Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako 30-40 vuotiaita naisia enemmän

Vierailija
22.09.2016 |

Tällaiset keski-ikäiset miehet vai nuoret 18-25 vuotiaat kollit. M65

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset, mutta siis keski-ikäisellä tarkoitan 40-50v miehiä.

N33

Vierailija
2/46 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen oman ikäiset, abouttia 25-45 -vuotiaat. Ap:tä en sanoisi enää keski-ikäiseksi vaan senioriksi/eläkeikäiseksi/vanhukseksi.

Yli 50-vuotiaat leppoisat ja positiivisesti elämään suhtautuvat herrasmiehet voivat toki olla hauskaa seuraa tai mukavia ystäviä, mutta heilläkin on toinen jalka jo omaishoitajajonossa, joten siksi mitään vakavampaa säätöä en heistä järjestäisi itselleni. Siinähän menisi oma keski-ikäni vaippoja vaihtamassa ja sitten kun paappa siirtyisi autuaammille metsästysmaille, olisin jo itsekin aikamoinen naisenraakki ja joutuisin elämään yksin vanhuuteni päivät. Kyllä sitä mukavaa seuraa kuitenkin löytää omastakin ikäluokasta, joten miksi varta vasten valita joku selvästi vanhempi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 48 v ja mullekin 65 on liikaa. Mulle taitais sipia +- 10 vuotta.

Vierailija
4/46 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt kyllä laittaa tämä, että 65 v ei ole vanhus, eikä seniorikaan kyllä. Useimmat tuon ikäiset ovat varsin vireitä edelleen.

Vierailija
5/46 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lompakon paksuudesta...

Vierailija
6/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäiset. Etsi sinäkin ikäistäsi naisseuraa.

Vierailija
7/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan yli 50-vuotias mies. 10 vuotta sitten erosin. Viimeisen viisivuotiskauden aikana ei ole ollut yhtään yli nelikymppistä naista seksikumppanina ja vientiä on niin,että pitää toppuutella. Näyttää siltä, että aika monet kolmekymppiset tykkäävät hieman iäkkäämmistä herrasmiehistä.

Vierailija
8/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 enkä huolisi 65-vuotiasta miestä. Nykyinen on 61 ja ikäero on jo nyt sen verran suuri, että olin pitkään kahden vaiheilla annanko itseni rakastua.

Vierailija
9/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään seksiin kiinnostaa eniten n. 23-26-vuotiaat, parisuhteeseen 30-40-vuotiaat. Henkilökohtaisesti 65-vuotiaat eivät herätä minkäänlaista mielenkiintoa, jo 45 tuntuu liian vanhalta mihinkään. En tarkoita että mitään vikaa olisi, puhun tosiaankin vain omista preferensseistäni. Ymmärrän, etten itsekään mikään nuorikko enää ole.

N39

Vierailija
10/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt kyllä laittaa tämä, että 65 v ei ole vanhus, eikä seniorikaan kyllä. Useimmat tuon ikäiset ovat varsin vireitä edelleen.

Olen ollut siinä käsityksessä, että vireys on mielen/ruumiintila ja vanhuus, senioriteetti tms. ikäkausi.

Minua saa ihan vapaasti sanoa vanhaksi tai ikäihmiseksi sitten kun olen kuusikymppinen, vaikka olisin elämäni kunnossa. (Senioriksi ei mielellään, koska inhoan kyseistä sanaa :D)

Vierailija
11/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo 65 ikä vai syntymävuosi?

Vierailija
12/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on enemmän rahaa?

Vierailija
13/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo 65 ikä vai syntymävuosi?

Kyllä tää 65v on ihan keski-ikäni, ei syntymävuosi.

Vierailija
14/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 ei ole enää keski-ikää. Olet vanha, myönnä se.

Pitkäaikaiseen suhteeseen ei kyllä mitenkään kannata ottaa itseä 20-30 vuotta vanhempaa, siinä on aika suuri vaara joutua rupsahtaneen, muistihäiriöistä kärsivän ukonkuukkanan omahoitajaksi.

Vierailija
15/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siinä käsityksessä, että vireys on mielen/ruumiintila ja vanhuus, senioriteetti tms. ikäkausi.

Minua saa ihan vapaasti sanoa vanhaksi tai ikäihmiseksi sitten kun olen kuusikymppinen, vaikka olisin elämäni kunnossa. (Senioriksi ei mielellään, koska inhoan kyseistä sanaa :D)

Kun tulet siihen ikään niin voi olla, että mieli on kovasti muuttunut. Mun 65-vuotiaat työkaverit todella suuttuisivat, jos kuulisivat olevansa vanhuksia. Ihmisen elinikä on kasvanut, elämme pidempään kuin koskaan. Suuri osa ihmisistä pääsee eläkkeelle hyväkuntoisina. Mä taidan pitää vanhuksina vasta mun vanhempieni ikäisiä ihmisiä, 75-vuotiaita. Itse olen siis 48 v.

Vierailija
16/46 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopiva mies on mua jokusen vuoden nuorempi, irtoseksiä en harrasta,, jos harrastaisin, niin mieluiten n. 25-30-v kanssa. Parisuhteeseen vähän päälle 30-v. Yli 45-v on ehdoton ei, niin moni tuttavapiirin mies alkanut sairastella jo alle 50-v, ihan vasta sai infarktin 48-v mies. Enkä kyllä kokisi eläväni ollenkaan samaa elämänvaihetta kuin ikäisesi mies, oma isäni on 63-v. Liikunnallinen ja terveet elämäntavat omaava nuorehko mies on paras.

Vierailija
17/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 v ei ole keski-ikäinen vaan eläkeläinen.

N45

Vierailija
18/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko 35-55v naisia ihan suoraansanottuna pelkkä seksi 17v jätkän kanssa?

Vierailija
19/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä reilu 10 vuotta nuorempi puoliso.

Fuckbuddy reilu 10 vuotta vanhempi, pian 60-vuotias, joka harrastaa urheilua monipuolisesti, erittäin älykäs ja lisäksi taitava seksissä, bonuksena iso, komea, ympärileikattu kulli.

Ikä on vain numeroita.

N46

Vierailija
20/46 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet siihen ikään niin voi olla, että mieli on kovasti muuttunut. Mun 65-vuotiaat työkaverit todella suuttuisivat, jos kuulisivat olevansa vanhuksia. Ihmisen elinikä on kasvanut, elämme pidempään kuin koskaan. Suuri osa ihmisistä pääsee eläkkeelle hyväkuntoisina. Mä taidan pitää vanhuksina vasta mun vanhempieni ikäisiä ihmisiä, 75-vuotiaita. Itse olen siis 48 v.

Ei 75 vuotias tänäpäivänä mikään vanhus ole, ennemminkin myöhäiskeski-iässä. Mielestäni vanhukseksi voidaan alkaa puhua n. 85-95 vuotiasta. Itse olen vasta saapumassa tuohon keski-ikään. M65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän