ravintoloissa, jutteletko vieraille ja kiinnostaville miehille, oletko deittisivuilla? Anna miehille mahdollisuus lähestyä sinua, hymyile heille ja ole ystävällinen.

Pukeudut varmasti kauniisti, meikkaat, huolehdit hiuksistasi jne.?

Onnea treenauksestasi! Hieno saavutus. :) 

PS Itsetuntoa kehiin, koska happamuus ja itsekriittisyys kiinnostaa harvoja miehiä. 

Olen naimisissa, joten olisi ehkä moraalitonta alkaa varta vasten etsiä miehiä seksiin. Ap

Siinä tapauksessa aloituksesi oli pielessä. Eihän sinun ongelmasi ole se, ettei KETÄÄN kiinnosta, vaan se, ettet saa puolisoltasi seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun painoindeksi on 29 ja ikääkin on jo yli viisikymppiä. Mieheni on hulluna minuun ja seksiäkin on aamuin, illoin. Seksi ei ole kiloista kiinni. Siinä merkkaa myös ihmisen itsetunto ja luonteenlaatu. Sun ongelmat liittyvät noihin asioihin.

Vierailija
44/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä etsit miehiä? Käytkö ravintoloissa, jutteletko vieraille ja kiinnostaville miehille, oletko deittisivuilla? Anna miehille mahdollisuus lähestyä sinua, hymyile heille ja ole ystävällinen.

Pukeudut varmasti kauniisti, meikkaat, huolehdit hiuksistasi jne.?

Onnea treenauksestasi! Hieno saavutus. :) 

PS Itsetuntoa kehiin, koska happamuus ja itsekriittisyys kiinnostaa harvoja miehiä. 

Olen naimisissa, joten olisi ehkä moraalitonta alkaa varta vasten etsiä miehiä seksiin. Ap

Siinä tapauksessa aloituksesi oli pielessä. Eihän sinun ongelmasi ole se, ettei KETÄÄN kiinnosta, vaan se, ettet saa puolisoltasi seksiä.

No sikäli ongelma on ettei ketään kiinnosta, sillä olen ajatellut kestäväni puutetta kotona paremmin JOS saisin edes huomiota muualta. Ap

Vierailija
45/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mun painoindeksi on 29 ja ikääkin on jo yli viisikymppiä. Mieheni on hulluna minuun ja seksiäkin on aamuin, illoin. Seksi ei ole kiloista kiinni. Siinä merkkaa myös ihmisen itsetunto ja luonteenlaatu. Sun ongelmat liittyvät noihin asioihin.

No tämäpä auttoi minua todella paljon, kiitos vain. Ehkä sinulla on parempi parisuhde? Onko se yksin sinun itsetunnostasi ja luonteenlaadustasi kiinni? Ap

Vierailija
46/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, jota miehesi haukkui lättäperseeksi? Sulla on kaksi ongelmaa: 1) se mies, 2) korviesi väli.

Vierailija
47/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti ennemmin huonokuntoinen plösö, jolla on kohonnut riski sairastua moniin tauteihin, kuin terveempi, hyväkuntoinen ja paremmin jaksava? Vaikka sitten olisitkin ilmaa useimmille miehille.

Vierailija
48/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti ennemmin huonokuntoinen plösö, jolla on kohonnut riski sairastua moniin tauteihin, kuin terveempi, hyväkuntoinen ja paremmin jaksava? Vaikka sitten olisitkin ilmaa useimmille miehille.

Ai useimmille? Olen KAIKILLE! Ap

Vierailija
49/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastannut mun kysymyksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän