Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bridget Jonesin baby, mitä tykkäsitte?

Vierailija
25.09.2016 |

Minä tykkäsin paljon <3

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin :)

Vierailija
2/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin. Sitä taattua Bridget Jones -laatua, oli pysynyt tyylilleen uskollisena myös tämäkin osa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös kovasti.Ei ehkä ekan leffan veroinen, mutta toisiks paras niistä kolmesta.

Vierailija
4/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi hauska ja toimiva. Uusia juttuja, ei samoja vitsejä. Varmasti katson vielä kun tulee vuokralle.

Vierailija
5/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti! Oli rankka työviikko takana ja kaipasin juuri sen kaltaista viihdykettä, missä ei tarvitse ajatella mitään....

Vierailija
6/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti! Bridgetin hahmosta tulee aina itselle jotenkin hyvä fiilis :) Ja tietty molemmat miehet nyt vaan olivat niiiiiiin ihania :D

Vierailija
7/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska. Miehet oli liian vanhoja ja rumia.

Vierailija
8/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa juoni

Vierailija
9/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan rakastunut siihen biisiin Still falling for you.

Vierailija
10/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 60 vuotias ja ukot 70+. Tosi uskottavaa.

Vierailija
11/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut eiks toi Zellwegerkin oo joku 50v.?

Vierailija
12/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leffa, hauska, sai nauraa vedet silmissä. Ihana bridget, samaistun

Vierailija
13/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pohjaa lainkaan kolmanteen bridget kirjaan, jossa bridget jää leskeksi.

Vierailija
14/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin! Oli hauska ja viihdyttävä. Ainoa, mistä en pitänyt, oli loppu. Mielestäni Bridgetille olisi sopinut jotkin persoonallisemmat häät.

Vierailija
15/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska siihen asti kun paljastui, että Bridget odottaa vauvaa. Siitä asti leffa huononi loppua kohti.

Meinaan että miten uskottavaa on että joku hyvännäköinen miljardööri on niiiiin kiinnostunut jostain yhden yön panostaan? Eli meni mun mielestä vähän liikaa satuiluksi siinä kohtaa.

Myös se oli vähän pettymys, että Bridget ja Darcy meni naimisiin. Jostain syystä se naimisiinmeno on muka jokanaisen unelma, mikäli tämän tyyppisiin leffoihin on uskominen. Mutta tästä leffasta olisin odottanut muuta! Jotain vähemmän konservatiivista ja emansipoituneempaa loppua.

Se oli kivaa, miten Bridgetin hahmo oli saanut iän myötä itsevarmuutta, mutta oli kuitenkin edelleen hauska ja rento, eikä ollenkaan tärkeilevä.

Vierailija
16/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut eiks toi Zellwegerkin oo joku 50v.?

Melkein, s. 1969.

Vierailija
17/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renee 47v, Colin 56v ja Patrick 50v.

Kommentoija taitaa olla kovin nuori itse?

Vierailija
18/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska siihen asti kun paljastui, että Bridget odottaa vauvaa. Siitä asti leffa huononi loppua kohti.

Meinaan että miten uskottavaa on että joku hyvännäköinen miljardööri on niiiiin kiinnostunut jostain yhden yön panostaan? Eli meni mun mielestä vähän liikaa satuiluksi siinä kohtaa.

Myös se oli vähän pettymys, että Bridget ja Darcy meni naimisiin. Jostain syystä se naimisiinmeno on muka jokanaisen unelma, mikäli tämän tyyppisiin leffoihin on uskominen. Mutta tästä leffasta olisin odottanut muuta! Jotain vähemmän konservatiivista ja emansipoituneempaa loppua.

Se oli kivaa, miten Bridgetin hahmo oli saanut iän myötä itsevarmuutta, mutta oli kuitenkin edelleen hauska ja rento, eikä ollenkaan tärkeilevä.

No ootpa perseestä kun spoilasit. Onneks olen ite nähny mut muitten puolesta jurppii. Toivottavasti lintu paskoo päälles.

Vierailija
19/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä pettynyt loppuun. (joku muu jo spoilasi, joten uskallan avautua)

Olisin halunnut, että Bridget valitsee toisen sulhoehdokkaista eikä Darcyä. Jos Bridhet oli jo aiemmin säätänyt 10 vuotta Darcyn kanssa ja tämä oli SILTI päätynyt välissä naimisiin toisen naisen kanssa, niin ei tyyppi vaan ole oikeasti Bridgetille. Muutenkin näiden kahden ajattelutapa, olemus eikä maailmatkaan sopineet yhtään yhteen. Se toinen mies sen sijaan olisi ollut aivan täydellinen Bridgetille

Vierailija
20/28 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kyllä pettynyt loppuun. (joku muu jo spoilasi, joten uskallan avautua)

Olisin halunnut, että Bridget valitsee toisen sulhoehdokkaista eikä Darcyä. Jos Bridhet oli jo aiemmin säätänyt 10 vuotta Darcyn kanssa ja tämä oli SILTI päätynyt välissä naimisiin toisen naisen kanssa, niin ei tyyppi vaan ole oikeasti Bridgetille. Muutenkin näiden kahden ajattelutapa, olemus eikä maailmatkaan sopineet yhtään yhteen. Se toinen mies sen sijaan olisi ollut aivan täydellinen Bridgetille

Minä ymmärsin, ettei ne olleet olleet kimpassa kymmentä vuotta, vaan siitä erosta oli kymmenen vuotta, eli olisivat olleet yhdessä muutaman vuoden. Ja sen jälkeen sen kymmenen vuoden aikana Darcy oli  mennyt naimisiin.