hankala tilanne: ihastuin homomieheen
Olen ollut parisuhteessa n. 5 vuotta mieheni kanssa, ja kaveripiiriini on aina kuulunut homoja, lesboja jne. Ikinä en ole kuitenkaan keneenkään noihin kavereista tuntenut vetovoimaa. Kunnes nyt. Kun tutustuin häneen, pidin hänestä välittömästi, sillätavalla kuten ihmisistä joiden kanssa synkkaa hyvin nyt yleensäkin pidetään.
Kavereissani on myös paljon ihan miespuolisia ns. normi heteroita, joihin ei koskaan ole ollut mitään kaverillisia tunteita enempää.
Mies johon olen ihastunut on ns. aika miehekäs mies tai siis ei laittaudu hirveästi jne, eikä välttämättä kadulla kulkiessa tunnista samantien homoksi. :D Ja mikä hassuinta, en ole koskaan tuntenut samanlaista voimakasta kiintymystä ketään kohtaan (poislukien oma mieheni). Jotenkin tässä ihmisissä kaikki vaan loksahtaa kohdalleen. Paitsi ettei tietääkseni ole kiinnostunut naisista. Tyyppi on tosi ystävällinen, huomioonottava, rehti ja muutenkin täynnä sellaisia ominaisuuksia joita arvostan ja ihailen. Viimeaikoina olen huomannut, että myös hän on alkanut viihtymään seurassani enemmän. Ja kavereina meillä synkkaakin hyvin, mutta sitä epäilen vahvasti että omat tunteeni olisivat molemminpuolisia. En kuitenkaan tunne ihmistä niin hyvin, että voisin kysyä onko kaveri 100% kiinnostunut vain miehistä. Ja muutenkin hänen kanssaan "joudun" olemaan sen verran usein tekemisissä, että en halua hänelle epämukavaa oloa seurassani. Tilanteesta tulisi todella outo ja kiusallinen jos sellaista sattuisin suustani päästämään.. Miten tästä eteenpäin? Miten pääsen eroon näistä hassuista tunteista?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Monet homomiehet tulee juuri hyvin toimeen naisten kanssa niinkuin kaverimielessä.
Tätä mä en oo ikinä ymmärtänyt.. mikä siinä on? miksi homot ei tule toimeen miesten kanssa niin hyvin kuin naisten?
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet homomiehet tulee juuri hyvin toimeen naisten kanssa niinkuin kaverimielessä.
Tätä mä en oo ikinä ymmärtänyt.. mikä siinä on? miksi homot ei tule toimeen miesten kanssa niin hyvin kuin naisten?
M32
No johtuisko ääliömiesten homottelusta ja homokammosta. Ei kaikki heteromiehet tietenkään ole sellaisia mutta aika moni on.
Homoon on turvallista ihastua, koska se ei kuitenkaan johda suhteeseen. Saat elämääsi pientä säpinää mutta et pilaa suhdettasi mieheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tiedät ainakin miltä kaikista homoista ja lesboista tuntuu.
Ehkä sitten niin.. Tämän ihmisen kanssa tuntuu vaan, että siinä kiinnostuksessa on todellakin muutakin kuin pelkkää seksuaalista. Voisin jopa harkita käännyttäväni kaverin, sen verran paljon hänestä tykkään. :D
Vakavasti ottaen meidän välille ei tule koskaan kaveruutta enempää, mutta joku toinen mies saa hänestä kyllä maailman ihanimman kumppanin. <3
Ei kannata yrittää käännyttämistä. Jos on homoseksuaali, niin silloin on, eikä se heteroseksuaaliksi tai välttämättä edes biseksuaaliksi silloin käänny. Sama asia, kun yrittäisi heteroa käännyttää homoksi tai bi:ksi. Käännyttämisyrityksillä mahdollisesti vain pilaat välit siihen ihmiseen lopullisesti. Se taas ei ole hyvä juttu ollenkaan, varsinkin jos kaverisuhde on noin hyvissä kantimissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tiedät ainakin miltä kaikista homoista ja lesboista tuntuu.
Ehkä sitten niin.. Tämän ihmisen kanssa tuntuu vaan, että siinä kiinnostuksessa on todellakin muutakin kuin pelkkää seksuaalista. Voisin jopa harkita käännyttäväni kaverin, sen verran paljon hänestä tykkään. :D
Vakavasti ottaen meidän välille ei tule koskaan kaveruutta enempää, mutta joku toinen mies saa hänestä kyllä maailman ihanimman kumppanin. <3
"Joku toinen mies", esitätkö sä vaan naista nyt?
Vie se eheytykseen ja tee siitä terve hetero.