join itseni katuojaan. Raitistuin ja nyt taas tekee mieli lähteä ryyppäämään.
Miten taistella tätä himoa vastaan kun olen turhautunut kaikkeen :(
Kommentit (31)
Täällä toinen. Jos vapauttaisivat sen kannabiksen, niin sitä voisi ruveta pössyttelemään juomisen sijaan. Lsd olisi kans kiva juttu. Mä en kyllä tajua mitä se muita haittaa, jos itse vähän testailee eri juttuja. Oikeastaan aika absurdiakin alkaa määräilemään toisia.
Kerro ap lisää. Minkälainen sun tarina on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itsesi vaikka käsiraudoilla patteriin kiinnija nielaise avain, mutta älä lähde! Sä nousit sieltä ylös ja pystyt olemaan juomatta!
P.S pidä kännykkä lähettyvillä!Eihän se nyt enää mistään saa tänään viinaakaan tarpeeksi.
Viinaa saa aina. Se ei ole ongelma. Kapakat ja kaverit ja kaverin kaverit. Seuraa löytyy. Juomatta olin ylin kuus vuotta. Se on vittumaista näin rumasti kun sanotaan ruma sana niiku se on. Ensin tuli mieleen että lähtee. Ja sen taistelun voittaa mut mieleen jää että koska lähtee. Ihan niiku kyttää tahtomattaa tilaisuutta. Kotiin en viinaa ole ostannu. Raitistuin kun veli meni naimisiin.Se vaa oli syseys. Erin hyvää miestä itelleni mutta kun yhtään en viinaa sietäny eihän ne sellasta kattele. Ei oikeen ketään kiinnosta. Entinen juoppo. Sit menin töihin mutta se loppu vuosi sitten. Ei sitte sitäkään. Pari kaveria hautasin kesällä.sillo se tuntu ekan kerran. Mä nyt soitan viel veljelle. Mulla oikee mitää oo muutakaan
Mä en enää itse keksinyt muuta kun duunin, niin paljon töitä ettei kerennyt enää ryyppäämään eikä ahistumaan. Aina vaan töissä ja nukkumassa. Aamulla töihin ja sitten ilta/yövuoroon ja silleen mentiin pari vuotta. Alussa vitutti aina ja olin ihan loppu kunnes kunto parani ja kappas tililläkin oli rahaa. Tähän iltaan ei auta kuin nukkuminen tai lähde ulos käppäilemään niin kauan että alkaa väsyttämään ja aamulla taas kävelemään ja jos saat töitä niin hyvä. Sitä ennen väsytä ittes vaikka juoksemalla niin se paska valuu ulos väkisinkin.
Mää tiedän sen järjettömän himon, jota ei sellaiselle voi selittää, joka ei sitä ole kokenut, mutta se on voitettavissa. Jos selviät tästä illasta, niin huomenna on helpompaa. Hetki kerrallaan vaan, sinnittele vaikka väkisin ja aamulla hae tukea ryhmästä tai muualta.
Se luisu sinne pohjalle on aina vaan nopeampaa ja ylöspääseminen vaikeampaa, moni ei ole toista kertaa enää kivunnut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "taistella" kun kerran tiedät jo että pystyt halutessasi raitistumaan?
No mites AA tai A-kilta? Eikös sieltä voisi löytää jonkun miehen, joka hyvin ymmärtää, ettei voi sietää viinaa. Sinnittele nyt vaan, kello on kohta ykstoista ja luonnostaan alkaa varmasti väsyttää. Aamulla on ihan eri olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ystävää/tukihenkilöä? Soita! Pohjalle on lyhyt matka, ja senhän sä jo tiedätkin...
Pohjalle on todella pitkä matka, jos on kisakuntoa.
Elämän mittainen matka taivasta tavoitellen päätyy helvettiin, kunnosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "taistella" kun kerran tiedät jo että pystyt halutessasi raitistumaan?
Mistä mä sen tiedän? En mä oo raitis nytkää mä vaa en juo mitää viinaa enkä trippaa. Mä soitin kun veljelle ja puhuttiinkin tunti tai oisko enemmän. En sitte jaksanu lähtee se teki mun kortit vekka ja kävi ostaa safkaa. Nyt ei oo rahaa eikä korttei millä juoda ja nyt just en jaksa mennä mihkään. Veli tulee kohta ja koitan päästä jonnekin vain päivystyksen kautta. Kiitän kaikkii jotka jutskaili mulle illalla vaikka ei minää järkipuhe tuntunu ku jäkätykseltä. Kun löytäs jonkun mutta toista samanlaista en haluu. Yksi alkoholisti per perhe riittää. Musiikki vähän lievittää kuuntelin yöllä Sladea. Mut mä lähden nyt on juttu tää ihan turhaa.
Kerro sun aikaisemmasta ryyppäämisestä ja miten jouduit ojaan?