Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään

Vierailija
21.09.2016 |

Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota

"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"

Kommentit (339)

Vierailija
101/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan matkalla jossain Kanarialla tai muussa massaturismipaikassa, jossa erittäin moni muukin suomalainen on käynyt. Sitten postataan JOKA PÄIVÄ jotain kivoja kuvia rantabaarista, uima-altaalta, hotellin parvekkeelta jne. Siis kuvia joissa ei ole yhtään mitään mielenkiintoista. Eikö nyt saatana osata tehdä kansiota jonne voisi sitten kerralla laittaa kaikki kuvat! Silloin se tulisi toisten uutisvirtoihin vain kerran ja mahdolliset kiinnostuneet voisivat sitten käydä plaraamassa ne ihqut lomakuvat.

Vierailija
102/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi juma tätä vartaloo! Kiitos PT ja tanssinope. Mä oon niiiiin timmi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tein sen! Täydellinen kaalilaatikko!"

Vierailija
104/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva ja siihen liittyvä henkevä aforismi. Esim. Kuva random kirjakasasta ja siihen "A reader lives a thousand lifes before he dies". Ihanan henkevää! Ja näitä vähintään kerran viikossa.

Vierailija
105/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*x paikassa joku sairaala*

-Mitä on sattunu?

-Ei mitään.../ en haluu kertoo tässä...

Vidduakos sit laittelet tollasia?

Itsensä hehkutuspostaukset kun on lainannu euron jollekkin bussilippuun tai muuta vastaavaa joka sit lähtee leviämään parhaassa tapauksessa iltalehtii "en mää mitään julkisuutta halunnut, tein vaan sen mitä kuka tahansa ois tehny". Niimpä, minäkin oon antanu parkkilappuni seuraavalle, kun ei ollut tarpeeksi pientä rahaa ja siinä lipussa oli vielä vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä ynnä muuta, mutta empä lähtenyt lehtien sivuille huutelemaan.

NiiNpä, eNpä.

Peruskoulu? Jäikö käymättä?

Vierailija
106/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mv lehden artikkelien jakaminen. Aaaaargh.

Vierailija
107/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksista valittaminen, siis tyyliin taas oksutaudissa jne.

Vierailija
108/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraharrastajien jatkuvat päivitykset ties mistä näyttelyistä ottaa päähän, ja pahin on kun niistä ei ymmärrä kuin muutaman sanan.

"Tänään tuli kennel Tuulenlaulu Pähkinäpuupöydälle serti 4kukka ja worst in show! Kröhninkoiria oli showssa 8 ja Prönä sai pieru A+ merkinnän! :)"

Niinku täh?

Vierailija
109/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin päivitykset ex-miehestään, joka on "väkivaltainen narsisti". Irl kaveri on tunnustanut, että mies oli kerran tarttunut häntä käsivarresta, ja joitain kertoja riidellessa korottanut ääntään niin, että hän oli kuulemma perännyt. Joo, väärin tehty, mutta onko kohtuullista vielä parin vuoden jälkeen kirjoittaa julkisia Facebook-päivityksiä kuvaten tilannetta mystisin termein "hän teki minua kohtaan väkivaltaa" ja "hän hyökkäsi kimppuni"? Hän kertoo aina noista kokemuksistaan jakaessaan esim. parisuhdeväkivaltaa käsitteleviä linkkejä. Epämääräisiä ilmaisuja on käytettävä, jotta ei tule valehdelleeksi, koska mies ei ole koskaan lyönyt, potkinut, ravistellut tms. Kaveri itse on luonteeltaan aika hysteerinen ja on vieläpä kehuskellut julkisesti Facebookissa, kuinka uhkasi exäänsä keittiöveitsellä tuon "väkivallan" jälkeen.

Vierailija
110/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postataan kameran itselaukaisimella otettu nuoleskelukuva miehen kanssa, taustalla jotain oikein idyllistä maisemaa ja hashtagit on tyyliin: #rakas #laatuaikaa #parastajustnyt# #kullankaa #hetkikahdestaan

Miten niin hetki kahdestaan kun se pitää poseeraustyylillä jakaa kaikelle kansalle?!?

Vierailija
111/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ihmetyttää ja ärsyttää somessa nämä "muka fiksummat ihmiset" jotka ei koskaan päivitä mitää eivätkä kommentoi mihinkään. Sitten ollaan muka parempia "voisin kyllä lähteä koko naamasta pois" tai "en mä koskaan käy edes facessa".

Ja silti oikeasti siellä notkutaan joka helvetin päivä ja hetki!! Eli ollaan muka parempia kuin muut kun osataan "pidättäytyä", mutta kuitenkin niin helvetin uteliaita että notkutaan lukemassa kaikko jutut, joita sitten halveksutaan. Eli otetaan mutta mitään ei anneta. Haloo, se on sosiaalinen media!!

Ei silti, kyllä muakin ärsyttää typerät päivitykset joista täällä oli hyviä esimerkkejä, mutta nämä facebookin "haamut" ärsyttää vielä enemmän.

Vierailija
112/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänä aamuna työmatkan varrelta". 10-15 kuvaa samasta maisemasta joka ikinen päivä. Kauniita kuvia sinänsä, mutta riittäiskö pari kuvaa kerran viikossa? Tai vaikka kerran kuussa?

Toinen on nämä itsensä löytäneet, aina vaan uudestaan ja uudestaan... "Olin ennen ylisosiaalinen kyläluuta mutta nyt tajuankin olevani erityisherkkä introvertti. On tämä niin ihanaa kun tajuaa mikä on oikeasti tärkeintä elämässä <3" juu niin varmaan koko persoonallisuus muuttui ihan tuosta vaan. Ja parin kuukauden päästä on joku uusi juttu menossa.

Vierailija
113/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*x paikassa joku sairaala*

-Mitä on sattunu?

-Ei mitään.../ en haluu kertoo tässä...

Vidduakos sit laittelet tollasia?

Itsensä hehkutuspostaukset kun on lainannu euron jollekkin bussilippuun tai muuta vastaavaa joka sit lähtee leviämään parhaassa tapauksessa iltalehtii "en mää mitään julkisuutta halunnut, tein vaan sen mitä kuka tahansa ois tehny". Niimpä, minäkin oon antanu parkkilappuni seuraavalle, kun ei ollut tarpeeksi pientä rahaa ja siinä lipussa oli vielä vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä ynnä muuta, mutta empä lähtenyt lehtien sivuille huutelemaan.

NiiNpä, eNpä.

Peruskoulu? Jäikö käymättä?

Ei jääny. Kirjotam vaam niim ku puhumki onalla nurteellami. :D

Jäikö nyt koko viesti ymmärtämättä tuon takia? :(

Vierailija
114/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut “nyt on mitta täynnä ja poistan mun profiilin”. Siihen sata ihmistä kommentoi surunaamoja tai eiiiiiii tai mitäs nyt jne. Tyyppi ei kommentoi. Seuraavana päivänä postaus poistettu ja tyyppi taas iloisena päivittää.

Vierailija
115/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu päivitti joskus sen uutisen missä se pikkupoika hukku siihen pihapaljuun. Saatesanat oli "Voi nyt vittu! :( Eiks tonkaan äiti pystyny sit yhtään vahtiin lastansa?:(( Onpa huono äiti kun antaa lapsensa hukkuu pihapaljuun" Kuukauden päästä tän päivittäjän lapsi tippui isovanhempien tekolampeen, ja isovanhemmat pelasti kun mamma päivitti facea.

Vierailija
116/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tänä aamuna työmatkan varrelta". 10-15 kuvaa samasta maisemasta joka ikinen päivä. Kauniita kuvia sinänsä, mutta riittäiskö pari kuvaa kerran viikossa? Tai vaikka kerran kuussa?

Toinen on nämä itsensä löytäneet, aina vaan uudestaan ja uudestaan... "Olin ennen ylisosiaalinen kyläluuta mutta nyt tajuankin olevani erityisherkkä introvertti. On tämä niin ihanaa kun tajuaa mikä on oikeasti tärkeintä elämässä <3" juu niin varmaan koko persoonallisuus muuttui ihan tuosta vaan. Ja parin kuukauden päästä on joku uusi juttu menossa.

Myönnän "syyllistyväni" noihin maisemakuviin. Asun järven rannalla ja joka päivä pakahdun saman maiseman alati muuttuvaan kauneuteen. Vain uskollisimmat ystävät klikkaavat niihin tykkää... ;-)

Vierailija
117/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne tyyliin...

" 3 parasta ystävääni " " Kenen kanssa menet vankilaan ja kuka pelastaa sinut " Kuka on elämäsi enkeli ja piru "

sitten siinä kyseisen henkilön kaverilistalta muutama nimi ja kuvat.

Vierailija
118/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tuttavalla meni yhdessä vaiheessa huonosti, ja päivittäin sai lukea kuinka elämä on perseestä. Ja usein myös kuulla miten toisten yltiöpositiiviset postaukset ärsyttävät. Tässä ei sinänsä häirinnyt mikään, paitsi siinä vaiheessa kun kaverilla alkoi menemään paremmin, ja sai päivittäin lukea hänen kirjoittamia yltiöpositiivisuuksia. Sekään ei vielä ärsyttänyt, mutta siinä vaiheessa kun hän postasi seinällensä jotain tyyliä "ihmeen paljon valituspäivityksiä täällä, tehkää jotain elämillenne älkääkä ruikuttako täällä säälittävät ihmispaskat" nousi kyllä ihokarvat pystyyn.

Yksi tyyppi on juuri tällainen. Oli vuosia työtön koska ei vaan työt kiinnostanut/ei viitsinyt. Nyt ilmeisesti jotain hanttihommia saanut ja kirjoittelee, että menkää v..tu töihin, kyllä kaikille on töitä jos vaan viitsii tehdä.

Vierailija
119/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äidin pikkuinen jo 4kk <3" 

"Äidin pikkuinene 7,5kk <3"

"Vauva käänty ympäri <3 Mihin tää aika menee, koht se on jo armeijassa... :("

Hahhah, myönnän olleeni tällainen, kun tyttäreni oli vauva. Nykyisin en juurikaan postailee Facebookiin, mutta kyllä ne jutut edelleen paljon koskee jotain mitä ollaan perheenä tai miehen kanssa tehty ja on kohdistettu lähinnä kaukana meistä asuville sukulaisille. Mun elämä vaikuttaa varmaan Facebookin perusteella helvetin tylsältä.

Vierailija
120/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana rakas kultapuppelimussukkavauvani on tänään 2 vuotta 1 kuukautta ja 5 päivää vanha, en tiennyt yhtään mitään rakkaudesta ennen, olen superhypermegaonnellinen kun vauvani teki kakat..." - tyyliset päivitykset, varsinkin kun ne toistuvat joka päivä ja jokainen tajuaa ettei kukaan ole oikeasti joka päivä noin pilvessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi