Onko Digi - ID Ilmestyskirjan Pedon merkki?
Siinä vaiheessa kun tämä digilomapakko lykätään ihmisen ihoon oikeaan käteen tai otsaan? Siru.
Kaikki tietosi ovat siellä. Ilman sitä et voi ostaa etkä myydä.
AI, eli tekoäly mahdollistaa tämän.
Datakeskusksia ilmestyy kuin sieniä sateella, myös Suomeen.
Lopulta täysi kontrolli koko ihmiskunnasta.
En sano, että se on Ilmestyskirjan Pedon merkki, koska en ole niin viisas.
Mutta tällaisia asioita on päätellyt ja pohtinut.
Uustaaperot menkää muualle .
Tätä ketjua ei saa poistaa.
Jos tämä poistetaan, se on taas uusi osoitus miten meitä kontrolloidaan ja sen - su - roi - daan.
Kommentit (27)
Onko näkemyksiä asiasta?
Jos ottaa Pedon merkin, se on lopullista.
Sen jälkeen ei enää voi pelastua ikuisuudessa.
Tämä tulee halusi tai ei , ja miksi jotkut haluaa , hallita maailmaa mutta miten saavat sen haltuunsa
Olen seurannut yhteiskunnan kehitystä vuodesta 2014.
Ensimmäisen kerran törmäsin v. 2013 videoon joka kertoi sirutuksesta.
Jollain sirulla joka lykättiin selkärankaan, saatiin halvaantunut nainen kävelemämään.
Eräälle lääkärille valkeni, mitä sillä saadaan aikaiseksi. Hän alkoi kulkea maailmalla ja hänen viestinsä kaikille oli:
ÄLÄ OTA SITÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee halusi tai ei , ja miksi jotkut haluaa , hallita maailmaa mutta miten saavat sen haltuunsa
Se on täysin vääjäämätöntä.
Jos siru on Pedon merkki, se on jo kerrottu Raamatussa.
Ja taas venäjän sergeit spämmii amerikkaan tarkoitettua propagandaa suomessa.
Ihan tiedoksi: Suomessa on ollut kansallinen väestörekisteri ja henkilötunnukset jokaisella jostain 70-luvun alkuvuosista. Sitäkin ennen kansa toki oli rekistereissä. Ja digi-id meillä oli jo 2000-luvun alussa mutta jostain syystä kukaan ei vaan käytä tuota "sähköinen asiointitunnus" hommaa missään ja joku jopa maksoi jollekin konsulttifirmalle tuossa siitä että nuo olisi keksineet sen uudelleen nimellä henkilötunnuksen uudistus :D
Eli turha pelotella. Suurempi riski on tää että jotain vaalidataa tai kelan dataa aletaan käsitellä amerikkalaisessa pilvipalvelussa.
Meillä on kesällä digi-henksukortti, ja mun työntekijänumero on ***666 😁
Viimeksi pedon merkki oli auto ja netti sekä tietokone. Miksi ap olet netissä?
Ikävä kyllä, Suomessa tämä menee nopeasti läpi.
Me emme nimittäin ehkä enää ole niitä penaalin terävimpiä kyniä kuten joskus olimme.
Suomalaiset on totutettu ja jopa pakotettu jo niin syvälle digitalisaatioon.
Tosi surullista.
Ihmiset eivät enää ymmärrä vaaroja jotka siihen sisältyy.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi pedon merkki oli auto ja netti sekä tietokone. Miksi ap olet netissä?
Miksikö olen netissä? Siksi.
Sinäkin olet jostain syystä netissä.
Minulla oli karvahattupuhelin noin ehkä vuoteen 2022 saakka. Arvaat ehkä miksi. Olen ollut siksi niin paljon netissä, että haluan seurata aikaa ja Zeitgeistia, ajan henkeä.
ap
Huvipuistohullu kirjoitti:
Huhhuh. Onnea matkaan ja ole tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi: Suomessa on ollut kansallinen väestörekisteri ja henkilötunnukset jokaisella jostain 70-luvun alkuvuosista. Sitäkin ennen kansa toki oli rekistereissä. Ja digi-id meillä oli jo 2000-luvun alussa mutta jostain syystä kukaan ei vaan käytä tuota "sähköinen asiointitunnus" hommaa missään ja joku jopa maksoi jollekin konsulttifirmalle tuossa siitä että nuo olisi keksineet sen uudelleen nimellä henkilötunnuksen uudistus :D
Eli turha pelotella. Suurempi riski on tää että jotain vaalidataa tai kelan dataa aletaan käsitellä amerikkalaisessa pilvipalvelussa.
Ihmisiä vaiennetaan. Yksi keino on se, että haukutaan venäläiseksi. Minussa ei ole tippaakaan venäläistä verta enkä ole venäjän asialla.
Kyllä sinäkin ehkä ymmärrät älykkäänä ihmisenä, että tämä kehitys ei ole terveellistä.
Esim. Kokoomuksen Elina Valtonen on tällä hetkellä hyvin huolestunut tekoälystä. Lähde: Helsingin Sanomat.
Elina on erittäin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Onko näkemyksiä asiasta?
Se on otsassa mielenlaatuna ja kädessä kätten töinä.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Huhhuh. Onnea matkaan ja ole tarkkana.
Kiitos, ja tiätysti! 😄
Vierailija kirjoitti:
Meitä on viety koko ajan siruttamista kohti vähitellen.
Sitten hauskuus alkaa loppua, kun siru pakotetaan ihon alle - siellä ovat paketissa nuo kaikki tiedot ja vähän enemmänkin. Ihan kaikki tiedot meistä.
Tiedättekö, miksi paikka on oikea käsi tai otsa?
Minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näkemyksiä asiasta?
Se on otsassa mielenlaatuna ja kädessä kätten töinä.
Väitetään, että sirulla voidaan hallita ihmisen mieltä.
Sitä minä en enää osaa edes ihmetellä. Mikään ei tule enää yllätyksenä.
Sori. EI ole jumalia, ei hyviä eikä pahoja.
On vain ihminen joka sysää omat virheensä mielikuvitusolentojen harteille.
Testi