Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup naisille: Tykkäätkö imeä kalua?

Vierailija
22.09.2016 |

Jos kalun omistaja miellyttää silmään ja itse kalu?

Ikäsi?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja on parhaimmillaan ihanaa (varsinkin kun mies kiihottaa minua  samaan aikaan rintojani hyväilemällä) MUTTA vain sen miehen kanssa jota rakastan. Ei kenenkään  muiden.

Vierailija
22/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole huono imijä! Kaikki joilla on ollut kunnon stondis ovat tykänneet. Kyse on siitä, että kun tulee ikää, miehillä ei seiso juovuspäissään niinkuin nuorempana. En tiedä miten tässä asiassa pääsisi alkuun että saisi sen kunnon erektion.

Ohis, mutta sänkyyn aina vain selvinpäin?

Baareista ei löydy selviä miehiä.

Minä ainakin käyn baareissa joskus selvänä. Käyn jopa yksin, joten minua luulisi olevan helppo lähestyä. Tosin en ehkä olemuksellani viesti sitä, että minua on helppo lähestyä, koska minua lähestyvät yleensä vain kohtalaisen humalassa olevat naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, ihan vilpittömästi. Olen kahdesti ehdottanut baarissa tapaamalleni miehelle, saisinko, ja molemmilla kerroilla onnistunut. Toiselta baarin vessassa, toiselta läheisessä puistossa. Totta kai jälkeenpäin ajatellut tautimahdollisuutta enkä enää kuin tutun ihmisen kanssa, mutta joskus on harkintakyky pettänyt tuon suhteen... (Onneksi mitään tauteja ei tullut). Otan loppuun asti ja nielen, koska haluan.

Vierailija
24/98 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää muuta teen sitä silti joskus ihan miehen mieliksi. Itse en halua olla vastaanottavana osapuolena ollenkaan koska se on mielestäni ällöttävää.

n25

Vierailija
25/98 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen, nielen ja vielä nautinkin siitä. Avomies on asiaan enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
26/98 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, tykkään myös katsella kalua ja hieroa sitä. En niele. Vielä kiihottavampaa on katsoa kun mies itse koskettelee kaluaan, laittaa kumia tms.

44v

Vierailija
27/98 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.Hyi oksennus. Nuori nainen

Vierailija
28/98 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

-setämies

Vierailija
29/98 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, ihan vilpittömästi. Olen kahdesti ehdottanut baarissa tapaamalleni miehelle, saisinko, ja molemmilla kerroilla onnistunut. Toiselta baarin vessassa, toiselta läheisessä puistossa. Totta kai jälkeenpäin ajatellut tautimahdollisuutta enkä enää kuin tutun ihmisen kanssa, mutta joskus on harkintakyky pettänyt tuon suhteen... (Onneksi mitään tauteja ei tullut). Otan loppuun asti ja nielen, koska haluan.

Aivan ihana nainen olet kyllä kiihottaisi kuulla ravintolassa kysymys yhtäkkiä että saako imeä ;)). Onko olleet pahan makuisia spermoja?? Suuseksissä tautimahdollisuudet on todella pienet koska suun bakteerikanta ja limakalvo on aivan eri kuin alapäässä. Suussa esim klamydia voi tarttua mutta se kuolee hyvin pian suun huonon bakteerikannan takia. Alapäässä taas homma on päinvastoin ja taudit jää päälle

Vierailija
30/98 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täysjärkinen mee naimisiin naisen kanssa, jolta ei saa suuseksiä. Voiko niin hölmöä miestä olla olemassakaan? Jos sulla on semmonen, niin olet kyllä ansainnutkin sen.

Vierailija
31/98 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Nielen ja/ tai otan rinnoille tai kasvoille. Ei se nuorena ehkä tuntunut niin kivalle, mutta vuosien mittaan sitä on oppinut kiihottumaan kovasti toisen nautinnosta. Saman miehen kanssa 25 vuotta ja ikinä en kieltäydy suihin otosta tai tarjoilen sitä muutenkin pari kertaa viikossa ihan oma-alotteisesti seksin lisäksi. Vähän niin kuin kysyisin päivän päätteeksi että hieronko hetken sun hartioita? Ihan samalla tavalla mies ehdottelee, että tule tänne hetkeksi ja sormeilee minulle helppoja orgasmeja samalla kun katsotaan iltauutisia.

Vierailija
32/98 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan täysjärkinen mee naimisiin naisen kanssa, jolta ei saa suuseksiä. Voiko niin hölmöä miestä olla olemassakaan? Jos sulla on semmonen, niin olet kyllä ansainnutkin sen.

Provohan tuo, mutta vastaano kuitenkin. Mä olen ollut 26 vuotta sellaisen naisen kanssa. Suuseksin saaminen on aika pikku juttu, kun muuten hyvää seksiä on ollut koko tuon ajan ihan sen verran kuin on halunnut ja tarvinnut, seksi ei ole koskaan ollut minkäänlainen kiistakapula. Ihan hyvä diili minusta elää avioliitossa jossa seksi on molemmille tärkeä ja nautinnollinen asia.

Vierailija
33/98 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehelleni, mutta aloin tykätä vasta päälle nelikymppisenä siitä. Kaikin puolin ihanalle elämänkumppanille on mukava tehdä asioita, joista hän nauttii. Hän tuottaa sitten vastavuoroisesti nautintoa myös miulle.

Vierailija
34/98 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Nautinnosta ynähtelevä/murahteleva/tms. mies on niiiiin kuuma.

N49

Vierailija
35/98 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

cim-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN. Miehen ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ole tähän vaikutusta. En vain tykkää. Olen 52, ja en muuten tykännyt nuorempanakaan eikä se asia ole miksikään muuttunut.

En kyllä pystyisi arvostamaan sinua naisena, kun ei kalu maistu.

Mikä on cim?

Vierailija
36/98 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se onkin hankalaa, kun nainen saattaa esittää eroottista ja himokasta näköjään aika pitkään. Sitten avioliitossa ei enää kiinnostakaan.

Vierailija
37/98 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cim-mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN. Miehen ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ole tähän vaikutusta. En vain tykkää. Olen 52, ja en muuten tykännyt nuorempanakaan eikä se asia ole miksikään muuttunut.

En kyllä pystyisi arvostamaan sinua naisena, kun ei kalu maistu.

Mikä on cim?

Cum in mouth.

Vierailija
38/98 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on parasta, antaa ja saada. Sen verran paljon tykkään myös antaa, etten osaa sanoa kummasta tykkään enemmän; siitä kun saan imeä vai siitä kun mies nuolee ja sormettaa.

Molemmat parhautta toki vähän eri tavoin, eli taidan olla todellinen suuseksin ystävä. En kyllä olisi pidemmän päälle miehen kanssa joka ei rakasta suuseksiä - muutama pano voi mennä, mutta sen jälkeen alkaa häiritsemään suuseksin uupuminen.

Vierailija
39/98 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se onkin hankalaa, kun nainen saattaa esittää eroottista ja himokasta näköjään aika pitkään. Sitten avioliitossa ei enää kiinnostakaan.

Mutta sen voi vaihtaa aina toiseen. Seuraavan kanssa ei sitten mene kirkkoon asti, niin saa suuseksiä.

Vierailija
40/98 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tuo, mutta vastaano kuitenkin. Mä olen ollut 26 vuotta sellaisen naisen kanssa. Suuseksin saaminen on aika pikku juttu, kun muuten hyvää seksiä on ollut koko tuon ajan ihan sen verran kuin on halunnut ja tarvinnut, seksi ei ole koskaan ollut minkäänlainen kiistakapula. Ihan hyvä diili minusta elää avioliitossa jossa seksi on molemmille tärkeä ja nautinnollinen asia.

Parempaa se silti on suuseksin kera.