Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään

Vierailija
21.09.2016 |

Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota

"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"

Kommentit (339)

Vierailija
61/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivitys, mutta siihen vastaus.

Joku päivittää esim. "Kova tuuli ulkona, paita meinas lähteä päältä hahaha"

No ei siinä mitään. Mutta joskus näkee näitä mielensäpahoittajia, jotka loukkaantuu mistä vaan. Tähän mielensäpahoittaja vastaisi todennäköisesti "oliko tää mulle tarkotettu, olisit sanonu suoraan.. "

sit alkaa viisi vuotta kestävä päivittely siitä

mitä on tapahtunut ja mielensäpahoittaja vastaa suoraankin kysymykseen että "kyllä sun pitäs tietää".

Lopputuloksena paljastuu joskus sitten että mielensäpahoittaka on 8-vuotiaana ajanut pyörällä niin kovaa että paita hulmusi ylös ja pojat nauroi.

Ja tämän olisi pitänut aloittajan tietää ja olla tahallisesti loukkaamatta häntä.

Vierailija
62/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan mahtava työpäivä ja hiottiin tiimistrategiaa ja vision missiota! Sitten hain kaksoset tarhasta. Teinit ja iskä oli jo tehneet valmiiksi kukkakaaliparsakaalihössäkän, pyykit oli pesty ja kuivattu. Ruuan jälkeen harjoittelin triathloniin. Illalla vietin kultsun kanssa laatuaikaa punaviinin ja dekkarisarjan ääressä. Klo 24-02 viimeistelin väitöskirjan ja lähetin sen ennakkotarkastukseen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyt ❤ kuinka paljon rauhaa, rakkautta ja unelmien toteutumista ne on meidän perheen elämään tuoneet... 💙❤💚💛 kiitos Krisu, että annoit meille mahdollisuuden tutustua näihin luonnon eliksiireihin... ne voimaannuttaa ja on tuonut lisävoimia haastelliseen arkeen. #younglivingforever

nauratti tämä, enpä ole ajattelut, että ihan unelmien toteutumista voisi edistää öljyillä... :) no, ehkä sekin on mahdollista. Joo, tiedän tämän tyyliin, näkemys muuttuu koko maailmasta ja itse muuttuu ihan eri ihmiseksi, kun on tajunnut alkaa käyttää tuotetta x.. 

Vierailija
64/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee mutta luettelen silti: olen tänään herännyt, pessyt hampaat, juonut aamukahvin, lehteä en ehtinyt lukea kun piti herättää lapset, pukea lapset, viedä lapset kouluun, käydä kaupassa, käydä töissä, syödä lounasta, hakea lapset koulusta, tehdä lapsille välipalaa, siivota koti, pestä pyykkiä, tarkistaa onko läksyt tehty, pestä pyykkiä, laittaa kuivat pyykit kaapit, tyhjentää asianpesukone, täyttää astianpesukone, leipoa sämpylöitä, laittaa lapset nukkumaan. Nyt istun hetken sohvalla ja luen sen lehden.

Vierailija
65/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistelin aikanaan silkasta ärsytyksestä muutamia postaajia. Sitten huomasin, että mikäli jatkan niin, voin samantien itsekin poistua facesta, eipä sinne jäisi kovin  montaa kaveria. Nyt vain sitten tyydyn lukemaan näitä ärsyttäviä postauksia. Pahimmat on niitä, kun mikään ei ole hyvin, jokaikinen päivä on joku hätänä. Tulee mieleen, että melkoista kärsimystä tuo elämä mahtaa olla, ei ihmekkään, että se kuppi niin maistuu. Ja mikäli olisi päivällä tapahtunutkin jotain positiivista, kuuluu siihenkin postaukseen se joku negatiivinen asia.Huoh. Ja sitten näitä,  joille jopa perunan kuoriminen on saavutus,siitä kuva faceen : kuorin perunan, vittu jee. Samaan kategoriaan, jossa jokaikinen kukka/kasvi/ötökkä/puun oksa kuvataan, jotta voidaan sitten todistaa, että kävinpä (takapihalla) lenkillä.Huoh siihenkin.

Niin, no, ärsyttääpä myös ne, jotka laittaa kaikista perheen keskenäisistä reissuista. Siis eikö mikään voi olla privaa? Oli se sitten puuhamaata, linnanmäkeä, heurekaa, teatteria, angry birds-puistoa, hesburgeria, kirpputoriostoksia ihan mitä vaan...Kaikki mökkireissut, lenkkeilyt lastenvaunujen kera, pulkkamäet...Kertokaa toki vielä, missä tankkaatte autonne?

Ja ei, en ole katkera :) Minulla on ihan mukava elämä, mutta en ole naimisissa kameran kanssa. Enkä edes facen...

Vierailija
66/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa tänne viimeisin päivitys joka sai sinut raivoihisi Facebookissa ;) katsotaan tuleeko oma pöivitys vastaan :D

Vierailija
67/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaks aamuu, kaks iltaa, kolme yötä, sit vihdoin pari vapaata :D :D"

"Enää pari iltaa ja kolme yötä ja sit vapaalle <3 :D"

Kyllähän sen työvuorolistan jakaminen fb:ssä voi tietysti olla kätevää, mutta ei niiden lukeminen kauheasti kiinnosta. Loppuun ängetyt satunnaiset hymiöt myös jaksavat hämmentää.

Vierailija
68/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt, jotka eivät IKINÄ laita mitään henkilökohtaisia kirjoituksia, vaan pelkästään linkkejä IS tai Hesarin sivuille, jotka osaan itsekin lukea. Pahimmassa tapauksessa eivät edes kommentoi uutista mitenkään. Niin ei voi sitten tietää, onko tapahtunut heidän mielestään hyvä vai huono asia.

Lukisin paljon mielummin vaikka niistä omien lapsien tai koirien tapahtumista!

Vierailija
69/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äidin pikkuinen jo 4kk <3" 

"Äidin pikkuinene 7,5kk <3"

"Vauva käänty ympäri <3 Mihin tää aika menee, koht se on jo armeijassa... :("

Vierailija
70/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parasta tänään: valkeat kuulaat, luomubataattiranskalaiset, keittiössä nauravat ystävät. Bon Iver kuiskii korviin, omenachutneyn huumaava tuoksu tekee kaikesta ihan pikkuisen parempaa. Oi syksy, kuinka sua oonkaan kaivannut! <3 "

Pari tuttua kirjoittelee juuri tällaisia imeliä päivityksiä! Meinaan oikeasti oksentaa tai vähintään revetä myötähäpeän siivittämään nauruun näiden takia - argh!

Vierailija
71/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woohoo! Leipasin aamuviideltä Essi-Armandille ja pikku veikkaselleen pikku kakkusen :) Huh olihan taiteilemista saada kaikki 20 kerrosta sokeriliimattua ja huurrettua, mutta mmmmmmmähän sen tein! Vinx vinx wööööördsnextsupabakery dot com ja reseptitaivas aukee teillekin (kuva ohessa)

Vierailija
72/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*x paikassa joku sairaala*

-Mitä on sattunu?

-Ei mitään.../ en haluu kertoo tässä...

Vidduakos sit laittelet tollasia?

Itsensä hehkutuspostaukset kun on lainannu euron jollekkin bussilippuun tai muuta vastaavaa joka sit lähtee leviämään parhaassa tapauksessa iltalehtii "en mää mitään julkisuutta halunnut, tein vaan sen mitä kuka tahansa ois tehny". Niimpä, minäkin oon antanu parkkilappuni seuraavalle, kun ei ollut tarpeeksi pientä rahaa ja siinä lipussa oli vielä vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä ynnä muuta, mutta empä lähtenyt lehtien sivuille huutelemaan.

Täysin samaa mieltä. Mä poistin itseni facebookista tässä taannoin,  koska en enää kestänyt näitä olen-niin-vitun-hyvä-ihminen-jorinoita, joita on alkanu tulla ihan käsittämättömiä määriä joka tuutista :D

Kotikaupungin fb-ryhmä oli täynnä päivityksiä, joissa kerrottiin näitä Uskomattoman Urheita Tarinoita milloin kenenkin auttamisesta, ja kun KUKAAN MUU KU MINÄ ei pysähtynyt tai tehny mitään. Ne oli yleensä kirjotettu vielä tosi pitkästi ja sellaseen maalailevaan sävyyyn, jotta kaikille varmasti kävis selväksi sen poloisen yksilön kurjuus, kun KUKAAN MUU KU MINÄ ei auttanu. Jotenkin surkuhupaisaa, että niistä tarinoista usein kävi ilmi, että tää "auttaja" oli itsekin pällistellyt sitä menoa jonkin aikaa tekemättä mitään, ja vasta sitten päättänyt auttaa. Sitten sekin oli käännetty Hienoksi Asiaksi ja kirjotettu tähän tyyliin: "HETKEN SEURAILTUANI TILANNETTA YMMÄRSIN, ETTÄ MINUN ON MENTÄVÄ APUUN; KOIN VALAISTUMISEN JA TAJUSIN, ETTÄ IHMISIÄ TÄYTYY AUTTAA ULKONÄKÖÖN JA IKÄÄN KATSOMATTA JA VOIVOI KUN KUKAAN MUU EI YMMÄRRÄ TÄTÄ TÄRKEÄÄ ASIAA JA ONNEKSI TEIN NYT TÄMÄN PÄIVITYKSEN NIIN TE MUUTKIN VOITTE ALKAA HYVIKSI IHMISIKSI"

Ylivoimasesti kaikkein eniten näissä tarinoissa vitutti se, että usein oli mainittu sana PYYTEETTÖMÄSTI. Minä olen niin pyyteetön ihminen, minä menin auttamaan pyyteettömästi, voi kun ihmiset tekis enemmän tämmösiä pyyteettömiä tekoja, muistakaa tekin olla pyyteettömiä ja auttakaa toisianne pyyteettömästi, tulee niin helvetin hyvä mieli kun voi olla näin pyyteetön.

Sellanen itekirjotettu 500 rivin kilometripäivitys omasta pyyteettömästä teosta, jossa korostetaan pelkästään omaa erinomaisuutta ja muiden ihmisten alemmuutta, ja joka on kirjotettu vaan jotta vois pönkittää omaa paremmuutta ja  saada ihmisiltä "oispa enemmän sun kaltasia pyyteettömiä ihmisiä" / "sä oot kyllä tosi hyvä ihminen" / "oot nii ihana ku menit auttamaan" / "saanks mä jakaa tätä pliis ku oli nii koskettava tarina ja oot nii pyyteetön ja paras ihminen" - kommentteja on kyl kieltämättä tosi pyyteetöntä.

Vierailija
73/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Irma-Kinkkelin uudet vaatteet kyllä ollaan nyt hienoa neitiä. Ja sitten kuvaa kun "neiti" poseeraa uusissa työttömän yh-äitinsä 150,- maksaneissa vaatteissa jotka jää parin kk:n päästä pieneksi.

Vierailija
74/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lomalle lompsis!!!"

"Kauhein päivä ikinä!" -> "mitä on tapahtunut?" "No en jaksa kertoo"

Vierailija
75/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit nää snapchat filtterikuvat, joissa kuvatekstinä jotain "läpällä" tai "haha oli pakko" tai jotain muuta jolla kuitataan se että kuva on aivan perkeleen muokattu. Joo, mut silti piti kaikille julkasta koska luulet olevas hyvännäkönen kuvassa?

Vierailija
76/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä päivä! Tämä päivä ratkaisee elämäni suunnan...!!

Eikä vastata miksi, vaikka moni kysyy.

Vierailija
77/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi v***** että voi olla ärsyttävä kersa, just kun ois saanu nukkua tunnin pidempään niin heräs taas karjumaan. Olis pitäny jättää sekin s*****an rasittava idiootti synnyttämättä!!"

Nämä päivitykset ärsyttävät paljon enemmän kuin mikään. Sääliksi käy lapsi.

Vierailija
78/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkuva lapsien spämmääminen.

Siis totta kai omista lapsistaan voi laittaa kuvia faceen, mutta kun niitä on 3-10 joka päivältä. Aina kun Aavertti-Eevertti on ottanut kiven käteen ulkona ja Aliisa-Liisa on koulussa saanut kokeesta ysin täytyy siitä tehdä päivitys kuvien kera.

Itse koitan ajatella aina mitä maksut ajattelevat kuvista vanhempina. Eli en laita sitä räkänokkaista porukuvaa vaikka se todistaakin että Kaapo-Paavolla oli huono päivä.

Vierailija
79/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä taas tietää ettei kehenkään voi luottaa! Jotku ihmiset ovat niin käärmeitä!! Hyvä että todellinen luonne paljastuu niin voi katkaista elämästään!!!"

Vierailija
80/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt siivoan Facebook - kaverilistaani ainakin puolella!"

Jaa.

Sitten odottaa jonkun aikaa että ihmiset kommentois "voi älä mua poista!" tyyliin. Mä en kommentoi sille ikinä noihin ja oon kaverina pysyny. Tää sama tyyppi toistaa ton parin kk välein. En tiedä miks se mainostaa aina etukäteen, miks ei vaan poistas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän