Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: Tykkäätkö imeä kalua?

Vierailija
22.09.2016 |

Jos kalun omistaja miellyttää silmään ja itse kalu?

Ikäsi?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pitänyt siitä nuorenakaan, se on hankalaa, tuoksahtavaa, ikävän makuista. Vanhempana ei kiinnosta lainkaan. Yhtä hyvin voisi imeä räkää jonkun nenästä.

Vierailija
82/98 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen, joka väittää rakastavansa suikkaria valehtelee. Naiset sanovat näin, jotta saisivat miehen arvostuksen, koska tiedämme vallan hyvin miten paljon moni mies siitä tykkää. Oikeasti varsinkin isokaluisen miehen kohdalla se on turhauttavaa hommaa, jossa tulee leuat sekä niska kipeäksi. Mitä sitä totuutta kieltämään mutta oman rakkaan mieliksi sitä voi toki tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen omaani.

m53

Vierailija
84/98 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, ihan vilpittömästi. Olen kahdesti ehdottanut baarissa tapaamalleni miehelle, saisinko, ja molemmilla kerroilla onnistunut. Toiselta baarin vessassa, toiselta läheisessä puistossa. Totta kai jälkeenpäin ajatellut tautimahdollisuutta enkä enää kuin tutun ihmisen kanssa, mutta joskus on harkintakyky pettänyt tuon suhteen... (Onneksi mitään tauteja ei tullut). Otan loppuun asti ja nielen, koska haluan.

Jos tämä ei ollut provo niin onneksi olkoon, sinulla on nyt ainakin HPV-virus! 

Vierailija
85/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan (lähes sata naista), yksi neljästä naisesta ei halua imeä kalua ja yksi neljästä naisesta tuntuu tykkäävän, kun saavat imeä kalua. Siinä välissä on naisia, jotka ottaa suihin vastavuoroisesti nuolemisesta. Ja vain yksi tapaamani nainen on suorastaan kinunnut sitä, että saisi imeä kalua (ja oli siinä ihan tanan hyvä)

Vierailija
86/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, ihan vilpittömästi. Olen kahdesti ehdottanut baarissa tapaamalleni miehelle, saisinko, ja molemmilla kerroilla onnistunut. Toiselta baarin vessassa, toiselta läheisessä puistossa. Totta kai jälkeenpäin ajatellut tautimahdollisuutta enkä enää kuin tutun ihmisen kanssa, mutta joskus on harkintakyky pettänyt tuon suhteen... (Onneksi mitään tauteja ei tullut). Otan loppuun asti ja nielen, koska haluan.

Eipä tulisi mieleenkään kysellä ventovierailta miehiltä/ baarituttavuuksilta, saisinko imeä lutkuttaa heidän mulkkujaan. Oksettaa jo ihan ajatuksenakin, yök!

Vierailija
87/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja. Niiden pissavärkkeihin en koske. Ja varsinkaan suulla ei tulisi mieleenkään. Olen äiti ja lapseni on spermapankin kautta keinohedelmöitetty. Jotain rajaa tämän palstan teksteihin.

Vierailija
88/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut suihin ainoastaan yhdeltä mieheltä, aviomieheltäni. Suuseksi sisältää käytännössä kaikki samat tautiriskit kuin normaaliseksikin, mutten itse saa edes orgasmia. Sen vuoksi se kuuluu mielestäni parisuhteeseen. Tykkään tuottaa omalle miehelleni nautintoa. N30

Vierailija
89/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko se HPV virus tarttua myös toisinpäin. Olen (tyhmyyttäni tai yksinkertaisesti kiiman sokaisemana) todella monta kertaa suojaamattomana suihinottettavana eri naisten kanssa. Oletan, että iso osa näistä naisista on harrastanut paljon noita suojaamattomia suohinottoja aikaisemminkin, ja ovat saattaneet saada HPV viruksen kurkkuunsa. Voiko se HPV virus tarttua naisen kurkusta myös mieheen kaluun?

Vierailija
90/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun kyseessä on oma mies. En ime mitä tahansa kalua. Omalla rakkaalla on tarpeeksi kookas ja ihanan suora penis. Ja oma miestä on helppo miellyttää. Nesteitä en kyllä suostu häneltäkään suuhuni ottamaan, saati nielemään. Inhoan sperman makua, vaikka sykkivä kalu on todella kiihottavaa katseltavaa. 

Mutta jos ollaan sata prosenttisen rehellisiä, niin mieluummin maistaisin toista naista kun kenenkään munaa. Pimpit on siihen visuaalisesti paljon kiihottavampia, vaikka olenkin munan perään pääsääntöisesti.

Vierailija
91/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään imeä kovaa kalua. 

Vierailija
92/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti aina harrastaessani miehen kanssa seksiä otan suihin, ja se kiihottaa todella paljon!!! Tykkään saada kuumaa munaa ihan joka aukkoon! 

Vierailija
93/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla.

m53

Vierailija
94/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kun kyseessä on oma mies. En ime mitä tahansa kalua. Omalla rakkaalla on tarpeeksi kookas ja ihanan suora penis. Ja oma miestä on helppo miellyttää. Nesteitä en kyllä suostu häneltäkään suuhuni ottamaan, saati nielemään. Inhoan sperman makua, vaikka sykkivä kalu on todella kiihottavaa katseltavaa. 

Mutta jos ollaan sata prosenttisen rehellisiä, niin mieluummin maistaisin toista naista kun kenenkään munaa. Pimpit on siihen visuaalisesti paljon kiihottavampia, vaikka olenkin munan perään pääsääntöisesti.

Samaa rehellisyyttä jatkaen, tykkään myös imeä munaa, mutta haluaisin mieluummin antaisin pilluni toisen naisen nuoltavaksi. Ei minulla ole sellaisesta kokemusts, mutta fantasioissani se on taivaallisen kiihottavaa. Orgasmiin asti.

Vierailija
95/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin suuseksin antamisesta ja parhaat orgasmit saan miehelleni, kun imen mehut ulos ja nielen.

Hyi, tykkään paremman makuisista mehuista.

Vierailija
96/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ymmärtämätön ap, se ei ole tarkoitettu syötäväksi. Etkö tiedä sen tarkoitustakaan.

Vierailija
97/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan (lähes sata naista), yksi neljästä naisesta ei halua imeä kalua ja yksi neljästä naisesta tuntuu tykkäävän, kun saavat imeä kalua. Siinä välissä on naisia, jotka ottaa suihin vastavuoroisesti nuolemisesta. Ja vain yksi tapaamani nainen on suorastaan kinunnut sitä, että saisi imeä kalua (ja oli siinä ihan tanan hyvä)

Naisparka ei tiedä hyvästä mitään.

Vierailija
98/98 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään oikein kovasti. Kovin moni asia ei ole yhtä kiihottavaa. Ikä 48.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi