Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän oikein käyn salilla ja yritän pysyä kunnossa kun ketään ei kiinnosta

Vierailija
25.09.2016 |

Ihan sama vaikka olisin satakiloinen läskikasa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ainakin ap on rehellinen nainen eikä selittele mitään itsensä vuoksi liikkumisesta.

Vierailija
22/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen nainen ja jo vuosia treenannut säännöllisesti, mutta kukaan ei kehu eikä halua vartaloani. Mutta miten niin en liiku itseni vuoksi? Olenhan liikkunut, itselleni niitä kehuja ja seksiä haluan. Mutta taidan lopettaa kaiken kun ei mitään tapahdu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa. Muuhun tekemiseen treenaamisesta jäljelle jäänyt aika voi olla tapauksessasi paljon kehittävämpää.

Vierailija
24/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mistä olet ja minkä ikäinen, niin varmasti saat seksiä tämänkin palstan kautta.

Vierailija
25/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma sitten vain se, ettei mua kiinnosta mikään muu tekeminen. Ap

Vierailija
26/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ihmettele, ettet saa seksiä. Moinen ulkoaohjautuvuus, jatkuva hyväksynnänhaku ja miellyttämisenhalu ovat tosi epäviehättäviä. Ei se kuuma ulkonäkö kaikkea merkitse.  Mitäpä jos tästä lähtien miettisit elämäntapavalintojasi sen perusteella, mikä tekee SINUT onnelliseksi ja tyytyväiseksi. 

Vierailija
27/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä etsit miehiä? Käytkö ravintoloissa, jutteletko vieraille ja kiinnostaville miehille, oletko deittisivuilla? Anna miehille mahdollisuus lähestyä sinua, hymyile heille ja ole ystävällinen.

Pukeudut varmasti kauniisti, meikkaat, huolehdit hiuksistasi jne.?

Onnea treenauksestasi! Hieno saavutus. :) 

PS Itsetuntoa kehiin, koska happamuus ja itsekriittisyys kiinnostaa harvoja miehiä. 

Vierailija
28/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että itseluottamus kehittyisi säännöllisen treenin myötä ja että seksiäkin saisin. Kumpikaan ei ole tapahtunut. Ketään ei kiinnosta. Ap

Ketään ei kiinnosta tuollainen viuraaja, ei vaikka olisi minkälainen kroppa.

Vierailija
29/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä etsit miehiä? Käytkö ravintoloissa, jutteletko vieraille ja kiinnostaville miehille, oletko deittisivuilla? Anna miehille mahdollisuus lähestyä sinua, hymyile heille ja ole ystävällinen.

PS Itsetuntoa kehiin, koska happamuus ja itsekriittisyys kiinnostaa harvoja miehiä. 

Olen naimisissa, joten olisi ehkä moraalitonta alkaa varta vasten etsiä miehiä seksiin. Ap

Vierailija
30/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma terveys kiinnosta? On se kumma ku muiden mielipiteet kiinnostaa, mutta terveys ei.

Vierailija
31/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua tätä aloitusta kun kirjoitustyyli paljastaa aloittajan erääksi palstan vakiojankkaajista ja ainakaan aiemman perusteella harrastuksiisi ei ole kuulunut treenaus :D

Tää on ihan hyvä ajatusleikki, jos OIKEASTI ryhtyisit esim. treenaamaan niin elämäsi saattaisi OIKEASTI muuttua parempaan suuntaan. Voisit olla iloisempi, terveempi, saisit muuta ajateltavaa kuin sukulaiset ja muiden tekemät vääryydet. Kokeile!

Vierailija
32/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, joten olisi ehkä moraalitonta alkaa varta vasten etsiä miehiä seksiin. Ap

Suosittelen eroa, jos miestäsi ei seksi kiinnosta. Erehdyin nuorena parisuhteeseen miehen kanssa, jota seksi ei kiinnostanut yhtään. Ihmettelen vieläkin, miksi seurustelin hänen kanssaan melkein vuoden.

Vierailija
33/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveys ja terveys ylipäätään ovat aivan liian yliarvostettuja asioita.

Vierailija
34/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten usko että kukaan treenaa terveyden takia. Muutenhan voisi väittää, että vain treenaavat ihmiset ovat kiinostuneita terveydestään. Mäkään en tunne juuri ketään joka treenaisi yhtä säännölisesti kuin minä, mutta en menisi sanomaan että muut eivät välitä terveydestään. Ap

Vierailija
35/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en ole mikään vakiojankkaaja täällä ja ihan oikeasti olen treenannut jo vuosia. Ap

Vierailija
36/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten usko että kukaan treenaa terveyden takia. Muutenhan voisi väittää, että vain treenaavat ihmiset ovat kiinostuneita terveydestään. Mäkään en tunne juuri ketään joka treenaisi yhtä säännölisesti kuin minä, mutta en menisi sanomaan että muut eivät välitä terveydestään. Ap

minä ainakin treenaan terveyden takia,ei kiinnosta vittuakaan käydä salilla,mutta huonon selän takia on pakko.

ap ikä?

Asuin paikka?

haluat seksiä,mutta et voi koska naimisissa,eikö miehesi pane sinua? Miksi ei?

mistä voit tietää etten panisi sinua?

Vierailija
38/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ihmettele, ettet saa seksiä. Moinen ulkoaohjautuvuus, jatkuva hyväksynnänhaku ja miellyttämisenhalu ovat tosi epäviehättäviä. Ei se kuuma ulkonäkö kaikkea merkitse.  Mitäpä jos tästä lähtien miettisit elämäntapavalintojasi sen perusteella, mikä tekee SINUT onnelliseksi ja tyytyväiseksi. 

Ap on tyypillinen marttyyri-ihminen. Tehdään kaikki vain huomion takia ja suututaan, jos huomiota ei heti ja koko ajan tule tai se on vääränlaista. Keskity itseesi ja omaan hyvinvointiisi ja lakkaa miettimässä mitä joku muu ajattelee! Liikunta parantaa mielialaa ja terveyttä. Asenteen kun vielä vaihdat niin hyvä tulee.

Vierailija
39/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

En ole. Ap

No sitten voi ollakin vähän vaikeampi löytää sopivaa seksikumppania, jos muut pitävät sinua miehenä ja itse koet olevasi jotain muuta.

Vierailija
40/49 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap:n pettymystä. Hänhän on yrittänyt päästä tavoitteeseensa (miehensä haluamaan häntä?). Tehnyt suunnitelman ja toiminut sen mukaan, mutta tuloksia ei tullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän