Gallup naisille: Tykkäätkö imeä kalua?
Jos kalun omistaja miellyttää silmään ja itse kalu?
Ikäsi?
Kommentit (98)
Kun mun mies haluaa suikkarin, niin käyn soittamassa yläkerran Villen ovikelloa. Ville on kova ottamaan suihin. Antaa samalla kunnon käsittelyn myös palleille ja peppureiälle. Varpaatkin nuolee, jos pyydetään. Mä saan sitten rauhassa keskittyä kirjan lukemiseen.
Tykkään. Omaa miestä, jos sellainen olisi, hellisin suullani ja huulillani mielelläni. Suhteessa ollessani se on osa seksuaalisuutta, josta nautin myös itse.
Rakastan mieheni täydellistä kalua ja on niiiiiin kiihottavaa ottaa suihin!
Miksi kysyt tätä vain naisilta? Miehet eivät saa osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tätä vain naisilta? Miehet eivät saa osallistua?
Niinpä. Mä ainakin nuolisin ja imisin suurella hartaudella, jos saisin joskus jonkun Herculeksesta pokattua mukaani.
En tykkää. Ei riipu miehen ulkonäöstä eikä persoonasta.
On kiva ilahduttaa miestä mutta en minä siitä imemisestä itsessään niin välitä.
En niin tykkää, mut panna sinnekin voi
Vierailija kirjoitti:
Yes, 21
Täällä ois imettävää sulla m49v
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, mutta pitää olla puhdas, ja ei paljoa karvoja.
Tässä ois 49v posliini mies sinulle 😋
Se on siitä miehestä kiinni, missä se kalu on kiinni. Jonkin verran myös siitä imettävästä kalusta. Mutta silloin kun kalu on ihanassa miehessä kiinni, ja se kalu on kaunis, niin rakastan sen imemistä; vaikka loppuun asti ja juoden kaiken.. Yhdenkään ns. random hoidon kalu ei ole edes lähellä suutani.
Vierailija kirjoitti:
Se on siitä miehestä kiinni, missä se kalu on kiinni. Jonkin verran myös siitä imettävästä kalusta. Mutta silloin kun kalu on ihanassa miehessä kiinni, ja se kalu on kaunis, niin rakastan sen imemistä; vaikka loppuun asti ja juoden kaiken.. Yhdenkään ns. random hoidon kalu ei ole edes lähellä suutani.
Täsmälleen samaa mieltä!
N45
Vierailija kirjoitti:
Et sitten myöskään vingu mittään suuseksiä random hoidolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten myöskään vingu mittään suuseksiä random hoidolta.
Mäkään en ota ikinä suihin ns. hoidoilta. Mutta aika usein nämä hoidot haluavat välttämättä antaa mulle suuseksiä. Myönnän, että jos mies on taitava suuseksin antaja, saatan vähän vingahdella nautinnosta silloin kun mies on nuolemassa mua kliimaksiin.
Vierailija kirjoitti:
EN. Miehen ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ole tähän vaikutusta. En vain tykkää. Olen 52, ja en muuten tykännyt nuorempanakaan eikä se asia ole miksikään muuttunut.
Älä ikinä seurustele miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole huono imijä! Kaikki joilla on ollut kunnon stondis ovat tykänneet. Kyse on siitä, että kun tulee ikää, miehillä ei seiso juovuspäissään niinkuin nuorempana. En tiedä miten tässä asiassa pääsisi alkuun että saisi sen kunnon erektion.
Kyseessä on juuri se ongelma, että sinulle on tullut liikaa ikää. Oletko koettanut laittaa päähäsi Pamela Andersson naamaria?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä imen, mutten niele. Nautin myös erittäin paljon kun mies antaa minulle suuseksiä!
Inhoan kaltaisiasi naisia. Jos miehet sanoisi etä nuolen, mutta anna olla että limojasi ei tule suuhuni.....
Minulle tuli ero vaimostasi vain ja ainoasstaan tuon asian takia. Iskee kovaa itsetunnolle kun joka kerta kun vaimo imee niin hän sen jälkeen sylkee pois. Ihan kun antaisi merkin että vastenmielistä ja yököttävää. Lopulta suuseksi ei enää maistunut ja lopulta mikään seksi. Lopulta koko nainen rupesi etomaan. Miten minä voin kunnioittaa ja rakastaa naista (jolla pitäisi olla romanttinen ja seksuaalinen suhde) jonka mielestä sukupuolielimeni luonnollinen tavara on vastenmielistä?
Suuseksi voi pahimmillaan johtaa syöpään!
https://seura.fi/terveys/terveystarinat/ari-pekka-sai-suuseksista-hpv-v…
Kannattaa muistaa riskit seksiseikkailuissa.
tykkään
N10