Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset myönnä että raha vetää puoleensa?

Vierailija
25.09.2016 |

Itse ainakin haluaisin olla rikas ja jos voisin rikastua panemalla jotain naista, niin saattaisin sen tehdä. Miksi naiset yrittää esittää jotain pyhimystä että ovat muka sellaisen yläpuolella?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aina myöntänyt mutta mitäpä siitä? Asiahan ei ole niin yksinkertainen oikeassa elämässä että voisi vaan panna jotain miestä ja automaattisesti hyötyä rahoista.

Vierailija
2/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusi naisvihaajateini löysi palstan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa rehellisesti, ettei vedä puoleensa, eikä kiinnosta. Itselläni on ok toimeentulo, ei miesten rahat kiinnosta.

T. Nainen 40v

Vierailija
4/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet jolla on rahaa ovat fiksuja, koulutettuja ja mielenkiintoisia. Mitä mielenkiintoa herättää työtön ja rahaton turhake, yleensä ovat vielä epäsiistejä ja lihavia. Eli kyse ei todellakaan ole pelkästään rahasta.

Vierailija
5/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan toistaiseksi ole tätä asiaa näin kokenut. Minua kiehtoo miehessä lähinnä komea ulkomuoto ja hyvät käytöstavat.

Vierailija
6/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vetää puoleensa. Eri asia sitten, jos muut ominaisuudet vetävät puoleensa enemmän. Mutta jos on kaksi täysin identtistä miestä, joiden ainoa ero on varallisuus, niin tottakai se varakkaampi on vahvoilla.

Vierailija
7/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen aina myöntänyt mutta mitäpä siitä? Asiahan ei ole niin yksinkertainen oikeassa elämässä että voisi vaan panna jotain miestä ja automaattisesti hyötyä rahoista.

On se niin yksinkertaista. 200€/h.

Vierailija
8/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lopettaa tästä itkemise. Se käy hermoille. Kokeilisit seurustelua, niin huomaisit, ettei siinä ole kysymys rahasta.

Voin paljastaa, että osa naisista on kiinnostunut miehen rahoista ja osa ei, mutta ylivoimainen enemmistö on rakastuneena valmis tinkimään odotuksista ja tekemään yhteiseksi hyväksi vähintään oman osansa.

Vierailija
9/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mielestäni aika paljon paneskellut, mutta en ole kyllä rikastunut. Mitähän minä teen väärin?

Vierailija
10/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun naisiakin on erilaisia, ehkä saa vaan seurustelet sellaisten wt-golddiggerien kanssa.

Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään palvoa rahaa, saati palvoa rikkaita miehiä.

Ja tilaisuutta on nuoruudessa kumminkin ollut, mm. eräs satumaisen varakas kuninkaallinen oli tyrkyllä, mutta eipä se meikäläistä hippityttöä kiinnostanut, siitä kun näki päältä että omahyväinen ja itserakas tyyppi.

Olin jo nuorena sen verran viisas, että tajusin, että ns. ilmaisia lounaita ei ole olemassa parisuhteissakaan.

Vierailija
11/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluaisin olla rikas ja jos voisin rikastua panemalla jotain naista, niin saattaisin sen tehdä. Miksi naiset yrittää esittää jotain pyhimystä että ovat muka sellaisen yläpuolella?

Mä en haluais rikastua panemalla ketään. Ei se ole pyhimyksen esittämistä vaan ihan aidosti mun mielipide asiasta.

Kato kaikki eivät ajattele kuin sinä. Tuliko  yllätyksenä?

Vierailija
12/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myöntäisin sellaista mikä ei pidä paikkaansa? Tottakai olisin mielelläni varakkaampi, mutta en oikeasti ole kiinnostunut hankkimaan rahaa ns reittä pitkin tai olemalla jonkinlainen maksullinen rakastajatar. Älytön ajatuskin.

Vierailija
13/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat naiset on rahan perään.

Vierailija
14/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi yllättynyt siitä,  miten typerät asiat oikeasti vaikuttaa kiinnostukseen. Huomaan olevani innostunut jostain ihmisestä yhtäkkiä, kun olen nähnyt hänen hienon asuntonsa tai autonsa. Heti jos muuten kiinnostava ihminen kertoo olevansa työtön tai "huonolla alalla", huomaan että en olekaan niin kiinnostunut. Samoin tyypin pituus on vaikuttanut intooni. En tajua. En tiennyt olevani näin pinnallinen.

Mutta nää on ihan oikeita tunteita! Ei sille mitään voi. Vaikken ole jostain ollut aluksi kiinnostunut, niin se ihastumisen tunne on ihan aitoa, vaikka se vaikuttaisi syntyneen ihan typeristä syistä!

Vierailija
15/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin raha kiehtoo, ja myönnän sen mielelläni. Varakkailla miehillä on usein rahan lisäksi myös muuta hyviä ominaisuuksia: älyä, käytöstapoja, terveet elämäntavat.

Mutta jos rahan lisäksi ei miehessä ole mitään muuta kiinnostavaa, lähden kyllä äkkiä kävelemään. Pelkän rahan takia en suhteeseen jää.

N26

Vierailija
16/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän. Siksi olenkin tehnyt paljon töitä sen eteen, että kuulun Suomen suurituloisimman 5%:n joukkkoon. 

Vierailija
17/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, raha houkuttelee osaa sekä naisista että miehistä, ja senpä takia jotkut tekevät kaikkensa ansaitakseen tai muilla keinoin saadakseen sitä mahdollisimman paljon, on paljon varsinkin miehiä, joille mikään rahamäärä ei riitä, vaikka pankkitilillä on niin paljon rakaa ettei sitä eläissään ehdi käyttää, sitä pitää vaan saada lisää.

Sitten on niitä, miehiä ja naisia, joille raha ei merkitse yhtään mitään, elävän mahdollisimman vähällä rahalla, eivät osta mitään uutena, kasvattavat ruokansa ym. 

Sitten on normaaleja ihmisiä joille rahan tienaaminen on välttämätön paha, pakko käydä töissä että saa perheelle kohtuullisen elintason ja vähän jotain pientä luksusta, esim. kesälomareissun kerran kesässä. 

Normaaleille ihmisille kumppanin luonne on se tärkein, ei vittumaiseen ihmiseen voi rakastua vaikka sillä olisi miljoonia rahaa, tai olisi omavarainen vegaanihippi-puunhalaaja. Ihmisten välillä ratkaisee se onko kemiaa vai ei, kukaan ei jaksa epämiellyttävän ihmisen kanssa olla pitkään edes miljoonasta.

On ihmisiä jotka haluavat mennä rakennuksen kanssa naimisiin, hulluja on joka lähtöön. Mutta normaali ihminen ei valitse puolisoa ulkonäön, omaisuuden tai tittelin/statuksen mukaan, miettimättä sitä että jaksaako sitä ihmistä kattella kotona päivästä toiseen, ja vuodesta toiseen, silloinkin kun molemmilla koko perheellä on oksennustauti. Mua ei ainakaan sairastaessa lohduta raha eikä puolison ulkonäkö, mutta oma rakas mies lohduttaa kun tiedän että hän todella rakastaa minua ja hän näyttää sen hoitamalla minua ja meidän lapsia.

Nuo ap:n jutut on taas sellaisia jotka koskee jotain kännisekoilua ja irtosuhteita. Niitä harrastaa vain pieni osa ihmisistä, onneksi.

Vierailija
18/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti julkkismiljonääreillä on parikymppinen pimu kainalossa. Varmaan tosirakkautta kun ikäeroa on kymmeniä vuosia?

Vierailija
19/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vetää, mutta olen tähän asti tienannut rahani ihan itse ja niin ajattelin jatkossakin tehdä. Mut on pennusta asti opetettu siihen, ettei milloinkaan saa heittäytyä taloudellisesti kenenkään toisen varaan.

Vierailija
20/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivia ajatella,että naitu raha olis jotenkin sun omaa.

Mä oon perso rahalle, mutta enemmän märehdin sitä miten saisin sitä itselleni omaksi. Jostakin aviomiehen loistokämpästä ja luksusjahdista joutuu ulos eron sattuessa. Typerää totuttaa itsensä jotenkin "osaomistajaksi" parisuhteen varjolla. Siitä on helvetin vaikea sitten downgreidata elämäänsä kun on tottunut vuittoniin ja laatuskumppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän