Yläkerran naapuri ei ole poistunut asunnosta kahteen viikkoon
Miten joku voi elää niin?? Hulluksi tulisin.
Mies vie lapset kouluun autolla joka on tien toisella puolella ja hekee myös.
Nainen pysyy visusti sisällä.
Outoa porukkaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen kuvailemasi ihminen. Olen masentunut sekä myös en pidä hirveästi ihmisten ympärillä olemisesta, koska se väsyttää minut todella nopeasti. Siksi olen hiljaa kotona tekemässä omia juttujani.
Miksi tämä on ongelma muille ihmisille, varsinkin kun olen naapuri joka on aina hiljaa (kerran kissa tiputti vaasin keskellä yötä lattialle). En ymmärrä.
Tilaatko ruuat kotiovelle?
Mikä on ongelma vaikka tilaisikin? Ei kuulu sinulle millään tavalla. Elä ja anna elää.
Sanoinko että se on joku ongelma mulle :DDDDDDDDDDDDDDD no ei tuollaisen negatiivisen hörhön kanssa kukaan jaksaisikaan kommunikoida, ymmärrän hyvin eristäytymisesi.
Tuntuu olevan isokin ongelma kun noin typeriä pitää kysellä. Keskity sinä tästä lähtien ihan siihen omaan säälittävään elämääsi. Tuollaisten kusipää kiusaajien takia kuin sinä ihmisiä elääkin siellä neljän seinän sisällä!
Parempi elämä mulla on ku sulla, enkä mä istu neljän seinän sisällä viikkokaupalla. Omaan sosiaalisen, onnellisen elämän, toisin kuin sinä. Luuseri, yhteiskunnan rasite.
Säälittävä sinä olet kun kiusaat ja kyttäät sairaita ihmisiä. Siinä ei ole mitään hienoa eikä kadehdittavaa. Sinunlaisesi ihmiset ovat tämän yhteiskunnan pohjasakkaa. Kasvaisitte aikuisiksi ja hankkisitte sydämensivistystä.
En mäkään nyt saikulla ollessani poistu kotoa kun ehkä kerran viikossa kauppaan. Roskat vien siinä samalla. Missä muualla mä kävisin kun ei ole kavereitakaan?
Miten te oikeesti jaksatte kytätä ja miettii jotain naapureita? Ei mulla vaan oo minkäänlaista kiinnostusta niin kauan kuin eivät ole häiriöksi.
41 en ole ap
Kerroin vain havainnon, kauhea meteli.
Taitaa useampikin kökkiö neljän seinän sisällä kun niin kauhee älämölö nousi.
ap
Missä sitä pitäisi muka käydä kun kaikki paikat on a) maksullisia, ja b) täynnä idiootteja?
Itsekin poistun kotoa lähinnä vain lenkille ja kuntosalille. Ei kiinnosta örinäkallejen jutut sun muu ällörahvas.
Vierailija kirjoitti:
Missä sitä pitäisi muka käydä kun kaikki paikat on a) maksullisia, ja b) täynnä idiootteja?
Itsekin poistun kotoa lähinnä vain lenkille ja kuntosalille. Ei kiinnosta örinäkallejen jutut sun muu ällörahvas.
No normaali ihminen käy töissä, harrastuksissa, lenkillä, sukulaisissa ym.
Eikö ole sama mennä vankilaan istumaan jonkun puolesta?
Moni vaikeavammainen ei voi mennä mihinkään, terve ihminen voi.
Mitä haaskausta.
Voi ap! Onko pakko olla sairas jos on 2 viikkoa kotona? Siis mulla on nyt ruuhkavuodet päälläni ja aika ei riitä mihinkään. Jos voisin, olisin heti 2 kuukautta putkeen neljän seinän sisällä! Toinen romaanikäsikirjoitus on alkutekijöissään ja ispiraatio päällä. Sais ukko käydä kaupassa. Hoitaisin lapset ja ruuan mut muuten istuisin kirjoittamassa. Viimeksi lähti 15 kiloa kun eka käsis syntyi. . Ei sitä voi käsittää mitä se on...
Jos osa kehosta on halvaantunut, tai hiukset lähtenyt hoitojen takia päästä, niin ei todellakaan jaksa lähtee ulos poseeraan naapurin riistakameralle. Ja jos jaksais, niin täällä pähkäiltäis, että naapurin kotirouva ajeli päänsä kaljuksi se taitaa olla rekkalesbo tai kotirouva hortoilee kännissä pihalla. Häpee ap, jos osaat.