Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: Tykkäätkö imeä kalua?

Vierailija
22.09.2016 |

Jos kalun omistaja miellyttää silmään ja itse kalu?

Ikäsi?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin suuseksin antamisesta ja parhaat orgasmit saan miehelleni, kun imen mehut ulos ja nielen.

Vierailija
2/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Miehen ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ole tähän vaikutusta. En vain tykkää. Olen 52, ja en muuten tykännyt nuorempanakaan eikä se asia ole miksikään muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, 21

Vierailija
4/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN. Miehen ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ole tähän vaikutusta. En vain tykkää. Olen 52, ja en muuten tykännyt nuorempanakaan eikä se asia ole miksikään muuttunut.

En kyllä pystyisi arvostamaan sinua naisena, kun ei kalu maistu.

Vierailija
5/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin imeä, mutta miehet ei anna. Johtu varmaan siitä, että niillä ei seiso kunnolla. Sellaista puolivelttoa pitäisi kai imeä eri tavalla, mutta kukaan ei ole opettanut miten, enkä googlettamallakaan ole löytänyt ohjeita. Voisiko joku neuvoa?

Vierailija
6/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin imeä, mutta miehet ei anna. Johtu varmaan siitä, että niillä ei seiso kunnolla. Sellaista puolivelttoa pitäisi kai imeä eri tavalla, mutta kukaan ei ole opettanut miten, enkä googlettamallakaan ole löytänyt ohjeita. Voisiko joku neuvoa?

Taidat olla vain huono imijä. Ei itselläkään ottaisi eteen, jos joku hampaillaan raapisi kalun vartta.

Vierailija
7/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, minusta miesten kalut ovat kauniita ja kiihottavia, ja on mukava tuottaa iloa miehille. N57

Vierailija
8/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta pitää olla puhdas, ja ei paljoa karvoja.

Vierailija
9/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole huono imijä! Kaikki joilla on ollut kunnon stondis ovat tykänneet. Kyse on siitä, että kun tulee ikää, miehillä ei seiso juovuspäissään niinkuin nuorempana. En tiedä miten tässä asiassa pääsisi alkuun että saisi sen kunnon erektion.

Vierailija
10/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus kyllä annan oraaliseksiä muun mukavan lomassa miehelleni, koska hän nauttii siitä ja on puolestaan aina minua kohtaan äärimmäisen huomioiva seksissä.

N37

Vierailija
11/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole huono imijä! Kaikki joilla on ollut kunnon stondis ovat tykänneet. Kyse on siitä, että kun tulee ikää, miehillä ei seiso juovuspäissään niinkuin nuorempana. En tiedä miten tässä asiassa pääsisi alkuun että saisi sen kunnon erektion.

Ohis, mutta sänkyyn aina vain selvinpäin?

Vierailija
12/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, N22

Mutta en kalu-ku-kalu mentaliteetillä, vaan kun ihminen - esim miesystävä - on tärkeä ja välitän hänen nautinnostaan, imeskelen oikeen mielelläni.

Vierailija
13/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Tykkään, minusta miesten kalut ovat kauniita ja kiihottavia, ja on mukava tuottaa iloa miehille. N57

Saisit imeä mua milloin vaan ;)

M28

Vierailija
14/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta sänkyyn aina vain selvinpäin?

Baareista ei löydy selviä miehiä.

Vierailija
15/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä imen, mutten niele. Nautin myös erittäin paljon kun mies antaa minulle suuseksiä!

Vierailija
16/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vierasta paljasta vehjettä ikinä suuhuni! Ties mitä tattia kasvaa...

Mutta koska on oma ukkokulta niin sen vhkene kyllä aina mielelläni. Oikein mukavan näköinen vehje ja hyvän makuinen, lisäksi miehen kiihottuminen - ei enempää tarvii? Aikanaan omistaja vissiin miellytti silmääkin, aika on tehnyt tehtävänsä ja nyt se ei ehkäniin hivele, mutta onneksi on kiintymys pysynyt.

Ikä 47v

Vierailija
17/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään

N21

Vierailija
18/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kelle vaan. Mutta itselleni tärkeälle ihmiselle kyllä. Nautin suunnattomasti siitä, kun miehen nauttimaan ja myös tulemaan. On ihana ottaa myös täysin löysä kalu suuhun ja tehdä siitä iso ja kova.

Vierailija
19/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Etenkin kun lopulta löysin ihanan, herkän, kuuman miehen. Olen 43.

Vierailija
20/98 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

En missään tapauksessa. Ja minkä ihmeen takia pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi