Heidi Willmanin suru.
" - Haluan kertoa, että avioliitto-onneamme varjostaa läheisen ystävän äkillinen kuolema. Haluamme lähettää syvimmät osanottomme rakkaan ystävämme perheelle ja läheisille ja voimia pohjattomaan suruun.
Toivomme, että saamme kaikki surra ja käsitellä asiaa rauhassa. Emmekä lähde asiaa tässä vaiheessa kommentoimaan, Sohlberg jatkoi."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1a93e7ae-be66-4a7f-9e02-8471dd…
Kysymys kuuluu kuka kuoli ja koska kukaan ei tiedä kuka kuoli, miksi edes mainita asiaa julkisesti instassa? Käsittämätöntä huomion hakua.
Kommentit (24)
Eilisissä otsikoissa luki että on 41.
Siis mitä?! Näyttää vähintään 47-vuotiaalta!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Näyttää vähintään 47-vuotiaalta!
Mitenköhän teiniltä kuvittelisit itse näyttäväsi rintasyövän sairastettuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Näyttää vähintään 47-vuotiaalta!Mitenköhän teiniltä kuvittelisit itse näyttäväsi rintasyövän sairastettuasi?
Mistä päättelit että pitäis näyttää teiniltä? Mistä tiedät etten ole itsekin sairastanut rintasyövän?
Some mainostaja kuoli kenestä kukaan ei ole kuullut? yhyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Näyttää vähintään 47-vuotiaalta!Mitenköhän teiniltä kuvittelisit itse näyttäväsi rintasyövän sairastettuasi?
Mistä päättelit että pitäis näyttää teiniltä? Mistä tiedät etten ole itsekin sairastanut rintasyövän?
Niin, kaikkia toki sairaus ei mitenkään jalosta ymmärtämään mikä elämässä on tärkeää. Harmi jos se sinusta teki vain entistä k&sipäisemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen tärkein kanava jakaa asioitaan on some, niin ei sellaiselta voi odottaa ymmärrystä miten jonkun ystävän asioista on typerää jakaa ventovieraille. Oma järkytys voi olla suuri, mutta sen verran pitäisi jaksaa miettiä onko asia niin merkittävää jakaa somessa ilman edesmenneen läheisten lupaa. Myötähäpeän keski-ikäisen naisen teinityttömäistä käytöstä.
Niinpä. Ja sitten tälläkin palstalla päivystää jatkuvasti joku julkkispalstahullu joka solvaa rumasti kaikissa ketjuissa niitä ketkä keskustelevat julkkisten itse somen kautta julkisuuteen tuomista asioista.
Jaahas. Että taas yksi äkillisesti lähtenyt....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikkia toki sairaus ei mitenkään jalosta ymmärtämään mikä elämässä on tärkeää. Harmi jos se sinusta teki vain entistä k&sipäisemmän.
Hah :) hänestä ainakin jalostui hh.
Somessa huomion kerjääminen on siis tärkeintä? Kertoo paljon sinustakin.
En mielestäni ole kommentoinut somesta mitään, ainoastaan sinun hävytöntä ulkonäön arvosteluasi.
Vesa Keskisen Ferrari myynnissä lähes pilkkahintaan
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/35962307-bb61-4621-bea5-6ee6522c…
Uusi raskaus perinteisesti piristää. Jotenka lykkäämään Heidi Willmanille itu kasvamaan!
Ap
Enemmän ihmettelin tuota "avioliitto-onneamme varjostaa..." kohtaa. Miksi joku avioliitto pitää mainita tällaisessa asiassa?? Miten se kuuluu asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vesa Keskisen Ferrari myynnissä lähes pilkkahintaan
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/35962307-bb61-4621-bea5-6ee6522c…
Koeajossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah :) hänestä ainakin jalostui hh.
Somessa huomion kerjääminen on siis tärkeintä? Kertoo paljon sinustakin.En mielestäni ole kommentoinut somesta mitään, ainoastaan sinun hävytöntä ulkonäön arvosteluasi.
Lue nyt vähän enemmän ajatuksella.
En väittänytkään niin.
Sä puhuit siitä kuinka sairaus saattaa jalostaa ymmärtämään mikä on tärkeää ja mä kommentoin siihen oman mielipiteeni.
Aiheena oleva henkilö on hh ja sä puolustat häntä joten sitä kommentoin myös.
Kerrotko vielä missä mä väitin että pitäis näyttää teiniltä??
Yhyy Yhyy.................ja sitä rataa
Onko tämä taas sellainen SADS?
Sudden adult death syndrome
Lapsilla vastasva on SIDS
Sudden infant...
Google jo srnsuroi haut sudden death...
Vierailija kirjoitti:
Uusi raskaus perinteisesti piristää. Jotenka lykkäämään Heidi Willmanille itu kasvamaan!
Ap
Ikeasta haetulla pöydälläkö tätä ap haettaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelin tuota "avioliitto-onneamme varjostaa..." kohtaa. Miksi joku avioliitto pitää mainita tällaisessa asiassa?? Miten se kuuluu asiaan?
Huomio pitää kääntää näillä aina itseen kun haluavat olla jalustalla saada tykkäyksiä ja sydänpylpyröitä. Mikään asia ei ole heille niin pyhää etteikö siitä voisi somettaa tietäen että päätyy lehtiin.
Just samaa mietin. Minä minä minä tai oikeastaan Me Me Me turhaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio pitää kääntää näillä aina itseen kun haluavat olla jalustalla saada tykkäyksiä ja sydänpylpyröitä. Mikään asia ei ole heille niin pyhää etteikö siitä voisi somettaa tietäen että päätyy lehtiin.
Just samaa mietin. Minä minä minä tai oikeastaan Me Me Me turhaa..
Ja sitten kun joku vähän arvostelee tai tällaisen elämässä tulee niitä vastamäkiä niin alkaakin jäätävä uhriutuminen että kaikki vaan kiusaa jnejne.
Jos ihmisen tärkein kanava jakaa asioitaan on some, niin ei sellaiselta voi odottaa ymmärrystä miten jonkun ystävän asioista on typerää jakaa ventovieraille. Oma järkytys voi olla suuri, mutta sen verran pitäisi jaksaa miettiä onko asia niin merkittävää jakaa somessa ilman edesmenneen läheisten lupaa. Myötähäpeän keski-ikäisen naisen teinityttömäistä käytöstä.