Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kaupan lattiakärryssä

Vierailija
25.09.2016 |

Huh Huh. Näitä kärryjä vedetään kaupan lattioilla. Ne pinotaan päällekkäin jolloin toisen kärryn pyörät on edellisen sisällä. Joku laittaa vauvansa omissa vaatteissaan sinne. Minä en laita enää ruokaakaan kun tajusin että ihmiset kävelee p...lla kengillä kaupassa ja lattialla pyörivät pyörät menee toisen kärryn sisään.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sulla kesti tajuta toi, että ihmiset käyttää kenkiä kaupassa.

Vierailija
2/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin eka sitä että ne kaatuu todella helposti. Pieni kivi pyörän alle, niin ne on kyljellään. Aina ei edes kiveä tarvita vaan tiukassa mutkassa ne kaatuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh Huh. Näitä kärryjä vedetään kaupan lattioilla. Ne pinotaan päällekkäin jolloin toisen kärryn pyörät on edellisen sisällä. Joku laittaa vauvansa omissa vaatteissaan sinne. Minä en laita enää ruokaakaan kun tajusin että ihmiset kävelee p...lla kengillä kaupassa ja lattialla pyörivät pyörät menee toisen kärryn sisään.

Eikös siinä ruuassa ole pakkaus ympärillä?

Vierailija
4/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin eka sitä että ne kaatuu todella helposti. Pieni kivi pyörän alle, niin ne on kyljellään. Aina ei edes kiveä tarvita vaan tiukassa mutkassa ne kaatuu.

Ruokakauppa tuo paikka täynnä tiukkoja mutkia.

Vierailija
5/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lattiakärry? :o

Vierailija
6/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä pöpöjä vauva voi siitä saada jos ostuu vaatteet päällä siellä korissa? Mitä pöpöjä sinä voit saada, jos laitat tuotteesi sinne koriin? Lähes kaikki ruokatavarat on pakattu joten kuten, hedelmissä ja vihanneksissa käytetään pusseja ym. Kyllä mahtaa olla vaikeaa elämää, kun pelkää koko ajan kaikkea..

Vierailija
7/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon ikäinen muka enää ole turvakaukalossa? Ihme uusavutonta toimintaa kun ei ole kaupassa vauvankärryjä niin ollaan aivan avuttomina. Miten olisi jokin kantoreppu?

Vierailija
8/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa, joka ei tajuta hölkäsen pöläystä, mistä ap selittää? 

Vierailija
9/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vauva ei aikuisena ole allerginen eikä sairas.

Pidä sä vaan omasi viiden rätin alla vaunuissa.

Vierailija
10/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa, joka ei tajuta hölkäsen pöläystä, mistä ap selittää? 

Oot, koska me muut luetaan edes ne iltapäivälehtien uutiset.

Vierailija
11/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se ollu rankkaa pitää vaikka lapsi sylissä...

Vierailija
12/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten itse uutiseen, niin eikö kellään muulla mietitytä vauvan ergonomia ja niskan tuki tuossa?  Ja kuinka yleistä on muuten, että jo 5kk vauva turvaistuimessa?

Vierailija
13/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Vierailija
14/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jyskissä ruokaa myydä? Mut toisaalta eix 5 kuukauden ikäistä vauvaa jaksa kantaa sylissä, isäkään.

Vierailija
15/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se kuva on otettu vitsillä.

Vierailija
16/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Ihan kauheaa. Vanhemnat keksivät hätäratkaisun sekä vauva uutisen perusteella viihtyi kärryissä ostoksien ajan. Kyllä nyt on kauheaa, vauva sai varmast hirveästi pöpöjä ja bakteereja, kauheaa jos vaikka vastustuskyky kasvoi kun ei elä ihan 100 % hygienisessä maailmassa.

Vierailija
17/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti,mites on taas juttu luettu? Vasta neljästoista kommentoija tiesi kaupan olleen Jysk, joka on huonekalu/sisustus liike...

Vierailija
18/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se ollu rankkaa pitää vaikka lapsi sylissä...

Meillä on 5 kk lapsi, joka painaa yli 8 kiloa. En todellakaan jaksaisi kannella ostoksilla sylissä ympäriinsä. Eikä siinä jäisi edes yhtä kättä vapaaksi että voisi katsella ostoksia kun tuon ikäistä pitää oikeastaan kannella kaksin käsin.

Vierailija
19/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon ikäinen muka enää ole turvakaukalossa? Ihme uusavutonta toimintaa kun ei ole kaupassa vauvankärryjä niin ollaan aivan avuttomina. Miten olisi jokin kantoreppu?

jos se on vaikka tämmösessä istuimessa

https://www.lastentarvike.fi/verkkokauppa/Turvaistuimet/Turvaistuimet/M…

Vierailija
20/49 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta ap:n viestin luettuani, että tosiaan: ne pyörälliset ostoskorit ovat todellakin likaisia. En ollut edes ajatellut asiaa aiemmin.

Maitotölkki likaisessa ostoskorissa ja siitä pöydälle. Samalla pöydällä vaikka voileipä. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä