Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako 30-40 vuotiaita naisia enemmän

Vierailija
22.09.2016 |

Tällaiset keski-ikäiset miehet vai nuoret 18-25 vuotiaat kollit. M65

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt kyllä laittaa tämä, että 65 v ei ole vanhus, eikä seniorikaan kyllä. Useimmat tuon ikäiset ovat varsin vireitä edelleen.

Olen ollut siinä käsityksessä, että vireys on mielen/ruumiintila ja vanhuus, senioriteetti tms. ikäkausi.

Minua saa ihan vapaasti sanoa vanhaksi tai ikäihmiseksi sitten kun olen kuusikymppinen, vaikka olisin elämäni kunnossa. (Senioriksi ei mielellään, koska inhoan kyseistä sanaa :D)

Kun tulet siihen ikään niin voi olla, että mieli on kovasti muuttunut. Mun 65-vuotiaat työkaverit todella suuttuisivat, jos kuulisivat olevansa vanhuksia. Ihmisen elinikä on kasvanut, elämme pidempään kuin koskaan. Suuri osa ihmisistä pääsee eläkkeelle hyväkuntoisina. Mä taidan pitää vanhuksina vasta mun vanhempieni ikäisiä ihmisiä, 75-vuotiaita. Itse olen siis 48 v.

Ei 75 vuotias tänäpäivänä mikään vanhus ole, ennemminkin myöhäiskeski-iässä. Mielestäni vanhukseksi voidaan alkaa puhua n. 85-95 vuotiasta. Itse olen vasta saapumassa tuohon keski-ikään. M65

M65, miten aktiivisesti sinä harrastat seksiä? Ja missä päin Suomea? ;)

Kyselee kiinnostunut N47

Vierailija
22/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se 75-v välttämättä ole vanhus, minusta vanhus voi olla silti jo 65-vuotiaana ja toiset on sitä vasta 90-v. Ihan riippuu fyysisestä kunnosta ja henkisestä vireystilasta. Mutta kyllä 75-v on vanha, 65-v on myös ikäihminen, seniori tms. Keski-ikä päättyy kuusissakymmenissä. Nykyajan naiset ovat niin nuorekkaita, että aniharvaa kiinnostaa itseään vanhempi mies, samaa ikää lähinnä tai vähän nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt kyllä laittaa tämä, että 65 v ei ole vanhus, eikä seniorikaan kyllä. Useimmat tuon ikäiset ovat varsin vireitä edelleen.

Olen ollut siinä käsityksessä, että vireys on mielen/ruumiintila ja vanhuus, senioriteetti tms. ikäkausi.

Minua saa ihan vapaasti sanoa vanhaksi tai ikäihmiseksi sitten kun olen kuusikymppinen, vaikka olisin elämäni kunnossa. (Senioriksi ei mielellään, koska inhoan kyseistä sanaa :D)

Kun tulet siihen ikään niin voi olla, että mieli on kovasti muuttunut. Mun 65-vuotiaat työkaverit todella suuttuisivat, jos kuulisivat olevansa vanhuksia. Ihmisen elinikä on kasvanut, elämme pidempään kuin koskaan. Suuri osa ihmisistä pääsee eläkkeelle hyväkuntoisina. Mä taidan pitää vanhuksina vasta mun vanhempieni ikäisiä ihmisiä, 75-vuotiaita. Itse olen siis 48 v.

Ei 75 vuotias tänäpäivänä mikään vanhus ole, ennemminkin myöhäiskeski-iässä. Mielestäni vanhukseksi voidaan alkaa puhua n. 85-95 vuotiasta. Itse olen vasta saapumassa tuohon keski-ikään. M65

M65, miten aktiivisesti sinä harrastat seksiä? Ja missä päin Suomea? ;)

Kyselee kiinnostunut N47

Kyllä mä seksiä harrastan ihan päivittäin, jos daamini jaksaa. Pääkaupunkiseudulla tässä vaikutetaan. Työelämässäkin olen vielä täysillä mukana, eikä eläkkeelle jääminen ole käynyt edes mielessä. M65

Vierailija
24/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se todella riippuu ihmisestä. Mun molemmag vanhemmat ovat huonossa kunnossa ja näyttävät fyysisestikin jo vanhuksilta. Samaan aikaan Aira Samulin näyttää nuorelta.

Vierailija
25/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nuoremmat vie voiton..joku 5-kymppinen vielä vois kelvata, jos on tavallista paremmin säilynyt, urheilullinen ja kaikinpuolin nuorekas. Sellaiset miehet vaan on kiven alla tuossa ikäluokassa. Mun mies on 36, itse olen 37.

Vierailija
26/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä on 31v ja hyvin menee. Itse 57.

Vierailija
27/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin varmasti kiinnostaa vanhemmatkin miehet, mutta kyllä sanoisin, että 65-v on jo liian vanha alle nelkytvuotiaille. Yleensä naisia kuitenkin kiinnostaa suunnilleen oman ikäiset miehet ja joitakin sitten vanhemmalla iällä nuoremmat miehet. Siinä mielessähän nuorempi nainen ja vanhempi mies sopivat yhteen, että nuori nainen ei ole vielä saavuttanut seksuaalista huippukauttaan ja vanhalla miehellä se taas on jo ohi, joten halut ja kyvyt kohtaavat. Samoin sitten vanhempi nainen ja nuorempi mies sopivat yhteen, molemmat elävät seksuaalista huippuaan.  Pitemmän päälle tuskin kumpikaan oikein onnistuu, kukapa terve ja aktiivista elämää elävä nuorehko tai keski-ikäinen ihminen haluaisi elellä vanhan eläkeläisen kanssa? No, jos kiinnostaa ne seniorikerhon kuulumiset ja inrit ja kaikenlaiset vanhuuden rappeumasairaudet, eikä seksistä piittaa, niin sitten ehkä.

Vierailija
28/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin varmasti kiinnostaa vanhemmatkin miehet, mutta kyllä sanoisin, että 65-v on jo liian vanha alle nelkytvuotiaille. Yleensä naisia kuitenkin kiinnostaa suunnilleen oman ikäiset miehet ja joitakin sitten vanhemmalla iällä nuoremmat miehet. Siinä mielessähän nuorempi nainen ja vanhempi mies sopivat yhteen, että nuori nainen ei ole vielä saavuttanut seksuaalista huippukauttaan ja vanhalla miehellä se taas on jo ohi, joten halut ja kyvyt kohtaavat. Samoin sitten vanhempi nainen ja nuorempi mies sopivat yhteen, molemmat elävät seksuaalista huippuaan.  Pitemmän päälle tuskin kumpikaan oikein onnistuu, kukapa terve ja aktiivista elämää elävä nuorehko tai keski-ikäinen ihminen haluaisi elellä vanhan eläkeläisen kanssa? No, jos kiinnostaa ne seniorikerhon kuulumiset ja inrit ja kaikenlaiset vanhuuden rappeumasairaudet, eikä seksistä piittaa, niin sitten ehkä.

Naisten ja miesten huipuista en tiedä mitään, mutta nyt 65 vuotiaana itseäni ainakin panettaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin ja vaimoni 64 v, hänellä alkaa tuo kiinnostus seksiin olemaan kovasti hiipumaan päin.

Vierailija
29/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 33. Yleisesti tällä hetkellä kiinnostaa suunnilleen samanikäiset miehet, noin plusmiinus viisi vuotta. 10v vanhempi tuntuu olevan se yläikäraja tällä hetkellä, usein saan lähestymisiä viisikymppisiltä miehiltä jotka eivät herätä mitään kiinnostusta. Oma isäni on vasta 56 niin senkin takia vanhemmat miehet tuntuu jokseenkin vastenmielisiltä.

Tapailen tällä hetkellä samanikäistä miestä ja homma toimii. Liian nuoren kanssa ei ole mitään puhuttavaa ja liian vanhan kanssa tulee fiilis että sitä kiinnostaa enemmän se että pääsee panemaan nuorta naista, eikä niinkään se nainen itse.

Vierailija
30/46 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, miten niinn 65 v on eläkeläinen, jos käy töissä

Vierailija
31/46 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen himpun verran yli 40v. Harrastan seksiä Mielummin itseäni vanhempien miehien kanssa ,nuoremmat ei juurikaan kiinnosta

Vierailija
32/46 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta tod. ei kiinnosta noin vanhat. Ihan oikeasti, 65-v on pappa, vaikka olis miten nuorekas ja kova panemaan. Ei se ole pelkästään niistä panohommista kiinni, henkisesti olen ihan eri planeetalla kuin tuon ikäinen. Miten tollanen tulee edes mieleen..huhhuh. Lisäksi mulle on kyllä tärkeää nähdä se kumppani kiihottavana ja en kyllä ole ikinä nähnyt yhtään komeaa & seksuaalisesti vetävää vanhaa miestä. Mitään ikärajaa en tarkasti osaa sanoa, mutta siinä se about 50-v menee varmaan, siis ulkonäön ja kiinnostavuuden puolesta. Mutta kumppaniksi kyllä ehdottomasti omaa ikäluokkaa oleva mies, eli muutama vuosi jompaan kumpaan suuntaan. N34

Vierailija
33/46 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kollit kiinnostaa eniten. N31

Vierailija
34/46 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen oman ikäiset. Mutta jos mun pitäisi valita 18-25-vuotiaan ja n.65-vuotiaan välillä, niin ehdotomasti valitsisin sen 18-25-vuotiaan! Jo 45-50 olisi minulle aivan liian vanha.

N30

Vierailija
35/46 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen oman ikäiset. Mutta jos mun pitäisi valita 18-25-vuotiaan ja n.65-vuotiaan välillä, niin ehdotomasti valitsisin sen 18-25-vuotiaan! Jo 45-50 olisi minulle aivan liian vanha.

N30

Johtuu siitä, että ä et voi tietää, kuinka järisyttäviä orgasmeja tuollainen tuhannessa pillussa soutanut paksu suonikas kulli sinulle antaisi. M65

Vierailija
36/46 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35v, enkä ikipäivänä kiinnostuisi omaa isääni vanhemmasta miehestä, faijahan on vasta 56, eli 65v menee mun kansissani kyllä auttamattomasti pappa-ikäisiin. Nuoremmista olen yleensä kiinnostunut, nykyinen tosin 38v.

Vierailija
37/46 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 35v, enkä ikipäivänä kiinnostuisi omaa isääni vanhemmasta miehestä, faijahan on vasta 56, eli 65v menee mun kansissani kyllä auttamattomasti pappa-ikäisiin. Nuoremmista olen yleensä kiinnostunut, nykyinen tosin 38v.

Voisin naida tuollaisen teinin pystyorgasmiin, sen jälkeen et enää muuta pyytäisikään, sen uskallan taata. M65

Vierailija
38/46 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuossa on ainoat vaihtoehdot, niin ne nuoret kollit sitten. Mieluummin kuitenkin ne 25-v kuin 18-v pojut. Parhaimmillaanhan mies on yleensä siinä vähän alle kolmestakympistä neljäänkymppiin. Varmaan sitten mummona saa tarpeeksi olla 65-v kanssa.

Vierailija
39/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, tottakai! Outo kysymys. Melko friikki pitää olla, jos kiinnostuu itseään jopa 35 v vanhemmasta miehestä. Vanhat miehet on ihan ok ihmisinä, siinä kuin naisetkin, mutta eipä tulisi mieleenkään ajatella mitään seksuaalista tuon ikäisistä miehistä. Ei, ei ja ei. n35

Vierailija
40/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin naida tuollaisen teinin pystyorgasmiin, sen jälkeen et enää muuta pyytäisikään, sen uskallan taata. M65

Kuuleppa, jotta nainen kiihottuu, kemioiden pitää kohdata. Todella harva 35-vuotias nainen kokee 65-vuotiaan omaa isänsä vanhemman miehen millään tavalla kiihottavana. Mitä enemmän tälläisiä tekstejä ladot, sen ällöttävämpi ja vastenmielisempi kuva sinusta tulee. Sinusta puuttuu täysin se nöyryys, joka mun parhaalla rakastajallani oli ja on. Ekalla kerralla hän sanoi opettelevansa minua. Meillä kemiat ovat kohdanneet alusta lähtien ja se himo, joka toista kohtaan tuntee on puolet hyvästä seksistä.

Sinä taasen kuvittelet saavasi naisen kuin naisen tulemaan. Se ei mene niin, ei todellakaan. Vaikka painaisit kaikkua oikeita nappeja, mutta kemia puuttuisi, et saisi yhtään mitään aikaiseksi. Sen sijaan ihminen, jonka kanssa kemuat kohtaavat, joka lukee toista ja nöyrästi etsii sitä, mistä toinen nauttii, tuottaa ne kaikista upeimmat orgasmit.

Luulisi tuohon ikään mennessä miehen oppineen edes sen, että mf naiset olemme erilaisia.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi