Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako 30-40 vuotiaita naisia enemmän

Vierailija
22.09.2016 |

Tällaiset keski-ikäiset miehet vai nuoret 18-25 vuotiaat kollit. M65

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 35v, enkä ikipäivänä kiinnostuisi omaa isääni vanhemmasta miehestä, faijahan on vasta 56, eli 65v menee mun kansissani kyllä auttamattomasti pappa-ikäisiin. Nuoremmista olen yleensä kiinnostunut, nykyinen tosin 38v.

Voisin naida tuollaisen teinin pystyorgasmiin, sen jälkeen et enää muuta pyytäisikään, sen uskallan taata. M65

Kuuleppa, jotta nainen kiihottuu, kemioiden pitää kohdata. Todella harva 35-vuotias nainen kokee 65-vuotiaan omaa isänsä vanhemman miehen millään tavalla kiihottavana. Mitä enemmän tälläisiä tekstejä ladot, sen ällöttävämpi ja vastenmielisempi kuva sinusta tulee. Sinusta puuttuu täysin se nöyryys, joka mun parhaalla rakastajallani oli ja on. Ekalla kerralla hän sanoi opettelevansa minua. Meillä kemiat ovat kohdanneet alusta lähtien ja se himo, joka toista kohtaan tuntee on puolet hyvästä seksistä.

Sinä taasen kuvittelet saavasi naisen kuin naisen tulemaan. Se ei mene niin, ei todellakaan. Vaikka painaisit kaikkua oikeita nappeja, mutta kemia puuttuisi, et saisi yhtään mitään aikaiseksi. Sen sijaan ihminen, jonka kanssa kemuat kohtaavat, joka lukee toista ja nöyrästi etsii sitä, mistä toinen nauttii, tuottaa ne kaikista upeimmat orgasmit.

Luulisi tuohon ikään mennessä miehen oppineen edes sen, että mf naiset olemme erilaisia.

N48

Kiitos N48, eipä tuota tuon selvemmin voisi sanoa. :) 

N39

Vierailija
42/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 35v, enkä ikipäivänä kiinnostuisi omaa isääni vanhemmasta miehestä, faijahan on vasta 56, eli 65v menee mun kansissani kyllä auttamattomasti pappa-ikäisiin. Nuoremmista olen yleensä kiinnostunut, nykyinen tosin 38v.

Voisin naida tuollaisen teinin pystyorgasmiin, sen jälkeen et enää muuta pyytäisikään, sen uskallan taata. M65

No tämä kommentti selittää sen, miksi kuvittelet olevasi keski-ikäinen (vinkki; et ole, vaan vanha paatso), jos kerran 35v on mielestäsi teini :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä 46-vuotiasta kiinnostaa hyvällä huumorintajulla, hyvillä puhelahjoilla, estottomalla luonteella, hyvillä seksitaidoilla ja miellyttävällä ulkonäöllä varustettu mies, oli se sitten 20 tai 60 :) 

Vierailija
44/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle käy vanhemmat miehet. Olen 45-vuotias ja kokemuksen kautta olen oppinut, että vanhemmat miehet arvostavat ja kohtelevat useimmiten naisia paljon paremmin kuin nuoremmat. Kai se johtuu siitä, että ovat imarreltuja, jos saavat nuorta naista vielä vanhoilla päivillään.

Näin ollen vanhempi herrasmies sopii oivallisesti, jos penis toimii moitteettomisti ja on muutenkin suht nuorekas olemas. Omat hampaat olis  kivat.

Vierailija
45/46 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ei käy vanhemmat miehet, enkä tosiaan ole ollenkaan varma, että vanhemmat miehet ovat millään tavoin naista arvostavampia tai ollenkaan taitavampia kuin nuoremmatkaan miehet. Tässähän meillä on  tämän ketjun ap hyvänä esimerkkinä. Ihan yhtä hyvin se nuori mies voi olla naista arvostava, kohtelias ja hyvät seksitaidot omaava. Ja lisäksi erittäin paljon suuremmalla todennnäköisyydellä on kunnon erektio ja jaksaa vieläpä useamman kerran peräkkäin. Noin vanhasta saisi pelätä, että käykö kovasti sydämen päälle? Ja tämä ei ole mitään ilkeilyä, vaan ihan oikeasti pelkäisin. Ja kun kemioidenkin pitää kohdata, kuten joku tuossa yllä kirjoitti, en millään voi kuvitella, että kemiani kohtaisivat mua yli 20 v vanhemman miehen kanssa. Suunnilleen omaa ikäluokkaa mieluiten, mutta mieluummin kyllä 25-v kuin 65 v. N41

Vierailija
46/46 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin menee, että minun pitäisi naida teidät arvon daamit kerran huumaavaan värinäorgasmiin julmalla kalullani. Kävisi niin, että sen jälkeen olisi oven takana jonoa. Eikä siinä mitään, 5-8 naista pystyn kyllä vuorokaudessa tyydyttämään ja antamaan heille niin monia järisyttäviä orgasmeja, kuin kyydissäni jaksaisivat. M65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi