Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto tippui XFactorista

Vierailija
25.09.2016 |

Oikeasti Sharon nyt töppäsi.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nukke sanoi tossa videolla ? Yleisö halusi vaihtaa hänet Saaraan vai toisinpäin ? Sentään Sharon pudotti Honey G:n..vaikka olikin hauska esiintyjä niin en ymmärrä miten oli noin kauan kisassa mukana ! Sharonin asenne Saaraa kohtaan oli kyllä tyly, lausui nimenkin väärin..

Eli se lista, jonka mukaan Saara olisi live -lähetyksissä, on väärä? Koska sen mukaan myös Honey G on niissä.

Ei vaan myös Honey G nostettiin jo takaisin, koska se filippiiniläinen Ivy ei saanut enää viisumia ja sen piti jättää kisa kesken. Honey G nostettiin tilalle. Tämähän on jo virallista tietoa.

Vierailija
62/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nukke sanoi tossa videolla ? Yleisö halusi vaihtaa hänet Saaraan vai toisinpäin ? Sentään Sharon pudotti Honey G:n..vaikka olikin hauska esiintyjä niin en ymmärrä miten oli noin kauan kisassa mukana ! Sharonin asenne Saaraa kohtaan oli kyllä tyly, lausui nimenkin väärin..

Eli se lista, jonka mukaan Saara olisi live -lähetyksissä, on väärä? Koska sen mukaan myös Honey G on niissä.

Ei vaan myös Honey G nostettiin jo takaisin, koska se filippiiniläinen Ivy ei saanut enää viisumia ja sen piti jättää kisa kesken. Honey G nostettiin tilalle. Tämähän on jo virallista tietoa.

Okei, kiitos! :) En tiennyt tätä, näin vaan sen listan niistä, joiden väitetään menevän live -lähetyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on tosi lahjakas ja teknisesti osaava laulaja. Itse en kuitenkaan jaksaisi kuunnella hänen biisejään oikeastaan yhtään, sillä musiikkityylinsä on täysin eri mistä itse pidän.

Tuo ranskaksi laulaminen Briteissä oli täydellinen itsemurha. Kuinka ihmeessä tuollainen tuli edes mieleen? Eihän Ranskassakaan vedetä biisejä enkuksi musiikkikilpailussa...

Lisäksi tuo Saaran fantasiamaailmassa eläminen on niin myötähäpeää herättävää! Snowfairy from Finland???

Haastatteluissa esittää niin nöyrää, vilpitöntä ja sympaattista keijukaisprinsessaa, mutta minä-minä -asenne paistaa pahasti läpi ja kauas!

Vierailija
64/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskaksi laulaminen (oopperalta kuulostaminen) on kyllä itsemurha Briteissä. Tätä Aalto ei ehkä tiennyt suomalaisena. Liikaa yrittää kympin tyttö, alleviivaa kielitaitoaan. Ei tarvitse muuta kuin englantia...

Mutta pisteet Saaralle takaisinkääntymisestä (ellei sitten ollut käsikirjoitettu juttu). Uskomaton sisu, sanoisin. Ja kova tahto. Mutta pahoin pelkään, että Osbourne nostaa tien pystyyn, enemmin tai myöhemmin?

En usko, että Osbournella tuossa on paljoa nokan koputtamista jos Simon on päättänyt että pitää Saarasta. Hänen ohjelmansa se on ja näyttää siltä, että Simon haluaa Saaran jatkoon.  Samaa mieltä tuosta ranskaksi laulamisesta, paha paniikkimoka (tai sitten käsikirjoitettu juttu!). Britithän tunnetusti eivät voi sietää ranskalaisia tai ranskan kieltä, aika naurettavaahan noiden maiden suhteet ovat. Tosin meillähän on sama ongelma Venäjän kanssa, toisaalta meille siihen on paljon enemmän aihetta kuin briteillä. Mielenkiintoista keskustelua tämä on kuitenkin herättänyt saarivaltiossa, liitetty jopa Brexit ja rasistituus tähän. :D

Vierailija
65/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on tosi lahjakas ja teknisesti osaava laulaja. Itse en kuitenkaan jaksaisi kuunnella hänen biisejään oikeastaan yhtään, sillä musiikkityylinsä on täysin eri mistä itse pidän.

Tuo ranskaksi laulaminen Briteissä oli täydellinen itsemurha. Kuinka ihmeessä tuollainen tuli edes mieleen? Eihän Ranskassakaan vedetä biisejä enkuksi musiikkikilpailussa...

Lisäksi tuo Saaran fantasiamaailmassa eläminen on niin myötähäpeää herättävää! Snowfairy from Finland???

Haastatteluissa esittää niin nöyrää, vilpitöntä ja sympaattista keijukaisprinsessaa, mutta minä-minä -asenne paistaa pahasti läpi ja kauas!

Ei laulusolisti voikaan olla taustalle vetäytyvä tyyppi. Kyllä esiintyjän täytyykin osata olla ykkönen, ja tuoda itseään näkyviin.

Vierailija
66/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laulusolisti voikaan olla taustalle vetäytyvä tyyppi. Kyllä esiintyjän täytyykin osata olla ykkönen, ja tuoda itseään näkyviin.

Niin täytyy! Sen vain voi tehdä miellyttävämmälläkin tapaa. Saaran tapa on huono, ainakin omasta mielestäni.

Vierailija
67/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran vuoron tapahtumat oli sarjaan käsikirjoitettu juttu. Lumikeijuineen ja ranskoineen.  Läpi näyteltyä. 

Vierailija
68/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen Chandelierin lisäksi esimerkiksi tämä Saaran Et itkeä saa Argentina versio on kyllä jumalaisen kaunis. En omista yhtään Saaran levyä, en ole fani, en nähnyt livenä, mutta näiden perusteella saoisin, että pelkästään tekniseksi väittävät eivät kuuntele vaan ovat etukäteen päättäneet, että Saara ei kosketa.

Vierailija
69/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen Chandelierin lisäksi esimerkiksi tämä Saaran Et itkeä saa Argentina versio on kyllä jumalaisen kaunis. En omista yhtään Saaran levyä, en ole fani, en nähnyt livenä, mutta näiden perusteella saoisin, että pelkästään tekniseksi väittävät eivät kuuntele vaan ovat etukäteen päättäneet, että Saara ei kosketa.

Yhtä hyvin minä voisin väittää, että ne jotka sanovat Saaran laulun koskettavan eivät edes kuuntele (voisi siis laulaa vaikka puhelinluetteloa), vaan he ovat etukäteen päättäneet, että Saara koskettaa. No, minua ei kosketa. Tämän genren musiikkia kuuntelen erittäin paljon. Aalto ei vain iske.

Vierailija
70/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dionistahan on sanottu aika samaa kuin Saarasta - sieluton, karismaton tekninen suorittaja. Lauantaina oli arvioitavana Yle Radio Suomen Levylautakunnassa biisi Celinen uusimmalta levyltä. Ranskankielinen. Arvioijista yks ei tunnistanut esittäjää, kielen takia ehkä, ja kehui vahvaa tulkitaa, että just tällaista on valtavan upea ranskalainen tulkintaperinne, upeaa, syvää jne. No, sitten kun kävi ilmi, että kyseessä Celine niin näkemättäkin kuuli kuinka äijä kiusaantui ja mietti että kuinka se Celine, että kun se on niin kylmä ja tekninen, ei ole koskettanut häntä koskaan.

Vierailija
71/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara laulaa paremmin ranskaksi ja kiinaksi. Englanniksi hän on superärsyttävä yli-ikäinen disney princess. Ääni ja tyyli sopii noihin toisiin kieliin paremmin.

Vierailija
72/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Celine Dionistahan on sanottu aika samaa kuin Saarasta - sieluton, karismaton tekninen suorittaja. Lauantaina oli arvioitavana Yle Radio Suomen Levylautakunnassa biisi Celinen uusimmalta levyltä. Ranskankielinen. Arvioijista yks ei tunnistanut esittäjää, kielen takia ehkä, ja kehui vahvaa tulkitaa, että just tällaista on valtavan upea ranskalainen tulkintaperinne, upeaa, syvää jne. No, sitten kun kävi ilmi, että kyseessä Celine niin näkemättäkin kuuli kuinka äijä kiusaantui ja mietti että kuinka se Celine, että kun se on niin kylmä ja tekninen, ei ole koskettanut häntä koskaan.

On vai? Missä tai kuka? Itse olen suuri Dion-fani, mutta en todellakaan pidä Saara Aallosta. Taidat vähän ylitulkita ihmisten käytöstä....

Vierailija
73/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vai? Missä tai kuka? Itse olen suuri Dion-fani, mutta en todellakaan pidä Saara Aallosta. Taidat vähän ylitulkita ihmisten käytöstä....

En ylitulkitse - Cleine Dion on anglosaksisten musiikintuntijoiden ja -harrastajien inhokki ja syynä juurikin se, että "ylilaulaa", mutta ei tulkitse aidosti. Lisäksi mauton keski-ikäisten naisten tyhjyydentäyttäjä. Tästä on kirjoitettu vaikka kuinka paljon. Dionia kuuluu inhota, jos haluaa esiintyä vaikuuttavana musiikintuntijana. Tämä suhtautuminen näkyy Suomessakin.

New Yorkerin artikkeli "PEOPLE WHO LIKE CÉLINE DION ARE PEOPLE, TOO"

http://www.newyorker.com/books/page-turner/people-who-like-cline-dion-a…

Vierailija
74/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Katsoin tuon tuolihaaste-pätkän. Niin paha myötähäpeä valtasi minut että ei meinannut voida katsoa loppuun asti.. Miksi hän höpöttää kamalan kiusallisia ja lapsellisia juttuja lumikeijuista ym..? Voi olla hyvä laulamaan, mutta jotenkin tunnen noloutta hänen puolestaan tuon kaiken muun vuoksi. Voi ei. 

Vierailija
75/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisi niin, että Saara ottaisi ja voittaisi, niin mitä luulette, saisiko muka tehdä prinsessapoppia? Niin, ei todellakaan. Hän tekisi, mitä käskettäisiin. Leona Lewiskin jätti Cowellin, koska ei halunnut enää olla musiikillisesti tämän ohjailtavana. Uusimman levynsä tuotatti muualla.

Suomessa Saara ei suostunut ohjailuun. Olisi pitänyt tehdä suomenkielinen levy, jotta olisi saanut levysopimuksen. Tuolla saa kyllä laulaa englanniksi, mutta ei saa tehdä haluamaansa levyä. Semmoinen prinsessa poppi ei ole kaupallista nähnytkään. Joten tyytyykö peruspoppariksi?

Vierailija
76/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ja joissain lehdissä vaahdotaan jonkun laulajan ulkomaiseen kykykilpailuun osallistumisesta? En oikein tajua. Onhan siellä kilpailussa muitakin, ihan tuikitavallisia brittejä, ja Suomessa vouhkataan kun oikein "ulkomaille" päässyt. Tuolla periaatteella kaikista Suomen rajojen ulkopuolella työtä tekevistä suomalaisista tulisi vouhata "kun on päässyt Suomen rajojen ulkopuolelle" tyyliin ja vaatia kannustusta siitä kun tekee "duunia ulkomailla". Lapsellisen kuulloista.

Tekee ihan vaan työtänsä kuten näiden ketjujen aloittajatkin (ilmeisesti laulajattaren markkinointikoneisto tms). Ko. artisti on niin ärsyttävän näköinen (ulkonäkö on myös osa karismaa) etten edes viitsi klikata You Tubesta videota ja kuunnella laulua. En tiedä, miksi nimi, Saara, ärsyttää, johtuu varmaan kahdesta aa:sta peräkkäin. Kuullostaa maatalon emännältä.

Vierailija
77/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joka kerta pitää sanoa että on suomesta???

ja jos ei sanoisi että on valittaisit täällä miksi Saara häpeää juuriaan

Vierailija
78/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 76 kirjoittaja lisää että olen itse työskennellyt "ulkomailla" 10 vuotta, samoin mieheni, tällä hetkellä asumme Suomessa mutta ehkä taas "ulkomailla" jonkun ajan kuluttua. Mieheni varsinkin tekee "järjettömästi duunia" kun työskentelee tutkijana ja osallistuu usein kansainvälisiin konferensseihin suomalaisena. "Tekee järjettömän upeaa duunia ja suomalaisten tulisi olla ylpeitä" kun on ihan ulkomaille päässyt.

Olen varmaan kateellinen, kun en vaan tajua.

Vierailija
79/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks joka kerta pitää sanoa että on suomesta???

ja jos ei sanoisi että on valittaisit täällä miksi Saara häpeää juuriaan

Ei juma... myötähäpeä tämän kommentin kirjoittajasta *punastuu*. Ihanko tosi olet täpinöissäsi kun "meidän likka" se siellä ulkomaalaisessa laulelee? 

Vierailija
80/116 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin 76 kirjoittaja lisää että olen itse työskennellyt "ulkomailla" 10 vuotta, samoin mieheni, tällä hetkellä asumme Suomessa mutta ehkä taas "ulkomailla" jonkun ajan kuluttua. Mieheni varsinkin tekee "järjettömästi duunia" kun työskentelee tutkijana ja osallistuu usein kansainvälisiin konferensseihin suomalaisena. "Tekee järjettömän upeaa duunia ja suomalaisten tulisi olla ylpeitä" kun on ihan ulkomaille päässyt.

Olen varmaan kateellinen, kun en vaan tajua.

Saattaapi olla että olet, kateellinen, kun kukaan ei tiedä miestäsi.

Musiikkiteollisuus on Ruotsissa is veintiala ja siksi tällaistakin kytätään, koska onnistuessaan avaa ovia muillekin mikä tietää sitten vientituloja. Onko miehestäsi mitään taloudellista hyötyä Suomelle siellä ulkomailla ravatessaan? Vai onko pelkkä menoerä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän