Vauvan kaupan lattiakärryssä
Huh Huh. Näitä kärryjä vedetään kaupan lattioilla. Ne pinotaan päällekkäin jolloin toisen kärryn pyörät on edellisen sisällä. Joku laittaa vauvansa omissa vaatteissaan sinne. Minä en laita enää ruokaakaan kun tajusin että ihmiset kävelee p...lla kengillä kaupassa ja lattialla pyörivät pyörät menee toisen kärryn sisään.
Kommentit (49)
Tyhmyys ja laiskuus yhdistyvät välillä mitä erikoisimmilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti,mites on taas juttu luettu? Vasta neljästoista kommentoija tiesi kaupan olleen Jysk, joka on huonekalu/sisustus liike...
Oikeesti, kaikki eivät ole lukeneet juttua vaan vastasivat vain ap:n viestiin...
Vauva omistaa kaupan, ja sen lattiakärryssä???
Kori näyttää ainakin ahtaalta ja tukalalta paikalta. Toivottavasti kuva oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä järki paljon päätä paina. Ja sitten ollaan vielä ylpeitä omasta avuttomuudesta ja soitetaan oikein lehteen.
Sulla tuo avuttomuus taas painottuu lukutaitoon...
Uusavuttomuus tässä on sitä, että ihmetellään että miten me nyt oikein selvitään kun ei ole vauvakärryjä kaupassa. Ja että ei ole osattu varautua itse mitenkään sellaiseen tilanteeseen. Odotetaan että kaikki palvellaan vauvaperheelle nenän eteen. Kuten nyt ne kärrytkin.
Myös sitä ihmettelen miten 5 kk vauva ei enää ole turvakaukalossa. Millaisia jättivauvoja ihmisillä nykyään on jos ne eivät enää tuossakaan iässä muka mahdu kaukaloon.
Miten joistain ihmisistä tulee jotain palveltavia kuninkaita, kun he saavat lapsen? En ymmärrä miksi ihan jokaisessa paikassa pitäisi ottaa täydellisesti huomioon lapsi-/vauvaperheet. Minulla on kolmevuotias lapsi enkä ole koskaan ajatellut, että jokaisessa paikassa pitäisi ottaa meidät ja meidän tarpeet huomioon. (Eikä kyllä olisi käynyt mielessä pistää lasta tuollaiseen vedettävän ostoskoriin). Kodin ulkopuolella liikuttaessa on varustauduttu asianmukaisesti. Omien rattaiden mukana pitäminen ei ole kovin energiaavievää. Tai sen lapsen kantaminen itse. Aika tankkeri saa viisikuisena olla, jos ei mahdu kaukaloon eikä vanhemmat jaksa kantaa yhden kauppareissun ajan.
Kantoreppu mukaan autoon. Ei vie paljon tilaa, vapauttaa kädet ja helpottaa kantamista.
Missä näet uusavuttomuutta? Kekseliäs ratkaisuhan tuo nimittäin tältä perheeltä oli.