Mieheni on huutaja
Olisin halunnut kuvailla asiaa enemmän ja löytää jotain vinkkejä/apua, mutta en jaksa edes kirjoittaa mitään.
Oon niin pettynyt itseeni, kun en jälleen kerran ole onnistunut solmimaan suhdetta normaalin ihmisen kanssa.
En minä jaksa tälläista oikeasti..tiedän sen. En vaan pysty mitenkään kuvittelemaan että kestäisin pitkällä tähtäimellä järjissäni ihmisen puolisona, joka hoitaa kommunikointinsa raivoamalla ja huutamalla. On niin saatanan surullinen olo.
Eikö raivoaja ja huutaja kykene yhtään miettimään, miltä toisesta tuntuu? Ymmärrän että jokainen raivostuu joskus. Mutta toistuvasti se on ihan perseestä. Mulla menee jotenkin päivän energiat siihen, vaikken itse huuda. Menee energiaa siihen, kun yrittää niin kovasti ymmärtää, miksi toinen on sellainen huutaja.
Väsyttää.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kauhea huutaja, kun oli kauhea stressi töissä ja samalla käytin e-pillereitä :/ Onneksi mies jaksoi ja on vielä kanssani. Läheltä se kyllä piti.
Minäkin olen nähnyt miehessäni juuri sen hyvän, minkä vuoksi annan vielä aikaa. Toivon vaan että hän tajuaisi lopettaa.. tai sitten me ei vaan sovita yhteen.
Ei aito katumuskaan saa ihmistä muuttamaan tapojaan jos johtuvat tunteiden säätelyn puutteellisuudesta.
Terapia saattaa auttaa, mutta sitä pitäisi itse olla halukas terapiaan.
Ala etsimään uutta asuntoa. Parin kuukauden takuuvuokr + yhden kuun vuokra kun on niin asunto löytyy.
Huutaapi sitten oven takana ja nauhoitat ja soitat poliisit heti eka kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyväksyttävä tapa purkaa suuttumusta, arvon ylijumalat?
Mieheni on juuri tällainen
Ap
Olettepa pikkuisen kontrolloivia ihmisiä :D
Itkulla kiristäminen on tietenkin sallittua ja mökötys, uhkailu ym
Meillä sama. Huutaminen alkoi 6 kk jälkeen, sitä ennen yhdessä olo oli ollut ihanaa ja sain paljon kehuja ja huomiota ja kaikkea positiivista. Onko tuo 6 kk joku maaginen raja? Syy ei ole minun sillä huutaa myös vanhemmilleen eli on miehen tapa. Ehkä katuu ehkä ei mutta on tottunut huutamaan läheisilleen. Ihan vitun rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei aito katumuskaan saa ihmistä muuttamaan tapojaan jos johtuvat tunteiden säätelyn puutteellisuudesta.
Terapia saattaa auttaa, mutta sitä pitäisi itse olla halukas terapiaan.
Tämä on totta. Huokaus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on juuri tällainen
Ap
No en ihmettele :D vastaa kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Huutaminen alkoi 6 kk jälkeen, sitä ennen yhdessä olo oli ollut ihanaa ja sain paljon kehuja ja huomiota ja kaikkea positiivista. Onko tuo 6 kk joku maaginen raja? Syy ei ole minun sillä huutaa myös vanhemmilleen eli on miehen tapa. Ehkä katuu ehkä ei mutta on tottunut huutamaan läheisilleen. Ihan vitun rasittavaa.
Niinpä, meilläkin oli niin mahtavaa se suhteen alkuaika. Rasittavaa ja kuluttavaa se on. Ap
Tee,ap, palvelus miehellesi ja jätä hänet. seuraavalla kerralla etsi mies joka suuttuu sinulle sopivalla tavalla.
Rasittavaa näissä huutajissa on se että huutamisen syyt on aika mitättömiä. Wcrulla väärinpäin. Ei löydä itse hukkaamaansa tavaraa. En tehnyt juuri niin kuin halusi. Jne. Normaalisti ihminen pyytäisi nätisti. Mutta ei, huutaja kommunikoi karjumalla raivoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa näissä huutajissa on se että huutamisen syyt on aika mitättömiä. Wcrulla väärinpäin. Ei löydä itse hukkaamaansa tavaraa. En tehnyt juuri niin kuin halusi. Jne. Normaalisti ihminen pyytäisi nätisti. Mutta ei, huutaja kommunikoi karjumalla raivoissaan.
Juuri näin meillä. Tänään syy oli kun luin aamiaispöydässä lehdestä uutisotsikon ääneen, ei ollut miehelle mieleinen aihe, en mitenkään voinut tietää etukäteen sitä. Arkipäiväinen tilanne.
Tiedostaako mies ongelmaa? Yritä vaikka kirjoittaa, jos keskusteleminen on vaikea. Kannattaa itsekin kirjoittaa aina edellisenä päivänä ja seuraavana lukea ja kirjoittaa tarvittaessa puhtaaksi. Joskus voi auttaa, että kirjoittaa itselle, lukee ja muussa tilanteessa osaa itse tuoda asian paremmin esille.
Joka tapauksessa huutaminen kuvaa ahdistusta ja sitä, ettei ole löytänyt parempia keinoja sen purkamiseen. Mies tulisi itse saada tietoiseksi siitä, jotta ymmärtää ahdistuneen tunnetilansa ja osaa etsiä muita keinoja asioiden käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin meillä. Tänään syy oli kun luin aamiaispöydässä lehdestä uutisotsikon ääneen, ei ollut miehelle mieleinen aihe, en mitenkään voinut tietää etukäteen sitä. Arkipäiväinen tilanne.
Tämä siis ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mieshän se tässä uhkailee erolla. Käsittääkseni ap ei sanonut itkevänsä ja kielsi mököttävänsä. Oletko lukutaidoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo huuto on seurausta ahdistuksesta ja tuollaisessa yhteydessä viittaa jonkintasoiseen masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mieshän se tässä uhkailee erolla. Käsittääkseni ap ei sanonut itkevänsä ja kielsi mököttävänsä. Oletko lukutaidoton?
Kiitos :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo huuto on seurausta ahdistuksesta ja tuollaisessa yhteydessä viittaa jonkintasoiseen masennukseen.
Jaa, minusta kuulostaa tavalliselta kusipäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa NIIN tutulta :) . Meillä tänään se, että vastannut puhelimessa yllättävään kysymykseensä 2 sekunnissa vaan kesti 10 sek miettiä vastausta.