Auton toinen ajovalo ei pala. Miten se vaihdetaan?
Kommentit (28)
Nykysin löytyy valitettavasti sellaisia autoja jotka joutuu viemään huoltoon kun lamppu palaa...... Ja esim. meidän autosta joutuu purkamaan ihan älyttömän monta osaa irti ennen kuin pääsee lampun vaihtamaan. Ei ikinä onnistuis jossain pimeellä tiellä taikka pakkasessa!!! Ja tarttee monenmoista työkalua. Pitäis vaan ajella vanhemmilla autoilla niin tämmöisiä ongelmia ei olisi!
uudemmat ovat toinen juttu. Huoltosopimuksen puittessa vaihdatan lamput aina määrätyn väliajoin, itse en auton huolto tee, vaikka joku sanoikin sen kuuluvan jo melkein yleissivistykseen.
operaatiossa.
Vierailija:
Nykysin löytyy valitettavasti sellaisia autoja jotka joutuu viemään huoltoon kun lamppu palaa...... Ja esim. meidän autosta joutuu purkamaan ihan älyttömän monta osaa irti ennen kuin pääsee lampun vaihtamaan. Ei ikinä onnistuis jossain pimeellä tiellä taikka pakkasessa!!! Ja tarttee monenmoista työkalua. Pitäis vaan ajella vanhemmilla autoilla niin tämmöisiä ongelmia ei olisi!
Vierailija:
Ja esim. meidän autosta joutuu purkamaan ihan älyttömän monta osaa irti ennen kuin pääsee lampun vaihtamaan.
Vasen etuvalo kun esim. palaa, täytyy ottaa akku irti...
Kaikkiin autoihin ei saa tuosta vain vaihdettua esim minun pitää aina ottaa aika ja se kestää ku ne vaihtas on niin vaikea pääsy valojenluo
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi muka. Huoltamot ovat sitä varten.
joo ja talotehtaat rakentaa talon valmiiksi, jos ei itse osaa tai viitsi tai ole aikaa
autoliikkeet myy uuden auton vaikka joka vuosi, ellei halua katsastaa
puutarhurit hoitaa pihan, eeli itse osaa tai viitsi
ravintoloissa saa ruokaa, ellei osaa tai viitsi valmistaa, kotiin voi myös palkata kokin jne jne
lapset joutuu valitettavasti tekemään itse, ainakin todennäköisesti,
meitä on moneen junaan, mutta ellei osaa polttimoa vaihtaa, niin ei kyllä ole yhtään tekniikasta ym
kiinnostunu, onhan niitäkin, varmaan on,
minä kyllä vaihdan autoon öljyt ym, pikkukorjauksetkin teen ihan huvin vuoksi, on kivaa kun
huomaa, että osaa ja oppii aina jotain, toiseksi korjaamoilla alkaa jo olla 100 ekee tunti,
setäni vaihteli autoonsa öljyt vielä 80v ja minä olen vasta 74
pystyykö polttimot vaihtamaan itse vai ei.