Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapuri ei ole poistunut asunnosta kahteen viikkoon

Vierailija
25.09.2016 |

Miten joku voi elää niin?? Hulluksi tulisin.
Mies vie lapset kouluun autolla joka on tien toisella puolella ja hekee myös.
Nainen pysyy visusti sisällä.
Outoa porukkaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt ongelmia veikkaan minäkin.

Vierailija
22/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme luhtitaloissa.

ap

Siitä huolimatta kamerasi on laiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa pihaa saa kuvata ilman että tarvitsee edes laittaa "alueella tallentava kameravalvonta" kylttiä.

Vierailija
24/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen kuvailemasi ihminen. Olen masentunut sekä myös en pidä hirveästi ihmisten ympärillä olemisesta, koska se väsyttää minut todella nopeasti. Siksi olen hiljaa kotona tekemässä omia juttujani. 

Miksi tämä on ongelma muille ihmisille, varsinkin kun olen naapuri joka on aina hiljaa (kerran kissa tiputti vaasin keskellä yötä lattialle). En ymmärrä.

Tilaatko ruuat kotiovelle?

Mikä on ongelma vaikka tilaisikin? Ei kuulu sinulle millään tavalla. Elä ja anna elää.

Vierailija
25/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa pihaa saa kuvata ilman että tarvitsee edes laittaa "alueella tallentava kameravalvonta" kylttiä.

Ap kuvaakin kerrostalon (kerrostalo se luhtitalokin on) pihaa, joka ei ole sallittua.

Vierailija
26/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä muuten saa. Sekä jos ap kuvaa luhtitalossa naapurin menemisiä, niin menee ihan selkeästi laittomuuden puolelle. http://www.tietosuoja.fi/fi/index/useinkysyttya/kameravalvonta.html

Vierailija
27/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä riistakamera  siitä tiedän.

Pihalla hiippailee outoa porukkaa ja ihmisiltä katoaa tavaroita, siksi laitoimme sen.

ap

Jos sinulla on riistakamera joka kuvaa kerrostalon pihaa, niin se on laitonta.

Ja kyttäätkö tosissasi kameran nauhat kokonaisuudessaan läpi, tuskin.

Mä tein tämmöisestä kuvaajasta poliisille ilmoituksen ja niin lähti kamera ja asukkaat muutaman viikon päästä.

Vierailija
28/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän uusi provo.

Vierailija
29/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  kukaan tiedä että meillä se kamera on.

Sen paikkaa voi siirtää ym.

Vierailija
30/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen kuvailemasi ihminen. Olen masentunut sekä myös en pidä hirveästi ihmisten ympärillä olemisesta, koska se väsyttää minut todella nopeasti. Siksi olen hiljaa kotona tekemässä omia juttujani. 

Miksi tämä on ongelma muille ihmisille, varsinkin kun olen naapuri joka on aina hiljaa (kerran kissa tiputti vaasin keskellä yötä lattialle). En ymmärrä.

Mikä on ongelma vaikka tilaisikin? Ei kuulu sinulle millään tavalla. Elä ja anna elää.

Sanoinko että se on joku ongelma mulle :DDDDDDDDDDDDDDD no ei tuollaisen negatiivisen hörhön kanssa kukaan jaksaisikaan kommunikoida, ymmärrän hyvin eristäytymisesi.

Vierailija
31/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se raja menee mikä on välittämistä, mikä toisten asioihin puuttumista.

Sillä naapurillahan on perhe, kaitpa ne huolehtii. Ja voihan sitä miestä moikata ja muutaman sanan vaihtaa ja kuulumisia kysyä. Ehkä lapset käy samaa koulua, siitä voi alkaa jutella.

Vierailija
32/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  kukaan tiedä että meillä se kamera on.

Sen paikkaa voi siirtää ym.

Eli se tekee kamerasta laillisen kun kukaan ei tiedä siitä?

Hanki nyt sinäkin elämä ja lopeta se naapurin kyttääminen. Ja oletko siis käynyt nauhat kokonaisuudessaan läpi kun tiedät ettei naapuri ole kertaakaan poistunut kämpästään?

Vierailija
33/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se raja menee mikä on välittämistä, mikä toisten asioihin puuttumista.

No tämän ketjun ap, jos olisi totta, olisi ainakin helvetin kaukana välittämisestä. Kerrostalokyttääjä, tai luhtitalokyttääjä ap on, ei muuta. 

Vierailija
34/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi vauva 2 vk sitten eli aikaa on kyttäillä :) valvomisen ohessa

Vierailija
35/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap pahin "rikollinen" maan päällä.

Hei, jokainen kai tehnyt tai tekee jtn "laitonta".

Ei tuo nyt kovin paha ole.

Vierailija
36/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ehtinyt kahden viikon aikana katsomaan läpi kahden viikon nauhat, mielenkiintoista.

Vierailija
37/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ehtinyt kahden viikon aikana katsomaan läpi kahden viikon nauhat, mielenkiintoista.

En ole ap, mutta yleensä riistakamerat ohjelmoidaan toimimaan liiketunnistimella ja esim. ottamaan kuvan tai kaksi aina, kun liiketunnistin liikkeen havaitsee. Hän ei siis joudu katsomaan yhtään "nauhaa", vaan kamera ottaa X määrän valokuvia, jotka voi sitten selata läpi nopeastikin.

Vierailija
38/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyvapaa juttu, mikähän toi ap oikeesti on?

Vierailija
39/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että se on joku ongelma mulle :DDDDDDDDDDDDDDD no ei tuollaisen negatiivisen hörhön kanssa kukaan jaksaisikaan kommunikoida, ymmärrän hyvin eristäytymisesi.

Näyttää olevan isokin ongelma kun pitää noin tyhmiä kysellä. Opettele sinäkin vaan elämään sitä omaa säälittävää elämääsi. Tuollaisten k*pää kiusaajien takia ihmisiä elääkin siellä neljän seinän sisällä!

Noin! Nyt ei tarvitse sitten varmaan kommenttia poistaa kun se on sensuroitu valmiiksi!

Vierailija
40/48 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan isokin ongelma kun noin typeriä pitää kysellä. Keskity sinä tästä lähtien ihan siihen omaan säälittävään elämääsi. Tuollaisten kusipää kiusaajien takia kuin sinä ihmisiä elääkin siellä neljän seinän sisällä!

Parempi elämä mulla on ku sulla, enkä mä istu neljän seinän sisällä viikkokaupalla. Omaan sosiaalisen, onnellisen elämän, toisin kuin sinä. Luuseri, yhteiskunnan rasite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme