Miksei naiset myönnä että raha vetää puoleensa?
Itse ainakin haluaisin olla rikas ja jos voisin rikastua panemalla jotain naista, niin saattaisin sen tehdä. Miksi naiset yrittää esittää jotain pyhimystä että ovat muka sellaisen yläpuolella?
Kommentit (30)
Jaa, kyllä mä ainakin myönnän, että on kivaa jos miehellä on rahaa. Muut ominaisuudet on tärkeämpiä, mutta jos on kaksi hyvää, mukavaa, seksikästä miestä niin totta hemmetissä se rikkaampi olisi valintani! On nimittäin tylsää olla aina suhteessa se reilusti enemmän tienaava ja koittaa sitten silitellä niitä miehisen egon kolhuja, joita heille aiheutuu siitä, että tienaavat naista vähemmän...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet jolla on rahaa ovat fiksuja, koulutettuja ja mielenkiintoisia. Mitä mielenkiintoa herättää työtön ja rahaton turhake, yleensä ovat vielä epäsiistejä ja lihavia. Eli kyse ei todellakaan ole pelkästään rahasta.
Onko Hjallis Harkimo mielestäsi fiksu ja mielenkiintoinen?
Kaikkia kai raha kiinnostaa. Mikä muu selittää esim. rahapelien suuren pelaamisen? Kaikki ihmiset haluaa rahaa, niin miehet kuin naisetkin. Mutta se, että sinulla on tapana väittää, että naisille kelpaa vain rikkaat miehet, ei pidä paikkaansa. Tämän todistaa jo se, että jos kaikki naiset huolisi vain rikkaan miehen, Suomessa olisi vain muutama aviopari. Suurimmalla osalla on se tavallinen duunari. En ymmärrä, miksi sinä tätä samaa asiaa jankkaa päivästä päivään. Ja sitten sekään ei sinulle kelpaa jos joku sanoo, että niin kiinnostaakin. Haluan vain rikkaan miehen. Ja sitä paitsi, MITÄ se sinulle kuuluu mitä naiset haluaa? Ei ne sinua halua kuitenkaan. Tuommoinen jonninjoutava jankkaaja. " miksi naiset ei voi myöntää......naisille kelpaa vain rikas mies.... miksi naiset on niin pinnallisia, että vain rikas mies kelpaa jne jne jne päivästä toiseen sama virsi. Anna naisten haluta mitä haluavat. Se kuka haluaa rikkaan miehen saa minun (ja pitäis sinunkin) puolesta sellaisen hankkia. Sehän on vain hyvä jos nainen saa rikkaan miehen ja joskus voi käydä niinkin hyvä tuuri, että joku mies saa rikkaan naisen. Naisillakin nääs on RAHAA!
Vierailija kirjoitti:
Monesti julkkismiljonääreillä on parikymppinen pimu kainalossa. Varmaan tosirakkautta kun ikäeroa on kymmeniä vuosia?
No sinultako se sitten on pois? Jos parikymppinen pimu saa mitä haluaa ja julkkismiljonääri saa mitä haluaa, niin mitä se kenellekään kuuluu? Eikö ihmiset saa tehdä niin kuin haluavat, jos ei sillä ketään loukata. Aikuiset ihmiset. Et sinä niitä rahoja kuitenkaan saisi.
Ihmisillä on erilaisia arvomaailmoja.
Miksi minun pitäisi myöntää jotain mikä ei pidä paikkaansa.
Aloittaja on vapaa kuvittelemaan että olen mammonan perään, riittää kun itse tiedän miten asian laita oikeasti on.
Nuorempana kyllä, nykyään ei. Olen itse varakkaasta perheestä, jossa raha oli uskonto. Lyhyesti sanottuna arvonl ovat muuttuneet 40 elätyn vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluaisin olla rikas ja jos voisin rikastua panemalla jotain naista, niin saattaisin sen tehdä. Miksi naiset yrittää esittää jotain pyhimystä että ovat muka sellaisen yläpuolella?
Aika naiivia ajatella,että naitu raha olis jotenkin sun omaa.
Mä oon perso rahalle, mutta enemmän märehdin sitä miten saisin sitä itselleni omaksi. Jostakin aviomiehen loistokämpästä ja luksusjahdista joutuu ulos eron sattuessa. Typerää totuttaa itsensä jotenkin "osaomistajaksi" parisuhteen varjolla. Siitä on helvetin vaikea sitten downgreidata elämäänsä kun on tottunut vuittoniin ja laatuskumppaan.
Tässä on vinha perä. Miehelläni on perittyä omaisuutta. Siis peltoa ja metsää. Koskaan en ole ajatellut niitä omanani tai minulle kuuluvina. Ei ne minun ole vaan miehen ja jäävät meidän jälkeemme lapsillemme. En tule niistä mitenkään hyötymään, enkä miestäni niiden takia ottanut. Ja köyhinä tässä kyllä tavallaan elelläänkin, koska omaisuutta ei ole muutettu rahaksi. Ihan omalla palkalla tässä on eletty ja monesti elätetty mieskin kun hän on välillä työttömänä ollut.
Mä voisin alkaa jonkun rikkaan miehen tyttöystäväksi:)
Blondi 23v
Tätä mäkään en ymmärrä. Raha on selvästi suurimmalle osalle naisistita tärkeintä, mutta edes anonyymipalstalle tätä ei kehdata myöntää.
Ap taas joku köyhä lassukka, joka pillunpuutteessa keksii vikaa naisista. Ne pihlajanmarjat! Kenenkään naisen ei tarte tunnustaa yhtään mitään, ei sulle, eikä yleensä. Vapaa maa, jossa naisilla samat oikeudet kuin miehillä. Lähdenkin tästä komean rikkaan miesystäväni luokse, sillä on vielä iso munakin.